Dan is het wel fijn als je zelf vorige week een soort check had gedaan denk ik. Dan semi boos worden en zeggen, ok je hebt nog tot woensdag. Zij blij, jij blij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Zucht. Ik zit hier nog wel even, geloof ik en ik weet nu ook dat ik last-minute opdrachten echt niet meer ga accepteren in het vervolg. Leerling denkt zelf dat ze vijf boekverslagen heeft ingeleverd, maar ik heb maar vier cijfers, dus nu wil ze vanmiddag om 15 uur nog een boekverslag gaan maken voor een vijfde boek. Daar zit ik niet echt op te wachten met deze hitte.
Morgen vrijwel geen les, want de klas gaat zwemmen. Ben ik wel blij mee, want dan kan ik op school lekker aan m'n vakopdrachten werken.
een wat?!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:33 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand nog interesse in een nooit gedragen neckholder spijkerdinges? Nee? Opruimen is leuk, had ik veel eerder mee moeten beginnen, net als de ll van Vik met dat boekverslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ooo kan dat? Dat zou ZOO amazing zijn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:34 schreef -marz- het volgende:
PF je kan ook zomerstewardess worden bij Transavia als bijbaan?
Ik loop een (paar) topic(s) achter inderdaad.
Verkijk je er niet op. Zeurende mensen, de hele dag staan in de hitte, scheldkanonnades aanhoren...quote:
Ik dacht dat mensen altijd vrolijk waren als ze op vakantie gingenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op. Zeurende mensen, de hele dag staan in de hitte, scheldkanonnades aanhoren...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen altijd vrolijk waren als ze op vakantie gingen?
quote:Hey Hey Hey
You're on a holiday
And you don't hear
this song on repeat
Hey hey hey
You don't have to stay
What ever you want
what ever you need
I wonder how many fingers
Filthy from browsing through
postcards with views
Have touched the sugar cube
I put in my mouth
To sweeten things up
Everybody is looking down
On miniatures of important statues
Comparing them at every boutique
They're cheaper over there
But those were bigger
And there's no room in my suitcase
...
Oh the air is too humid
The food is shitty
Te beds are too hard
It's far away from the beach
The only thing around
the corner is the ATM
So we spend our money
at the hotel bar
...
Boring, ugly, hot, shitty
the weather's even worse
Smelly, rotten, old, dirty
they stole my purse
Boring, ugly, hot, shitty
the weather's even worse
Smelly, rotten, old, dirty
they stole my purse
We didn't come here to be satisfied
No... that's pretty difficult
....
Moet je ff uitzoeken, ze deden het altijd wel maar nu is het 'crisis' dus ik weet niet of ze dat nog steeds doen. Schijnt gezellig te zijn (vergeleken met KLM iig), alleen geen nachtstops en rare werktijden.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:20 schreef loveli het volgende:
Neckholder, is stretch.Ik vind m wel erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat haat ik in de wacht staan bij lui om geld terug te vragen... Dan betaal je dus gewoon geld omdat zij een fout hebben gemaakt om te zorgen dat ze je geld terugstorten.![]()
compact en kleverig.
Hij kijkt zo zieligquote:
Hebben? Kost je de postzegels en wat wachttijd. Maat is M, helaas is dat niet de maat van mijn buste, mede de oorzaak dat 'ie al 5 jaar ongedragen op de plank ligt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind m wel erg leuk
Wat haat ik in de wacht staan bij lui om geld terug te vragen... Dan betaal je dus gewoon geld omdat zij een fout hebben gemaakt om te zorgen dat ze je geld terugstorten.![]()
Kheb geen idee of dat om mijn borsten past, (en of ik t aan durfquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben? Kost je de postzegels en wat wachttijd. Maat is M, helaas is dat niet de maat van mijn buste, mede de oorzaak dat 'ie al 5 jaar ongedragen op de plank ligt.
Kwam ook een lange suede rok tegen, zwart met gaatjes in de vorm van bloemen. Leuk ding, nooit gedragen en ga het ook nooit doen denk ik. Of ik maak 'em korter, maar bij interesse mag 'ie weg. Als ik zin heb maak ik nog een foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
En, was het wat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijst van vandaag:
O: bak kwark met rode vruchten uit de vriezer
L: 2 boterhammen, jam en pindakaas
T: rodevruchten-yoghurt-shake
S: pilates
D:
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wel een leven met macbookcadeautje?
En dat wel weer naar huis willen is fijn toch? Ben altijd erg blij geweest dat ik ergens anders net zo'n fijne plek heb als ik vroeger thuis had(mijn moeder woont inmiddels in een ander huis, is toch anders).
Ik bedoel hetzelfdequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Volgens mij hebben we een beetje miscommunicatie over wat ik 'naar huis' noemIk bedoel dat ik nu na 4 dagen bij mijn ouders wel echt weer toe ben aan mijn eigen huis. Ik vind het altijd wel heel fijn om weer bij mijn ouders te zijn (is ook nog hetzelfde huis als waar ik in opgegroeid ben), maar op een gegeven moment is het toch ook wel weer genoeg geweest en wil ik echt weer graag terug naar mijn eigen huisje
. Dat moment is nu dus
Fijn!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
En, was het wat?
Ik ben heul goed aan mijn scriptie bezig. Een vriendin is zo lief om alles na te lezen op dingen die niet lekker lopen en spelfouten (heldin!!, wat een rotwerk moet dat zijn geweest haha). En die ben ik nu allemaal aan het corrigeren. Yihoo!
Ja, ik heb zelf een domme deadline gesteld (vandaagquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als je zelf vorige week een soort check had gedaan denk ik. Dan semi boos worden en zeggen, ok je hebt nog tot woensdag. Zij blij, jij blij.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fijn!!
Heerlijke afleiding vond ik dat, gewoon commentaar verwerken. Stukken beter dan zelf hele zinnen eruit persen
Mijn scriptie is vandaag meegenomen door een vriendin die op vakantie gaat naar Padua, en daar de kapel gaat bekijken waar ik op afgestudeerd benZo tof!
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel letters Vik
Oei, minder!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Samenvatting: discussie met een leerling die een slecht cijfer niet accepteerde en uiteindelijk toch in z'n gelijk werd gesteld.
Tja, we hebben hier een PTA waar alle toetsen op staan. En daar staat het cijfer voor die schrijfopdracht dus niet op, dus officieel mag het inderdaad niet. Ik vroeg aan hem: "En als je nou een 8 had gehad, dan had je niet geklaagd zeker?". "Jawel hoor!". Yeah right. Hij kijkt gewoon wat hem goed uitkomt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:31 schreef Chicolate het volgende:
Ik snap het niet Vik, waarom die jongen toch gelijk kreeg. Een mondelinge overeenkomst is toch ook een bindende overeenkomst? En de coordinator weet nu toch ook dat dit type zich er nu steeds onderuit gaat proberen te kletsen?![]()
O dat is wel jammer. Heb je wel genoeg geld om rond te komen dan? En wil je zelf ook docent worden na je studie?quote:Ik mag volgend jaar weer op de middelbare school werken! (helaas verlengen ze mn contract niet, krijg begin volgend jaar een nieuwe, dus geen betaling in de vakantie. Dat is wel balen, mn huur gaat gewoon door) En de training voor tutor is ook weer voorbij! Nog een lesplan inleveren, een projectverslag maken en ergens voor het eind van de maand een review schrijven en dan is het helemaal klaar![]()
.
Die is mooi ja! De Scrovegnikapelquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:25 schreef Phaidra het volgende:
De giotto kapel? Ben de officiële naam kwijt, maar die is mooi!! Heb de echte nog nooit gezien, maar wel een schaalmodel.
[..]
Oh het pta, dat ken ik nog wel ja. Hopelijk komt ie er volgend jaar niet meer onderuit op deze manier!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, we hebben hier een PTA waar alle toetsen op staan. En daar staat het cijfer voor die schrijfopdracht dus niet op, dus officieel mag het inderdaad niet. Ik vroeg aan hem: "En als je nou een 8 had gehad, dan had je niet geklaagd zeker?". "Jawel hoor!". Yeah right. Hij kijkt gewoon wat hem goed uitkomt.
Volgend jaar gaan ze alles dus vastleggen zodat hij nergens meer onderuit kan komen. Dit is ook een les voor de leraren. iedereen heeft het gehad met hem.
[..]
O dat is wel jammer. Heb je wel genoeg geld om rond te komen dan? En wil je zelf ook docent worden na je studie?
Je mist diepgang in de bovenbouw Havo/VWO?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het pta, dat ken ik nog wel ja. Hopelijk komt ie er volgend jaar niet meer onderuit op deze manier!
Ik heb genoeg om rond te komen, heb vakantiebaantje waarvan ik eigenlijk mn vakantie wilde betalen, maar mijn ouders hebben me vorige maand wat toegestopt voor mn vakantie waardoor dat gelukkig geen probleem meer is. En ik weet niet of ik docent wil worden. Ik vind lesgeven erg leuk, maar het kost ook veel energie en ik mis de diepgang heel erg. Ik zou het liefst op de universiteit werken, lesgeven én onderzoek doen. Lijkt me ideaal. Maar kom daar maar eens tussen.
Uhm jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mist diepgang in de bovenbouw Havo/VWO?. Mij lijkt het geweldig om aan die groepen les te geven. Eindelijk literatuuronderwijs zonder dat je schaapachtig aangekeken wordt
(zoals de bovenbouwlln bij mij op school doen).
Vreselijk die typesquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
want die leerling is een verschrikkelijk luie donder en hij zoekt constant naar manieren om ergens een slaatje uit te slaan. Hij heeft nu in ieder geval al z'n krediet verspeeld bij de docenten, dus ze zorgen ervoor dat alles volgend jaar vastligt, zodat 'ie zich nergens meer onderuit kan lullen. Maar pff, wat kost dat veel energie! Zo'n compromisloze houding gaat hem nog wel problemen opleveren als hij eenmaal van school af is... En toen hij hoorde dat de 3 wegging, kwam hij ons met een triomfantelijke houding bedanken voor onze medewerking.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef loveli het volgende:
De rok is helemaal gevoerd, tweede foto met iets wits eronder genomen zodat je het patroon goed kunt zien. Zit ook een leuk ceintuurtje bij.Ik kan geen weerstand bieden aan zwarte rokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Postzegels & geduld hmm? Als 'ie nog niet in een vuilniszak zit, meld ik me als Redder van de Rok.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Is het niet de bedoeling dat de patiënten lullen en jij luistert en zinnige vragen stelt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat een heerlijke lijst weer,Sigme!
Ik duim voor ewelina![]()
En Kwak, je spoiler gelezen, klinkt goed allemaal hoor! ben je er nu wel tevreden mee, dat je een individueel traject krijgt?
ik heb vandaag 2 afspraken laten maken voor volgende week, 2 eerste eigenste patientenen vandaag mijn eerste intake gedaan, dat ging ook goed
![]()
Ik schijt alleen wel in mijn broek voor die behandeling-gesprekken, ben bang dat ik nooit 3 kwartier kan vollullen![]()
![]()
Na gister, vandaag weer een gewone lijst;
O:yoghurt, muesli, druiven
T: 2x brood met filet a.
L: kersen
T: 2x brood kipfilet
T: banaan
d: pasta met gegrilde courgette, champs, pesto, zongedr tomaat (Jaja, mo, je receptje beviel!)
S: hardlopen,.rondje van 6km
T: wasabinootjes gehaald
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat de patiënten lullen en jij luistert en zinnige vragen stelt?.
Nou dan. Gewoon zorgen dat je je niet teveel zorgen maakt, want dán ga je misschien wel 3 kwartier volrebbelen die je patient als spreektijd hadquote:
Tl;drquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge, wat een dag! Crosspost vanuit het docententopic:
Vandaag gewoon 1,5 uur met een leerling zitten discussiëren die vond dat een bepaald cijfer niet rechtsgeldig was. Hij kreeg zijn cijfer (een 3), liep boos weg en toen kwam m'n coach vertellen dat de leerling boos was omdat hij één cijfer meer had gekregen dan een andere leerling. Dat was volstrekt gerechtvaardigd, omdat de leerling in kwestie een apart programma volgde. En hij wist ook van tevoren dat hij een cijfer zou krijgen voor die opdracht, dus de enige reden waarom hij nu klaagde, was dat het een dikke onvoldoende was en hij nu mogelijk zou blijven zitten. Officieel moeten we ons houden aan het PTA, dus in dat opzicht stond de leerling in z'n recht, maar ik vond het ook terecht om hem een extra cijfer te geven, omdat hij dus een aangepast programma volgde. Dus ik riep hem en zei: "ik heb een compromis voor je: je mag de opdracht herkansen en morgen je herkansing inleveren." Nee, dat wilde hij niet, want dat cijfer was niet rechtsgeldig. Er waren nog twee docenten in de ruimte die ook op hem gingen inpraten (en die duidelijk ook echt heel boos werden), maar het hielp niets. Uiteindelijk heeft hij zijn gelijk gekregen van de coördinator, omdat er geen schriftelijke afspraken waren gemaakt dat hij een extra cijfer mocht halen. Erg jammer vond iedereen, want die leerling is een verschrikkelijk luie donder en hij zoekt constant naar manieren om ergens een slaatje uit te slaan. Hij heeft nu in ieder geval al z'n krediet verspeeld bij de docenten, dus ze zorgen ervoor dat alles volgend jaar vastligt, zodat 'ie zich nergens meer onderuit kan lullen. Maar pff, wat kost dat veel energie! Zo'n compromisloze houding gaat hem nog wel problemen opleveren als hij eenmaal van school af is... En toen hij hoorde dat de 3 wegging, kwam hij ons met een triomfantelijke houding bedanken voor onze medewerking.
Maar goed: alle cijfers zijn ingevoerd. Morgen stelt niks meer voor en volgende week hoef ik alleen naar de personeelsdag, dus ik heb in principe vakantie! Van school dan.
Nu even bijlezen en bijreageren.
En oh: even voor de duidelijkheid. ik heb niet 1,5 uur met een leerling zitten discussiëren, maar alles met elkaar (inclusief gesprek met collega's en coördinator) duurde het wel zo lang.
Ben idd cola aan het drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Je moet een bouillon!! en drinken! Gewone cola!
Wat voor taart?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo! Vandaag gewerkt, vanavond flink aan de slag voor een taart voor m'n ex (m'n allereerste vriendje). Ik ga hem morgen voor het eerst in een jaar of 5 weer zien..
Kreeg ook al een programma voor de introductieweek voor m'n nieuwe opleiding. Direct flink aan de bak..
Een fondanttaart, gevuld met slagroom en aardbeienjam. Wel een beetje een saaie, alleen met een logo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat voor taart?![]()
(morgen is mijn man jarig en zaterdag is het feest. Heb een HEMA-taart besteld, die zijn zooo lekker... hoop dat ik me dan weer wat beter voel, haha).
leuk dat je dat doet voor je ex! jij woont niet in omgeving Amsterdam he? anders zou ik ook wel een taart van je willenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een fondanttaart, gevuld met slagroom en aardbeienjam. Wel een beetje een saaie, alleen met een logo..
Meen je dat nou?quote:
ik moet ook! maar het is zoo heet, ik ga nog een uurtje wachten..quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
leuk dat je dat doet voor je ex! jij woont niet in omgeving Amsterdam he? anders zou ik ook wel een taart van je willen![]()
Wie schopt me, ik moet gaan hardlopen maar ik. wil. niet.
Op wereldniveau misschien wel, maar voor de rest denk ik niet dat Groningen onder omgeving Amsterdam valt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
leuk dat je dat doet voor je ex! jij woont niet in omgeving Amsterdam he? anders zou ik ook wel een taart van je willen![]()
Wie schopt me, ik moet gaan hardlopen maar ik. wil. niet.
Ik heb net stofgezogen. Wat een drama. Was blij toen ik weer zat met een ventilator op m'n kop.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik moet ook! maar het is zoo heet, ik ga nog een uurtje wachten..
Succes!
Dat vind ik best laag eerlijk gezegd. Is een 8 in zo'n geval niet eerlijker? (ik had zelf altijd negens en tienen voor schrijfopdrachtenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:....en als je echt iets van goede kwaliteit hebt ingeleverd waarmee je mij verrast, dan krijg je een 7 of hoger. ...
Vergeet niet dat het dove leerlingen zijn hè? Het probleem is dat ik altijd schipper tussen: "Wat zou ik een horende leerling geven?" en "Wat is redelijk, gezien wat de leerling kan." Als ik het zou beoordelen zoals ik een horende leerling zou beoordelen, dan zou ik er wel 1 of 2 punten onder zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik best laag eerlijk gezegd. Is een 8 in zo'n geval niet eerlijker? (ik had zelf altijd negens en tienen voor schrijfopdrachten)
Het is goede kwaliteit, het heeft je verrast... waarom een 7? Een 7 vind ik iets acceptabels, wel oke. Een 6 is een wel oke verhaal met veel taalfouten.
Saai?? Ik kan alleen cake bakken ^^quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een fondanttaart, gevuld met slagroom en aardbeienjam. Wel een beetje een saaie, alleen met een logo..
kan best. Is niet superlekker, maar je krijgt er ook niets vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef han1987 het volgende:
Net alles afgewassen, de soep die ik gister gemaakt had in bakjes gedaan. Poe, ben blij dat ik weer onder de ventilator zit.
Heb trouwens net nog een glas sap op. Moest even iets drinken en was het water en de thee zat.
Weet iemand hier of het lekker is om 's morgens vis klaar te maken (bakken of oven) en dit later op de dag op te warmen in de magnetron?? Heb nl. op het werk alleen een magnetron. Ik heb hoki-filet gekocht bij de jumbo, ben benieuwd, heb het nog nooit gegeten. Wilde eerst panga, maar dat had geen MSC-keurmerk, daarom maar eens voor hoki gekozen.
Nou ja, lief. Hij betaalt me gewoon hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Saai?? Ik kan alleen cake bakken ^^
Het klinkt in ieder geval erg lekker. En idd heel lief van je om dat te doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Viking84 het volgende:
Dit is een voorbeeld van een schrijfproduct dat ik een 7 heb gegeven (schrijfopdracht was: schrijf een column over het onderwerp lentekriebels. Ik haal hem wel weer weg straks ivm privacy).Oh jee wat een fouten inderdaad! En hoe oud zijn die leerlingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je bij mij een 8 krijgt, heb je hem ook echt verdiend. En de leerlingen schrikken zich rot als ze zo'n hoog cijfer krijgen voor Nederlands, want dat zijn ze niet gewendquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Perruche het volgende:
Vik! Strenge lerares! Ik vond altijd dat een 8 ook wel heel motiverend kan werken. Het verschil tussen een 5.5 en 6.8 ofzo was voor mij nihil. Maar als ik een 7.5 of een 8 had, oeh! dan was ik trots!!
Calimero, ik ga ook straks pas denk ik. Nu nog maar even typen
Deze leerling is 17. En ze is doof met NGT als moedertaal. Vandaar de foutenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh jee wat een fouten inderdaad! En hoe oud zijn die leerlingen?
ja dat is ook wel zo. Ben blij dat ik geen lerares benquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je bij mij een 8 krijgt, heb je hem ook echt verdiend. En de leerlingen schrikken zich rot als ze zo'n hoog cijfer krijgen voor Nederlands, want dat zijn ze niet gewend.
Ik redeneer juist andersom: ik merk dat de leerlingen zich vaak niet aan de opdracht houden en door ze een laag cijfer te geven, wil ik ze motiveren en uitdagen om dat wel te doen. Als ze zich niet aan de opdracht houden en je geeft een 7 (en dat vinden zij een heel goed cijfer), dan denken ze: o, we hoeven ons niet aan de opdracht te houden, want ze accepteert het toch wel.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Viking84 het volgende:
Dit is een voorbeeld van een schrijfproduct dat ik een 7 heb gegeven (schrijfopdracht was: schrijf een column over het onderwerp lentekriebels. Ik haal hem wel weer weg straks ivm privacy).Ik zou er geen 7 voor geven denk ik. Pas nadat ik hem terug had gegeven met de opdracht om alle taalfouten eruit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
lijkt me idd moeilijk om dat te beoordelen. Bizar trouwens, ik heb me nooit gerealiseerd dat dat ook je moedertaal kan zijn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deze leerling is 17. En ze is doof met NGT als moedertaal. Vandaar de fouten.
Dat kan dus niet, want ze maken die fouten niet expres. Het zijn dove leerlingen hè? Ik snap niet helemaal hoe het kan dat ze na jaren onderwijs in het Nederlands nog steeds zoveel moeite hebben met het Nederlands (wij kunnen toch ook goed Engels leren spreken en schrijven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou er geen 7 voor geven denk ik. Pas nadat ik hem terug had gegeven met de opdracht om alle taalfouten eruit te halen.
Spreek voor jezelf Vik. Ondanks dat ik erg goed in Nederlands was, heb ik heel erg veel moeite met vreende talen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:43 schreef Viking84 het volgende:...(wij kunnen toch ook goed Engels leren spreken en schrijven?
), ...
Inderdaad! Er staan geen zinnen in waarvan ik denk: wat wil je in godsnaam zeggen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik lees die tekst als een tekst van iemand die een vreemde taal leert/heeft geleerd. Niet perfect, maar m.i. best leesbaar.
Edit: Dit zou bij mij een 7 waard zijn.
Dan zou ik het een 5 vinden als het HAVO niveau is. Taalfouten eruit is een 6,5.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad! Er staan geen zinnen in waarvan ik denk: wat wil je in godsnaam zeggen?
En fijn dat je het met me eens bent dat dit een 7 waard is.
Als ik straks met horende leerlingen werk, moet ik mijn referentiekader wel weer bijstellen.
Ja maar dan ben jij een uitzondering. Bij doven is het eerder regel dan uitzondering dat ze een gesproken taal nooit goed onder de knie krijgen, terwijl dat bij horenden die een andere gesproken taal leren andersom is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf Vik. Ondanks dat ik erg goed in Nederlands was, heb ik heel erg veel moeite met vreende talen.
Ik neig zelf naar een 6quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan zou ik het een 5 vinden als het HAVO niveau is. Taalfouten eruit is een 6,5.
Super!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef j.t het volgende:
Ow en heb vandaag goed nieuws gehoord: IK MAG VOLGEND JAAR BLIJVEN WERKEN VOOR 3 DAGEN!!!![]()
![]()
![]()
Wat, dat ik het moeilijk vind om een nieuwe taal te leren? Geen idee. Luiheid misschien? Ik haat woordjes leren. Daarentegen ben ik wel weer buitenbijzonder goed in alle vakken waarbij geen ''regeltjes' gevolgd hoeven te worden, dus geschiedenis, aardrijkskunde, maatschappijleer, economie, biologie, tekenen, kunstgeschiedenis, theologie, filosofie en nederlands.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben jij een uitzondering. Bij doven is het eerder regel dan uitzondering dat ze een gesproken taal nooit goed onder de knie krijgen, terwijl dat bij horenden die een andere gesproken taal leren andersom is.
Hoe komt dat eigenlijk, trouwens?
Hmm. Ik haalde op school betere cijfers voor Engels en Duits dan voor Nederlandsquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat, dat ik het moeilijk vind om een nieuwe taal te leren? Geen idee. Luiheid misschien? Ik haat woordjes leren. Daarentegen ben ik wel weer buitenbijzonder goed in alle vakken waarbij geen ''regeltjes' gevolgd hoeven te worden, dus geschiedenis, aardrijkskunde, maatschappijleer, economie, biologie, tekenen, kunstgeschiedenis, theologie, filosofie en nederlands.
Jup!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Super!. Dus je hebt het gewonnen van je concurrenten?
.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die is mooi ja! De ScrovegnikapelMaar daar was niet zoveel meer aan toe te voegen, daar hebben heel veel mensen al wat over geschreven
Ik ben afgestudeerd op het Baptisterium van Padua
'Waarom?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:27 schreef Perruche het volgende:
godever
ik heb toch wel zo'n tyfushekel aan intuitie he.
want mannen. en exen. en ik weet niet wat ik ermee moet. op dit soort momenten mis ik m'n mams.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de geinteresseerden. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Toegeven dat ik dat gedaan heb? Dat nooit. Maar hij is ook fout! En ik vind het niet erg dat ie contact houd, maar de manier waarop vind ik niet tof.![]()
Ga zo editten trouwens
[ Bericht 33% gewijzigd door Perruche op 01-07-2010 22:39:30 ]
ik heb ook echt helemaal geen honger. Heb te veel walnoten gegeten, en moet ook nog hardlopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef _Calimero_ het volgende:
ik moet nog steeds hardlopen![]()
ben bang dat mijn buik nog te vol zit, want om de tijd te doden ging ik mijn wasabinootjes alvast opeten en dat was niet zo'n slim plan geloof ik
Ik zit te denken,ik kan ook morgenóctend (maar dan moet ik wel heeeel vroeg)quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik heb ook echt helemaal geen honger. Heb te veel walnoten gegeten, en moet ook nog hardlopen.
Eens! Het hangt ook wel af van zijn reacties op haar gemekker. Dom wijf zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Oooh bah, dat hij daarover heeft gelogen zou ik ookheel naar vinden. Verder zou ik er niet al teveel een big deal van maken wat zij allemaal zegt en vindt. heb jij lekker toch niks mee te maken, en het verandert zijn mening over jou ook niet, dus who cares. Jammer voor haar dat zij op zo'n manier aandacht nodig heeft van dr ex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Zit ook te vol om hard te lopen. En heb een plofbuik. Morgen weer een dag.
En PerrucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk loog 'ie erover omdat hij niet wil dat zij zich nodeloos zorgen maakt. En als je nu ziet hoe ze reageert, dan is dat een goede beslissing geweest. Of redeneer ik nu heel raar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, wat een tof cadeau!
Perruche, ik denk ook dat je het er wel met hem over moet hebben. Wat zij allemaal zegt is eigenlijk niet belangrijk, belangrijker is hoe hij erop reageert en dat 'ie erover heeft gelogen.
is "ze" ik?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loog 'ie erover omdat hij niet wil dat zij zich nodeloos zorgen maakt. En als je nu ziet hoe ze reageert, dan is dat een goede beslissing geweest. Of redeneer ik nu heel raar?.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Perruche het volgende:
[..]Maar wat bedoel je met bevestiging? heb je letterlijk iets gelezen, of is het jouw interpretatie? Vaak lijkt iets heel duidelijk te zijn,maar kan het toch iets anders betekenen of anders bedoeld zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met bevestiging? heb je letterlijk iets gelezen, of is het jouw interpretatie? Vaak lijkt iets heel duidelijk te zijn,maar kan het toch iets anders betekenen of anders bedoeld zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ tink:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zou ik me dus helemaal niet druk om maken. Alles wijst erop dat hij niets meer met haar wil.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke beslissing genomen. ik ga gewoon lekker in bed liggen nu, vroeg slapen en morgen om 06.45 rennen (OMG wat een tijd! maar wel een half uur later op dan vandaag)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Perruche het volgende:@ tink:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als ie er dan eerlijk over is, zou ik dat al een hele verbetering vinden. Ik heb ook nog een vreemde band met mijn ex, maar dat weet hij gewoon. Juist dat hij zo moeilijk over doet maakt mij ongerust. Maar misschien mak ik me nodeloos ongerust. Vind jij dat ik het er met hem over moet hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. en ik denk dat hij niets vertelt omdat jij je hierom ongerust maakt. Hij heeft geen zin in nodeloze drama's. Op basis van wat je schrijft krijg ik werkelijk de indruk dat er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als ie er dan eerlijk over is, zou ik dat al een hele verbetering vinden. Ik heb ook nog een vreemde band met mijn ex, maar dat weet hij gewoon. Juist dat hij zo moeilijk over doet maakt mij ongerust. Maar misschien mak ik me nodeloos ongerust. Vind jij dat ik het er met hem over moet hebben?
Eens! Mannen zien geloof ik vaker weinig onheil in zaken waar vrouwen zich wel druk om kunnen makenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. en ik denk dat hij niets vertelt omdat jij je hierom ongerust maakt. Hij heeft geen zin in nodeloze drama's. Op basis van wat je schrijft krijg ik werkelijk de indruk dat er niets aan de hand is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gimme a D!!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aargh ik krijg m'n taart niet bekleed. Poging 4.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aargh ik krijg m'n taart niet bekleed. Poging 4.
ik was niet buiten, maar ik vond het helemaal niet zo wamquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Vandaag gingen we pas na vijven naar het strand, en we werden nog helemaal gestoofd! Het was echt gloeiend heet, en benauwd. Mensen in de stad worden ook heel snel agressief ervan, vooral in het verkeer. Heeft hier iedereen de hitte overleefd?
Lijstje:
O: ananas met yoghurt, kiwi, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, 50 min. crosstrainer
L: boterham gekookt ei, 2 crackers filet americain, cracker ossenworst
T: glas witte wijn, Japanse mix
D: spinazie, salade met gamba's, glas witte wijn, halve burger, beetje frites met aioli
T: rijstcrackers, 50 gram pure chocola met noten, kwark met vanilleyoghurt
Nog net geen èchte balansdag
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gimme a D!!!!
D!!!
Gimme an AAAA!!
AAAA!!
Gimme another D!
D!!!
Gooooooooooooooooo DaD!!![]()
Whoop whoop, mambo mambo, jump jump, huzzaaaah!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef Laureline het volgende:
Je zou het eens kunnen vragen op een Soedanees taartenforum!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef Laureline het volgende:
Je zou het eens kunnen vragen op een Soedanees taartenforum!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Op het taartenforum waar ik wèl zit, zit ook iemand uit Cyprus (of die kanten op). Maar die maakt gewoon geen taarten meer vanaf mei of zo.
Ik heb nu de ventilator erop en de koelkast op standje Noordpool.
Half 2 komt 'ie 'm halen, maar het is morgen natuurlijk nog veel warmer dan nu. Ik ben nu bezig omdat het nu 'zo lekker koel' is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef Perruche het volgende:
[..]ik zie het helemaal voor me
succes!!! hoelaat moet 'ie af morgen?
Nog warmer! Oeps! Ha, ik blijf lekker binnen aan de scripte werken...quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Half 2 komt 'ie 'm halen, maar het is morgen natuurlijk nog veel warmer dan nu. Ik ben nu bezig omdat het nu 'zo lekker koel' is..
Koud? Yeah rightquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef neen het volgende:
Ik ga morgen naar het koude Groningenwarm aankleden dus!
Inderdaad. Nederland gaat ook niet winnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:45 schreef Laureline het volgende:
Ik heb juist de indruk dat eindelijk, en voor het eerst na 1988, níet iedereen meer volslagen blind ervan overtuigd is dat Nederland gaat winnen. Dat vind ik wel een verademing
Hmpff, ik krijg het al warm als ik eraan denk! Ik slaap onder mijn dekbedovertrek met de ventilator continu op m'n hoofd gericht. Dat helpt wel bij het wakker worden trouwens, die frisse luchtquote:
Twee jaar geleden wilde ik na een hele fles rosé ook nog wat sms'jes sturen 's nachts, maar ik heb het uiteindelijk maar opgegeven, want sms'jes met tikfouten, neeh, dat kan niet!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Gaat prima, ben alweer op weg naar m'n werk.
De wereld draait nog wel een beetje.
En in my defense, telefoontoetsenbordjes zijn normaal al een uitdaging, maar nog iets meer met wat roseetjes op.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:15 schreef loveli het volgende:
En ik wilde niet hardlopen, dus niet gefaald.
Vrijdagmiddag? Windje? Ik waai nu al weg achter m'n bureau!quote:Vrijdagmiddag zorgt een windje van zee voor enige verkoeling op de stranden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:00 schreef -marz- het volgende:
In het oosten des lands is het al best warm.
Maar ik draag gewoon een panty vandaag. Een zwarte. Meteen commentaar toen ik binnenliep op kantoor natuurlijk...
Ik hou er dan weer niet van dat mensen erbij lopen alsof ze op het strand zijn en dan ook nog (mijn) klanten in die hoedanigheid ontvangen.
/rant
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:00 schreef -marz- het volgende:
Maar ik draag gewoon een panty vandaag. Een zwarte. Meteen commentaar toen ik binnenliep op kantoor natuurlijk...
Ik hou er dan weer niet van dat mensen erbij lopen alsof ze op het strand zijn en dan ook nog (mijn) klanten in die hoedanigheid ontvangen.
/rant
Wat droeg je naar bruiloft 1 danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi Vik! Zal duimen![]()
Marz: ja voor veel beroepen vind ik het ook wat gek. Al kan ik me wel voorstellen dat je een langzame dood sterft in een panty + mantelpakje oids![]()
Ik heb vandaag Bruiloft 2, en draag hetzelfde als voor nummer 1
Ik loop ook in mantelpak op mijn werk. In dit weer alleen niet met een zwarte panty maar met doorzichtige huidskleurige kousen. Voel ik me net wat prettiger in (bij mij is de regel sowieso: geen zwart als het buiten warm isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:00 schreef -marz- het volgende:
/rant
Dat groene jurkje van Steps!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu even snel naar het centrum nog!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat groene jurkje van Steps!Met bruin bolerootje en bruine hakjes
Edit: zo dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu even snel naar het centrum nog!
als ik een lesbi of een man was![]()
![]()
Ja doei.
They got .... the mustard ... Oooouuuuuut!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens: BuffyOnce More With Feeling
Was je ook in de stad, toen? Want het is hier wel beduidend warmer dan bijvoorbeeld bij de Hoornse Plas (oftewel, in de natuur, zeg maar).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
@Vik: in Groningen is het echt een stuk koeler dan in Arnhem hoor.![]()
Afgelopen weekend ben ik in Groningen geweest en toen scheelde het een graad of zes.
Plus dat je daar nog een koel zeebriesje hebt, dat verkoelt ook nog.
Nee, op hetquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was je ook in de stad, toen? Want het is hier wel beduidend warmer dan bijvoorbeeld bij de Hoornse Plas (oftewel, in de natuur, zeg maar).
Dan wil ik niet weten hoe warm het in de rest van Nederland is. Bij het terugfietsen zondag merkten we al echt dat we tegen een soort muur van hitte aanfietsten bij het bereiken van de stad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nee, op hetHoogeland
.
Maar ik ben met de trein natuurlijk wel door de stad gekomen.
Tot anderhalf jaar geleden ging ik regelmatig het weekend naar Groningen (de stad) en het scheelt echt altijd wel een graad of vijf.
Watskeburt?quote:
Heb er geen verstand van, is dat erg vervelend?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:46 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb nog steeds geen afrekening servicekosten. Niet over 2009, maar over 2008 ook niet.
Natuurwater ja. Dus riviertjes / plassen enzo.quote:
Nou, ik betaal wel erg veel servicekosten per maand (meer dan 100,- exclusief g/w/l) en ik denk dat ik een hoop geld terug krijg. En die afrekening moet voor 1 juli het volgende jaar verstrekt zijn: die van 2008 had ik 1 juli 2009 al moeten hebben en die van 2009 zou nu binnen moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, is dat erg vervelend?
Dacht dat er iets met je potentiële nieuwe stek was joh!
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:48 schreef -marz- het volgende:
Sigme, bij jouw posts moet ik zo aan deze videoclip denken soms.
Ik ben gister de Amstel in gegooid (bahh) en vandaag heb ik semi-buikgriep.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Natuurwater ja. Dus riviertjes / plassen enzo.
Aaah. Veel schoon water drinken?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben gister de Amstel in gegooid (bahh) en vandaag heb ik semi-buikgriep.
Ik ga het zo even checkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe warm het in de rest van Nederland is. Bij het terugfietsen zondag merkten we al echt dat we tegen een soort muur van hitte aanfietsten bij het bereiken van de stad..
wat een lieve clip!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:48 schreef -marz- het volgende:
Sigme, bij jouw posts moet ik zo aan videoclip denken soms.
Heb je al een afspraak bij de huisarts voor de wondjes op je benen??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd van die dikke voeten met dit weer. Irritant!
Ja, dinsdag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak bij de huisarts voor de wondjes op je benen??
Dat is mooi!quote:
Zit er helaas niet in. Bij deze warmte is het beest halfdood, dat mat moeilijk af en ik ben alleen en dan kan ik niet met 'm naar het water rijden en hij mag vandaag & morgen niet zwemmen ivm antivlooienmiddel. Het zou vast beter zijn als hij wat moeier was, 's nachts, maar het is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:44 schreef Laureline het volgende:
Is het vandaag geen goed weer voor een nieuwe zwemles voor Hond, sigme? Als je hem overdag flink afmat, scheelt dat misschien ook wat in het gekeet 's nachts! (Ik gooi er maar een peutertip in hoor, het lijkt allemaal zo op elkaar)
Niet naar luisteren Sigme, ze is namelijk een puppie eterquote:
Haha, mijn treinen hebben bijna nooit airco. Stoptreinen zijn voor het gepeupel zeker. Net toevallig een klein stukje met een intercity, wat een verademing!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef neen het volgende:
De trein naar Groningen heeft dus geen airco, sjiek is mich dat.
Die mag je hebben, krijg je van mij wat zout en peper erbij.quote:
Dat zijn ook van die dingen die je moet doen als je oud wordt zeker, net als dagcreme.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn hoeven even lekker verzorgt, sodabadje, scrubben, smeren... Lekker is dat.
Aanrader.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef -marz- het volgende:
Dat is wel een goeie strategie ja. Ik dacht er ook nog aan om later cougar te worden.
Iemand anders in dit topic die daar meer over kan vertellen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:Op het moment zeker erg blij met je maag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een flink ontbijt helpt toch altijd goed tegen een kater?
I know!!! Ik had net warmte-pauze!!quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook, maar dat valt toch wat tegenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment zeker erg blij met je maag?
Hoef je morgen in ieder geval niet te balansen voor gisterenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook, maar dat valt toch wat tegen![]()
. Nouja, gaat vanzelf wel weer over!
ik heb de laatste twee jaar alleen maar geverkeerd en gerommeld met heren uit april 1987. kan het best aanraden...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef -marz- het volgende:
Dat is wel een goeie strategie ja. Ik dacht er ook nog aan om later cougar te worden.
Iemand anders in dit topic die daar meer over kan vertellen?![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:smoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je al naar me geluisterd? pm-gewijs enzo?Kwak
ibuprofen inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ibuprofen en veel water!meteen voor het douchen s ochtends al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |