quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
woei, het einde der tijden komt precies op tijd, hoef ik geen nieuwe laptopadapter te kopen
Van de laatste 60 topics heb jij er 30 geopend. Rupsjes-nooit-genoeg!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil de lapo!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Van de laatste 60 topics heb jij er 30 geopend. Rupsjes-nooit-genoeg!![]()
[ afbeelding ]
niet als je de hele dag nog niet hebt gegeten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb helemaal geen honger vandaag , tis te warm om te eten.
In ieder geval niemand die hem z'n fout zal nadragen, over 100 jaarquote:De gerenommeerde wetenschapper (95)
Niet zeuren, volgens teletekst is het 21 graden bij jullie. Heb je de kachel al aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet als je de hele dag nog niet hebt gegeten.
Heb 2 kaiserbolletjes met kaaaaas
Teletekstquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet zeuren, volgens teletekst is het 21 graden bij jullie. Heb je de kachel al aan?
quote:
Dan hoef je niet naar buiten om te weten wat voor weer het wordt ed. Teletekst over internet is de beste uitvinding ooitquote:
Jeugdsentiment, ik herinner me de eerste testen in 1980 nogquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan hoef je niet naar buiten om te weten wat voor weer het wordt ed. Teletekst over internet is de beste uitvinding ooit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, ik herinner me de eerste testen in 1980 nog
ik ben helemaal niet zo van de teletekst eigenlijk, maar heb het wel als app op m'n telefoonquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.
Alle mannen die ik ken willen telkens maar teleteksten...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet zo van de teletekst eigenlijk, maar heb het wel als app op m'n telefoon
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
op een rare manier is mijn laptopadapter spontaan weer tot leven gekomen![]()
quote:
Ik probeer het mijn mormels hier ook al duidelijk te maken, dat ze niet zo wild moeten doen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje hoe kom je er op op een dag als vandaag!
Gekkenwerk zeg.
Kan dr iemand die honden van mij uitleggen dat ze beter gewoon rustig stil kunnen blijven liggen als het 34 graden is op mijn kantoor?
Bekijk deze YouTube-video
Het hele kantoor kwam naar ze kijken
Vast niet.quote:
gestoord zijn zequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje hoe kom je er op op een dag als vandaag!
Gekkenwerk zeg.
Kan dr iemand die honden van mij uitleggen dat ze beter gewoon rustig stil kunnen blijven liggen als het 34 graden is op mijn kantoor?
.
.
Bekijk deze YouTube-video
Het hele kantoor kwam naar ze kijken
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, nu gaan we naar huis zijn ze ko haha.
Sukkels
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:24 schreef Qwea het volgende:
oorzaak gevonden
vocht te kort. Net een halve fles water in 1x opgezopen (1,5 liter fles) en opeens trekt de koppijn en kou weg.
Kortom ; meer drinken kweeja!
Ja, ik drink nooit veel. Behalve bier enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker op zo'n dag als dit. Minstens 2L !![]()
Da's precies 1 sixpack!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker op zo'n dag als dit. Minstens 2L !![]()
Boodschapjes hier staan ook weer waar ze horen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink echt de hele dag thee en water op kantoor en thuis nu nog met gemak een liter cola.
BURP!
Whehehehe bevallende chihuahua bij de Pfaffs, en Carmen noemt ze caviaatjes.
Serieus.
Mijn boodschappen zijn binnen, dat was een ware uitputtingsslag.
Haha, ja Cavia'squote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink echt de hele dag thee en water op kantoor en thuis nu nog met gemak een liter cola.
BURP!
Whehehehe bevallende chihuahua bij de Pfaffs, en Carmen noemt ze caviaatjes.
Serieus.
Mijn boodschappen zijn binnen, dat was een ware uitputtingsslag.
Ach, het is gewoon een kwestie van Vraag & Aanbod.quote:
quote:
Oh.quote:
Nope. Hij rook opzich nog wel normaal maar was niet meer zo licht als ie zou moeten zijn, een heel stuk bruinerquote:
Ja, idd hetzelfde met wijnen, die moeten soms ook wat langer liggenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
m'n bier moet nog 4 jaar rijpen, das andere koek
Zo vroeg komt ie al niet meer op hoor, die zonquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
28 graden al op mn kamer, lekker tropisch
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Bink trekt het echt amper meer. Vannacht met nat washandje steeds nat gemaakt en voor de ventilator gelegd, arm beest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Natte theedoek om dr nek knopen helpt het snelste, en de voetjes even natmaken.
Haar vacht juist niet, dat gaat broeien!
Gewoon een laag water in het bad zetten en haar daar telkens ff in laten staan.
Tis kut met dat hartje he, Frits had het ook zooooo moeilijk vorig jaar, ik moet dr steeds weer aan denken, hoe die geleden heeft, gruwelijk
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben blij dat de honden die ik nu heb er allemaal echt weinig onder lijden, die zijn gewoon de hele dag druk, malloten.
Maar Frits was echt een lijdensweg die laatste zomer, als ik er weer aan denk kan ik er weer om janken. Die stikte echt de hele tijd...
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Thuis liggen ze trouwens de hele avond zo onder de plafondventilator:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico nodigt Bink van harte uit om dr bij te komen liggen!
Gewoon weggaan, maandag uurtje eerder beginnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:56 schreef Barbaaf het volgende:
Feli Kees
Afgelopen wedstrijden van Oranje was hier altijd een scherm in de kantine. Vandaag dus niet "want vrijdag om 16:00 is iedereen toch al naar huis". Behalve de mensen die normaal tot 18:00 werken, zoals ik dus. Ik zit er gewoon aan te denken om 15:00 weg te gaan, ware het niet dat ik nog best veel werk heb
En 55o C kouder.quote:
Ik zou nu graag met mijn blote kont in die berg sneeuw willen ploffen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:56 schreef Pagan het volgende:
Ter verkoeling een 6 maanden oude foto, weten jullie het nog!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou nu graag met mijn blote kont in die berg sneeuw willen ploffen.
Oh en hoi
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook sneeuw.
Ik baal, want nu hebben er drie collega's vrij gevraagd voor vanmiddag omdat we toch maar tot 15.30 hoefden te werken...
Nu zijn er vanmiddag nog welgeteld 4 mensen op kantoor, want er hadden er al een boel sowieso vrij. Ik vind het echt een naaistreek, want nou heb ik de moeite gedaan om vrij te regelen, zegt de baas es gewoon ja, gaan zij het helemaal uitbuiten. Ik vind dus dat zij gewoon 4 uur verlof in moeten leveren, net als de mensen die al vrij hadden.
En ik denk dat de baas ook niet blij is en niet snel nog es ja zegt tegen zoiets...
En Maes kan morgen niet komen dus nou baal ik driedubbel
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
de laptop valt er hier af en toe uit door oververhitting
hij draait op de accu, maar net ging m'n scherm ook al flikkeren omdat de videokaart te heet werdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das je voeding joh
Barbaaf , ik zou trouwens echt gaan als ik jou was, want das ook wel erg flauw zeg.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij draait op de accu, maar net ging mn 'scherm ook al flikkeren omdat de videokaart te heet werd
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
mojito ijs![]()
mojitoooooo![]()
*flashback naar mojito's en tequilashots all night long*
quote:
quote:
Een pot nat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
ik heb nu ruzie met mn collega omdat zij denkt dat Madonna Lady Gaga is.
Hoe dom kun je zijn
pffffffrrrrrt, scheelt maar een jaar of dertig, t kind is 23quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
ik heb nu ruzie met mn collega omdat zij denkt dat Madonna Lady Gaga is.
Hoe dom kun je zijn
Dus de mensen die zouden werken denken nu met minder uren op te nemen evenveel vrij te krijgen als degenen die van tevoren al de volle mep hadden opgeleverd? Da's inderdaad erg lullig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja tis toch best een klotestreek?
Denk maar niet dat de baas nog es ja zegt als ze dr allemaal meteen zo een misbruik van maken. Bovendien hadden er al 4 mensen gewoon verlof, die moeten ook gewoon voor de hele middag uren inleveren, dat moeten zij nu ook maar hoor, uitbuiters.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus de mensen die zouden werken denken nu met minder uren op te nemen evenveel vrij te krijgen als degenen die van tevoren al de volle mep hadden opgeleverd? Da's inderdaad erg lullig.
En ik ga er idd. ook vroeg mee kappen, degenen met wie ik zou testen zijn óf vrij, of is ziek aan het worden (jajaj). Ik zorg dat er een pak ligt dat maandagochtend getest kan worden en dan is het
Nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als klap op de vuurpijl schakelt Amsterdam door want die gaan met zn allen ijs eten.
Welja.
Nou, tis geen goede dag vandaag, ik kan maar beter geen voetbal kijken, dat wordt echt 4-o voor Brazilië denk ik
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik loop niet voor niets voor gek in m'n oranje shirtje *stampvoet*
Is dat niet warm voor ze?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Wat poepig
De hondjes zijn wel in vol ornaat.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is dat niet warm voor ze?![]()
Wat een kutstreek van je collega's.
Pics van de tats?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben geen shirtjes aan hoor, dat was geldverspilling, die shirts die ik voor ze gekocht heb, tis t hele tournooi al te warm voor die dingen haha.
Ze hebben tattoos, oranje elastiekjes en oranje halsbanden.
Daar is niks warms an
quote:
Hoera voor lieve Kees!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Whehe Chico en Karel liggen nu hiernaast voor de airco in de volle zon samen in de grote tijgermand. Die vinden het wel chill!
Kees is zo sneu, ben je jarig, mag je mee werken, wil dr niemand met je spelen....
Sorry hoor, maar een fuck streek van je collega's vind ik dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook sneeuw.
Ik baal, want nu hebben er drie collega's vrij gevraagd voor vanmiddag omdat we toch maar tot 15.30 hoefden te werken...
Nu zijn er vanmiddag nog welgeteld 4 mensen op kantoor, want er hadden er al een boel sowieso vrij. Ik vind het echt een naaistreek, want nou heb ik de moeite gedaan om vrij te regelen, zegt de baas es gewoon ja, gaan zij het helemaal uitbuiten. Ik vind dus dat zij gewoon 4 uur verlof in moeten leveren, net als de mensen die al vrij hadden.
En ik denk dat de baas ook niet blij is en niet snel nog es ja zegt tegen zoiets...
En Maes kan morgen niet komen dus nou baal ik driedubbel
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus de mensen die zouden werken denken nu met minder uren op te nemen evenveel vrij te krijgen als degenen die van tevoren al de volle mep hadden opgeleverd? Da's inderdaad erg lullig.
En ik ga er idd. ook vroeg mee kappen, degenen met wie ik zou testen zijn óf vrij, of is ziek aan het worden (jajaj). Ik zorg dat er een pak ligt dat maandagochtend getest kan worden en dan is het
Gauw nu weg dan!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga de eerste helft missen maar m'n werk is af
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
erg he, ik gun het ze totaal niet, zo smerig spelen ze
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
nog meer mensen hier ineens een beter humeur?
't Wordt steeds beter, maar dat kan ook te maken hebben met koude wodka-colaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
nog meer mensen hier ineens een beter humeur?
oh je doet het beter dan ik met mń perenijsje-colaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Wordt steeds beter, maar dat kan ook te maken hebben met koude wodka-cola
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar hey, we spelen nu ook wel echt goed hoor, die tweede helft
Heyquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:31 schreef oh-oh het volgende:
Wat een smerige smerige smerige overtreding ook, vuile baviaan zeg!
quote:
Wat een mega rotzakkies zeg, sommige Brazilianen.quote:
tegen de winnaar van Uruguay / Ghana vnaafquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
Tegen wie moeten we nou volgende keer?
Of hangt dat af van morgen, de Duitsers tegen de Argentijnen?
quote:
Oh!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tegen de winnaar van Uruguay / Ghana vnaaf
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb zowaar echt het idee dat Oranje gewoon de finale gaat spelen!
Ik woon trouwens écht in een sufkuttendurp, want niet één toetertje hier... NIETS!![]()
Ik heb met water gespeeld en boodschappen gedaan. Geen voetbal gezien of gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
de c1000 hier is dicht omdat er iemand dood is ofzo
en toch heb ik het gevoel dat ze thuis de wedstrijd hebben zitten kijken
Oh ja en dan in het oor van de buuf tetterenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan moet jij dus dinsdag een vuvuzela hebben Greysje!
Hier echt herrie, nu nog, heel leuk!
Misschien was de begrafenis vandaag, pipo, daar moeten ze dan toch allemaal heen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is iemand al de hele week dood, en nu is ineens de c1000 dicht, ja hoor, tuurlijk
met de hele c1000?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien was de begrafenis vandaag, pipo, daar moeten ze dan toch allemaal heen?
en om 4 uur 's middags??????quote:
quote:
Waarom niet? Ff serieus? Als het een dorps C1000-tje is, dan wil al het personeel er toch heen, da's toch niet gek?quote:
Misschien was het een voetballiefhebbertttt, dan had ie dat vast gewaardeerd!quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien was het een voetballiefhebbertttt, dan had ie dat vast gewaardeerd!
het personeel is een los zooitje vakkenvullers dat elkaar niet mag (je hoort ze nog over elkaar galbakken en roddelen als ze aan het vullen zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet? Ff serieus? Als het een dorps C1000-tje is, dan wil al het personeel er toch heen, da's toch niet gek?Of begrijp ik je nou verkeerd??
En dat ze dan de hele dag maar dicht gooien snap ik wel hoor, daarna kwam er toch geen hond meer ivm de voetbal
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het personeel is een los zooitje vakkenvullers dat elkaar niet mag (je hoort ze nog over elkaar galbakken en roddelen als ze aan het vullen zijn) en wat ouwe cassieres, tis niet echt bepaald een collegiale groep die elkaar goed kent
quote:
quote:
LENEN???? Past ook goed in de reet van Sjon!quote:
Spannend, die tweede helft!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Het had nog wel 4-1 kunnen zijn ook, nog veel gemiste kansen zeg![]()
Maar goed:![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wij zijn hier ook blij met die plafond ventilatoren!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat was leuk he Strega?
Dr is een hele leuke X File op syfy, dus ik ga ff plat onder de ventilator haha!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Whoei Nederland![]()
![]()
![]()
Schoolreisje vandaag weer gehad. Geen Bobbejaanland maar het zwembad. Hier in huis 26 graden is nog wel te doen
@oh-oh we hebben hier een logee die tarzan in het horgordijn geoefend heeft.
De schade van deze logeerpartij
-een kapotte broek
-vriend aan de antibiotica
-kapot kattenluikje
-kapot horgrodijn
En echt waar de katten zie je niet als wij thuis zijn. Uit frustratie slopen ze alles 's nachts
Ik zou er graag een hebben nu. I zweet me kapot en tegelijk staat het kippevel op mijn lijf. 39 koorts en alles doet zeer. Griepje van mijn tederbeminde echtgenoot gekregen. Maar goed... paar pillen in mijn mik en doorwerken maar. Ik zit er maar tijdelijk (hoewel ik gister hoorde dat dat wss een maandje verlengd zal worden) en ik wil dat ze me willen houden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij zijn hier ook blij met die plafond ventilatoren!
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Uruguay it is!
Ondertussen is de Izzert ook weer binnen. Hij was buiten motten aan het vangen, en was niet zo pleased dat ik 'm meenam.
Ik ben oprecht verbaasd dat het 'm gelúkt is om van balkon te vallen. Gezien mijn balkon en hoe Noah daarop speelt voelde ik namelijk niet de behoefte om er een net in te hangen, ook al is hij bij Litso toen ook naar beneden gedonderd. M'n reling is van beton en 20 cm breed, én loopt schuin afquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Wel fijn dat ie er weer is! En weer niets heeft bezeerd bij het vallen
wa?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat hotelpersoneel daar in Afrika, wat leuk!
quote:
ahhh, was het Kees' verhaardagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze lieten net zien hoe het NL elftal aan kwam in hun hotel terwijl het hele personeel ze stond toe te zingen, echt gaaf!
Wat verjaardagsspam van Keesje:
Samen met de grote baas vanmorgen in de buggy naar kantoor vond de Diva al feest:
[ afbeelding ]
We moesten nog bijna een exorcist bellen voor het hellehondje:
[ afbeelding ]
Maar het zal de hitte geweest zijn...
[ afbeelding ]
Zucht, ben je jarig moet je WERKEN!
[ afbeelding ]
Maar in de pauze was er ijs!
[ afbeelding ]
Samen delen ( Nok, check je stiekies, ze brengen echt geluk!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Chico zn nieuwe tattoo:
[ afbeelding ]
de rode schakels zie je niet zo goed op de foto...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en uit het WK gedeelte gejat:
[ afbeelding ]
Probeer eens Echinacea met Cat's Clawquote:Op zaterdag 3 juli 2010 06:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ahhh, was het Kees' verhaardag![]()
Die stiekjes zie ik op veel foto's terug en ik moet steeds lachen.
Mi9sschien helpt het met winnen. Misschien hielp het ook wel dat ik de wedstrijd zat te kijken in een oranje kanten stringetje![]()
@Strega, ik vrees van niet. Vanochtend was het weer 38 en dat is voor mij hoog, aangezien ik doorgaans nieteens aan de 36 kom. Ik heb een heel lage temperatuur. Maar met een nurofen wil het best wel. De slaapkamer en de koorts waren saampjes niet te harden, dus ik ben al op vanaf 4.30 u.
Boek uitgelezen, Joel's kamer een beurt geven. Nu een schilderij verzendklaar maken en straks eindelijk mijn mozaiektafel eens voegen.
Ziek of niet, het is ochtend en ik ben een beetje hyperactief. Kan ik straks weer lekker instorten.
Sterkte voor alle mensen met oververhitte beesjes
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, hier is het meer dan 30 graden in huis hoor.
Gruwelijk.
Ik lig maar onder de ventilator met een boek , meer zit dr echt niet in nu.
Ja hier staat het hondenzwembad ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb net toch nog iets nuttigs gedaan.
Klerenkast uitgezocht.
Een halve vuilniszak en een grote zak voor de kringloop dr uitgehaald en alles weer es netjes er in gelegd en gehangen.
Sjon en Billy lopen natuurlijk op het heetst van de dag te stoeien dus ik heb het kleine badje volgegooid op het balkon en daar hebben ze net alle 5 om beurten in af staan koelen.
Kijk 'ns op sat24.nl, bloemkolen boven Luik en ze komen jouw kant opquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Boh en elke keer als ik zelf ff af wil koelen onder de ventilator komen dr weer een paar honden tegen me aan plakken.
Vreselijk haha.
Sjon ademde op me en dat leek wel hete stoom!
De lucht is hier wel heel erg raar aan het worden dus van mij mag er zo een mega onweer losbarsten.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja hier staat het hondenzwembad ook.
Bullie komt de stoom de oren uit. Zetten we hem in het badje, kijkt ie verbaasd en even later, öh toch wel lekker". Tashi staat als een kind te petsen en te gooien met het water!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kijk 'ns op sat24.nl, bloemkolen boven Luik en ze komen jouw kant op
Toen ik vannacht buiten zat onweerde het in de verte ook. Ik denk boven Rotterdam zuid of zelfs verder. Dat was heel apart om te zien in de ochtendschemeringquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joy!
Maar ze komen maar heeeeeeel langzaam haha.
Ik heb net wel ff een blokje om gedaan, het is stikdonker nu en het waait, ik hoor onweer in de verte. Ik ben wat ongeduldig, we kunnen de afkoeling echt heel erg goed gebruiken.
Ik ga alvast al mn ramen open zetten!
Als er al wat in jouw richting komt wordt het niet voor 18:00 maar het echte onweer lijkt langs te trekkenquote:
Als ie dat nou es zeker wist kon ie beter in TRU gaan postenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou barbaaf, hoe laat gaat het hier nou es los dan????
De buien uit Luik zijn al voorbij, Duitsers blij aan het makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou barbaaf, hoe laat gaat het hier nou es los dan????
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De buien uit Luik zijn al voorbij, Duitsers blij aan het maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |