quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
woei, het einde der tijden komt precies op tijd, hoef ik geen nieuwe laptopadapter te kopen
Van de laatste 60 topics heb jij er 30 geopend. Rupsjes-nooit-genoeg!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil de lapo!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Van de laatste 60 topics heb jij er 30 geopend. Rupsjes-nooit-genoeg!![]()
[ afbeelding ]
niet als je de hele dag nog niet hebt gegeten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb helemaal geen honger vandaag , tis te warm om te eten.
In ieder geval niemand die hem z'n fout zal nadragen, over 100 jaarquote:De gerenommeerde wetenschapper (95)
Niet zeuren, volgens teletekst is het 21 graden bij jullie. Heb je de kachel al aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet als je de hele dag nog niet hebt gegeten.
Heb 2 kaiserbolletjes met kaaaaas
Teletekstquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet zeuren, volgens teletekst is het 21 graden bij jullie. Heb je de kachel al aan?
quote:
Dan hoef je niet naar buiten om te weten wat voor weer het wordt ed. Teletekst over internet is de beste uitvinding ooitquote:
Jeugdsentiment, ik herinner me de eerste testen in 1980 nogquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan hoef je niet naar buiten om te weten wat voor weer het wordt ed. Teletekst over internet is de beste uitvinding ooit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, ik herinner me de eerste testen in 1980 nog
ik ben helemaal niet zo van de teletekst eigenlijk, maar heb het wel als app op m'n telefoonquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.
Alle mannen die ik ken willen telkens maar teleteksten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |