quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
woei, het einde der tijden komt precies op tijd, hoef ik geen nieuwe laptopadapter te kopen
Van de laatste 60 topics heb jij er 30 geopend. Rupsjes-nooit-genoeg!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil de lapo!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Van de laatste 60 topics heb jij er 30 geopend. Rupsjes-nooit-genoeg!![]()
[ afbeelding ]
niet als je de hele dag nog niet hebt gegeten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb helemaal geen honger vandaag , tis te warm om te eten.
In ieder geval niemand die hem z'n fout zal nadragen, over 100 jaarquote:De gerenommeerde wetenschapper (95)
Niet zeuren, volgens teletekst is het 21 graden bij jullie. Heb je de kachel al aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet als je de hele dag nog niet hebt gegeten.
Heb 2 kaiserbolletjes met kaaaaas
Teletekstquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet zeuren, volgens teletekst is het 21 graden bij jullie. Heb je de kachel al aan?
quote:
Dan hoef je niet naar buiten om te weten wat voor weer het wordt ed. Teletekst over internet is de beste uitvinding ooitquote:
Jeugdsentiment, ik herinner me de eerste testen in 1980 nogquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan hoef je niet naar buiten om te weten wat voor weer het wordt ed. Teletekst over internet is de beste uitvinding ooit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, ik herinner me de eerste testen in 1980 nog
ik ben helemaal niet zo van de teletekst eigenlijk, maar heb het wel als app op m'n telefoonquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.
Alle mannen die ik ken willen telkens maar teleteksten...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet zo van de teletekst eigenlijk, maar heb het wel als app op m'n telefoon
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
op een rare manier is mijn laptopadapter spontaan weer tot leven gekomen![]()
quote:
Ik probeer het mijn mormels hier ook al duidelijk te maken, dat ze niet zo wild moeten doen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje hoe kom je er op op een dag als vandaag!
Gekkenwerk zeg.
Kan dr iemand die honden van mij uitleggen dat ze beter gewoon rustig stil kunnen blijven liggen als het 34 graden is op mijn kantoor?
Bekijk deze YouTube-video
Het hele kantoor kwam naar ze kijken
Vast niet.quote:
gestoord zijn zequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje hoe kom je er op op een dag als vandaag!
Gekkenwerk zeg.
Kan dr iemand die honden van mij uitleggen dat ze beter gewoon rustig stil kunnen blijven liggen als het 34 graden is op mijn kantoor?
.
.
Bekijk deze YouTube-video
Het hele kantoor kwam naar ze kijken
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, nu gaan we naar huis zijn ze ko haha.
Sukkels
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:24 schreef Qwea het volgende:
oorzaak gevonden
vocht te kort. Net een halve fles water in 1x opgezopen (1,5 liter fles) en opeens trekt de koppijn en kou weg.
Kortom ; meer drinken kweeja!
Ja, ik drink nooit veel. Behalve bier enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker op zo'n dag als dit. Minstens 2L !![]()
Da's precies 1 sixpack!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker op zo'n dag als dit. Minstens 2L !![]()
Boodschapjes hier staan ook weer waar ze horen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink echt de hele dag thee en water op kantoor en thuis nu nog met gemak een liter cola.
BURP!
Whehehehe bevallende chihuahua bij de Pfaffs, en Carmen noemt ze caviaatjes.
Serieus.
Mijn boodschappen zijn binnen, dat was een ware uitputtingsslag.
Haha, ja Cavia'squote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink echt de hele dag thee en water op kantoor en thuis nu nog met gemak een liter cola.
BURP!
Whehehehe bevallende chihuahua bij de Pfaffs, en Carmen noemt ze caviaatjes.
Serieus.
Mijn boodschappen zijn binnen, dat was een ware uitputtingsslag.
Ach, het is gewoon een kwestie van Vraag & Aanbod.quote:
quote:
Oh.quote:
Nope. Hij rook opzich nog wel normaal maar was niet meer zo licht als ie zou moeten zijn, een heel stuk bruinerquote:
Ja, idd hetzelfde met wijnen, die moeten soms ook wat langer liggenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
m'n bier moet nog 4 jaar rijpen, das andere koek
Zo vroeg komt ie al niet meer op hoor, die zonquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
28 graden al op mn kamer, lekker tropisch
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Bink trekt het echt amper meer. Vannacht met nat washandje steeds nat gemaakt en voor de ventilator gelegd, arm beest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Natte theedoek om dr nek knopen helpt het snelste, en de voetjes even natmaken.
Haar vacht juist niet, dat gaat broeien!
Gewoon een laag water in het bad zetten en haar daar telkens ff in laten staan.
Tis kut met dat hartje he, Frits had het ook zooooo moeilijk vorig jaar, ik moet dr steeds weer aan denken, hoe die geleden heeft, gruwelijk
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben blij dat de honden die ik nu heb er allemaal echt weinig onder lijden, die zijn gewoon de hele dag druk, malloten.
Maar Frits was echt een lijdensweg die laatste zomer, als ik er weer aan denk kan ik er weer om janken. Die stikte echt de hele tijd...
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Thuis liggen ze trouwens de hele avond zo onder de plafondventilator:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico nodigt Bink van harte uit om dr bij te komen liggen!
Gewoon weggaan, maandag uurtje eerder beginnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:56 schreef Barbaaf het volgende:
Feli Kees
Afgelopen wedstrijden van Oranje was hier altijd een scherm in de kantine. Vandaag dus niet "want vrijdag om 16:00 is iedereen toch al naar huis". Behalve de mensen die normaal tot 18:00 werken, zoals ik dus. Ik zit er gewoon aan te denken om 15:00 weg te gaan, ware het niet dat ik nog best veel werk heb
En 55o C kouder.quote:
Ik zou nu graag met mijn blote kont in die berg sneeuw willen ploffen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:56 schreef Pagan het volgende:
Ter verkoeling een 6 maanden oude foto, weten jullie het nog!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou nu graag met mijn blote kont in die berg sneeuw willen ploffen.
Oh en hoi
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook sneeuw.
Ik baal, want nu hebben er drie collega's vrij gevraagd voor vanmiddag omdat we toch maar tot 15.30 hoefden te werken...
Nu zijn er vanmiddag nog welgeteld 4 mensen op kantoor, want er hadden er al een boel sowieso vrij. Ik vind het echt een naaistreek, want nou heb ik de moeite gedaan om vrij te regelen, zegt de baas es gewoon ja, gaan zij het helemaal uitbuiten. Ik vind dus dat zij gewoon 4 uur verlof in moeten leveren, net als de mensen die al vrij hadden.
En ik denk dat de baas ook niet blij is en niet snel nog es ja zegt tegen zoiets...
En Maes kan morgen niet komen dus nou baal ik driedubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |