Dan is het wel fijn als je zelf vorige week een soort check had gedaan denk ik. Dan semi boos worden en zeggen, ok je hebt nog tot woensdag. Zij blij, jij blij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Zucht. Ik zit hier nog wel even, geloof ik en ik weet nu ook dat ik last-minute opdrachten echt niet meer ga accepteren in het vervolg. Leerling denkt zelf dat ze vijf boekverslagen heeft ingeleverd, maar ik heb maar vier cijfers, dus nu wil ze vanmiddag om 15 uur nog een boekverslag gaan maken voor een vijfde boek. Daar zit ik niet echt op te wachten met deze hitte.
Morgen vrijwel geen les, want de klas gaat zwemmen. Ben ik wel blij mee, want dan kan ik op school lekker aan m'n vakopdrachten werken.
een wat?!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:33 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand nog interesse in een nooit gedragen neckholder spijkerdinges? Nee? Opruimen is leuk, had ik veel eerder mee moeten beginnen, net als de ll van Vik met dat boekverslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ooo kan dat? Dat zou ZOO amazing zijn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:34 schreef -marz- het volgende:
PF je kan ook zomerstewardess worden bij Transavia als bijbaan?
Ik loop een (paar) topic(s) achter inderdaad.
Verkijk je er niet op. Zeurende mensen, de hele dag staan in de hitte, scheldkanonnades aanhoren...quote:
Ik dacht dat mensen altijd vrolijk waren als ze op vakantie gingenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op. Zeurende mensen, de hele dag staan in de hitte, scheldkanonnades aanhoren...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen altijd vrolijk waren als ze op vakantie gingen?
quote:Hey Hey Hey
You're on a holiday
And you don't hear
this song on repeat
Hey hey hey
You don't have to stay
What ever you want
what ever you need
I wonder how many fingers
Filthy from browsing through
postcards with views
Have touched the sugar cube
I put in my mouth
To sweeten things up
Everybody is looking down
On miniatures of important statues
Comparing them at every boutique
They're cheaper over there
But those were bigger
And there's no room in my suitcase
...
Oh the air is too humid
The food is shitty
Te beds are too hard
It's far away from the beach
The only thing around
the corner is the ATM
So we spend our money
at the hotel bar
...
Boring, ugly, hot, shitty
the weather's even worse
Smelly, rotten, old, dirty
they stole my purse
Boring, ugly, hot, shitty
the weather's even worse
Smelly, rotten, old, dirty
they stole my purse
We didn't come here to be satisfied
No... that's pretty difficult
....
Moet je ff uitzoeken, ze deden het altijd wel maar nu is het 'crisis' dus ik weet niet of ze dat nog steeds doen. Schijnt gezellig te zijn (vergeleken met KLM iig), alleen geen nachtstops en rare werktijden.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:20 schreef loveli het volgende:
Neckholder, is stretch.Ik vind m wel erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat haat ik in de wacht staan bij lui om geld terug te vragen... Dan betaal je dus gewoon geld omdat zij een fout hebben gemaakt om te zorgen dat ze je geld terugstorten.![]()
compact en kleverig.
Hij kijkt zo zieligquote:
Hebben? Kost je de postzegels en wat wachttijd. Maat is M, helaas is dat niet de maat van mijn buste, mede de oorzaak dat 'ie al 5 jaar ongedragen op de plank ligt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind m wel erg leuk
Wat haat ik in de wacht staan bij lui om geld terug te vragen... Dan betaal je dus gewoon geld omdat zij een fout hebben gemaakt om te zorgen dat ze je geld terugstorten.![]()
Kheb geen idee of dat om mijn borsten past, (en of ik t aan durfquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben? Kost je de postzegels en wat wachttijd. Maat is M, helaas is dat niet de maat van mijn buste, mede de oorzaak dat 'ie al 5 jaar ongedragen op de plank ligt.
Kwam ook een lange suede rok tegen, zwart met gaatjes in de vorm van bloemen. Leuk ding, nooit gedragen en ga het ook nooit doen denk ik. Of ik maak 'em korter, maar bij interesse mag 'ie weg. Als ik zin heb maak ik nog een foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
En, was het wat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijst van vandaag:
O: bak kwark met rode vruchten uit de vriezer
L: 2 boterhammen, jam en pindakaas
T: rodevruchten-yoghurt-shake
S: pilates
D:
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wel een leven met macbookcadeautje?
En dat wel weer naar huis willen is fijn toch? Ben altijd erg blij geweest dat ik ergens anders net zo'n fijne plek heb als ik vroeger thuis had(mijn moeder woont inmiddels in een ander huis, is toch anders).
Ik bedoel hetzelfdequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Volgens mij hebben we een beetje miscommunicatie over wat ik 'naar huis' noemIk bedoel dat ik nu na 4 dagen bij mijn ouders wel echt weer toe ben aan mijn eigen huis. Ik vind het altijd wel heel fijn om weer bij mijn ouders te zijn (is ook nog hetzelfde huis als waar ik in opgegroeid ben), maar op een gegeven moment is het toch ook wel weer genoeg geweest en wil ik echt weer graag terug naar mijn eigen huisje
. Dat moment is nu dus
Fijn!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
En, was het wat?
Ik ben heul goed aan mijn scriptie bezig. Een vriendin is zo lief om alles na te lezen op dingen die niet lekker lopen en spelfouten (heldin!!, wat een rotwerk moet dat zijn geweest haha). En die ben ik nu allemaal aan het corrigeren. Yihoo!
Ja, ik heb zelf een domme deadline gesteld (vandaagquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als je zelf vorige week een soort check had gedaan denk ik. Dan semi boos worden en zeggen, ok je hebt nog tot woensdag. Zij blij, jij blij.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fijn!!
Heerlijke afleiding vond ik dat, gewoon commentaar verwerken. Stukken beter dan zelf hele zinnen eruit persen
Mijn scriptie is vandaag meegenomen door een vriendin die op vakantie gaat naar Padua, en daar de kapel gaat bekijken waar ik op afgestudeerd benZo tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |