Ja precies. Ik dacht dat ik de oprit van een snelweg opging en reed al 100 toen ik boven was, bleek het gewoon een 50km weg te zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoefde bij m'n rijtest niet eens op de snelweg
En op een gegeven moment reed ik op een autoweg waar je 80 mocht, er stond toen een bord wegwerkzaamheden en dat je 50 mocht op dat stukje. Dus ik dacht: ik ga eens netjes doen en 50 rijden. Zegt die instructeur: waarom rij je zo langzaam? Ik: ja, wegwerkzaamheden. Hij: nou en, zie jij werkers? Gewoon lekker 80 rijden
Ik loop altijd helemaal omquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zie hier!![]()
Dat grijze is die parkeerplaats, jwz.
Ja ik wilde net zeggen halloquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je mag komen ben je eigenlijk al aangenomen. Er wordt alleen uitgelegd wat EW doet, dan ga je een stukje rijden en vervolgens wordt er uitgelegd hoe de gang van zaken is voor jou als EW-werknemer. Dus tenzij je die auto tijdens de test in de prak rijdt ben je een bijbaan rijker
Ik ben nog maar max 3x op eenzelfde plek geweest, dus zal wel van je lokatie afhangen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Je krijgt niks van EW, dus als je navi wilt gebruiken moet je zelf een TomTom kopen ja. Het is natuurlijk niet verplicht. Ikzelf gebruik meestal gewoon prints van google maps (in de auto waar ik prive in rij zit al "vaste" navigatie en ik had geen zin om speciaal voor EW een Tomtom te nemen) en dat werkt prima. Ook zal je na een maandje merken dat je op veel dezelfde plaatsen komt (Meerkerk en Almere komen bijvoorbeeld veel voor). Daar rij je na verloop van tijd met je ogen dicht naartoe.
Ritten tijdens zomerquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:33 schreef Mallet het volgende:
Kut vanaf morgen kan ik natuurlijk niet meer gratis reizen.
Aangezien ik ook in Rotterdam moet zijn, denk ik dat ik maar beter mijn OV-Chipkaart kan gebruiken of niet? Nu kan ik me herinneren dat we niet al te lang geleden een memo van Easy Way hebben gehad met wat informatie over werken in de zomer. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Mocht iemand hem nog hebben, wil diegene hem dan naar mij sturen per bericht?
Ik heb al wel een account op Mijn OV-Chipkaart.. Als de transacties zijn bijgewerkt, kan ik dat gewoon uitdraaien en op basis daarvan mijn reiskosten vergoed krijgen toch?
Same here.. Vertrek rond 7 uur van huis en neem om 07.20 de bus richting Enschede waar ik vervolgens om 08.45 ben.. Over een lange zit gesproken..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Keuzer het volgende:
haha ja dat had je gelazer gegeven als je wilde inchecken morgen... heb zelf gewoon automatisch opladen aanstaan... wel vreemd dat je inderdaad nog steeds een kortingskaartje moet kopen bij de NS, maar kan me er niet echt druk om maken... heb toch nooit iets te doen als ik op de trein wacht..
wat ik morgen moet rijden is nog een verassing, hoop dat het airco heeft...
moet trouwens om 7 uur weg![]()
Waar kom je vandaag dan? 260 km is inderdaad wel een aardig eindje wegquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek bij EW, maar ik twijfel een beetje of ik niet zal afbellen. Ik moet namelijk 260 km reizen naar Breda, en dan ook nog 260 km terug.Ik wil echter wel graag bij EW werken, dus ik vraag me af hoe groot de kans is dat ik daadwerkelijk wordt aangenomen? En moet je tijdens de sollicitatie ook een nette broek aandoen?
Ik geloof dat je gewoon een kaartje met korting moet kopen, op saldo met studenten ov werkt idd nog niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar kom je vandaag dan? 260 km is inderdaad wel een aardig eindje weg
En over die OV-chipkaart; kan je met een studenten ov al op saldo reizen dan? Ik dacht dat bijvoorbeeld bij de NS dan nog vol tarief werd gerekend omdat de korting niet werd herkend..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef enpe het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gewoon een kaartje met korting moet kopen, op saldo met studenten ov werkt idd nog niet.
NSB'erquote:Welnu ik heb dat hele schouwspel meegemaakt en maak vervolgens de opmerking dat als hij ze geen boete geeft ik dat zeer onredelijk en onrechtvaardig vind aangezien ik wel gewoon een kaartje gekocht heb (easyway vergoed het maar dan nog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |