SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk jij dat het mij ook meer ene malle moer uit maakt dat jij mijn verhaal niet hebt gelezenquote:
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Denk jij dat het mij ook meer ene malle moer uit maakt dat jij mijn verhaal niet hebt gelezen?
Ik vind het aan de ene kant zielig voor die mensen, dat ze zo levenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:23 schreef Rectum het volgende:
Ze is toch al dik. Ik zie het probleem niet.
Dat je tot nu toe al 2 keer op me reageertquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In welke zin denk jij dan dat het mij iets kan schelen ?
Klachtgerelateerd beeldmateriaal:quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef Brawler het volgende:
Terechte klacht! Beeldmateriaal, dus goed topique
Nee, ze wordt zelf (voor de spiegel) elke dag al geconfronteerd.quote:
Vind ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
Hoop tekst om te vertellen dat je een dik wijf hebt gezien.
Ze had ongeveer hetzelfde postuur als bovenstaande jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:28 schreef Rectum het volgende:
[..]
Klachtgerelateerd beeldmateriaal:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:29 schreef Argo het volgende:
En dunne mensen die maar blijven eten ? Heb je daar ook wat op tegen ?
Ps was de zus van ts ook niet een beetje uit de kluiten gewassen, dat was toch in dat filmpje met die bekertjes op de trap ?
Het is pas zielig voor de kinderen van dit soort mensen. Die kunnen er vaak niks aan doen dat hun moeder ze elke dag volpropt met frikandellen waardoor ze op 8-jarige leeftijd voor het laatst hun geslachtsdelen kunnen zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant zielig voor die mensen, dat ze zo leven
Telkens weer de confrontatie met jezelf in de spiegel, elke dag !
Aah ok, dan is het goed. Sommige mensen eten idd te veel, ik eet soms ook veel. 4 bakken cornflakes met melk op een dag, brood vlees kaas, kwark. En al dat spul. Maar ik train ook. Als dikke mensen gewoon eens gingen fitnessen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja.
Tegen haar zeg ik dat dan ook gewoon, puur uit bescherming tegen zichzelf
ts is een dikkertjequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:29 schreef Argo het volgende:
En dunne mensen die maar blijven eten ? Heb je daar ook wat op tegen ?
Ps was de zus van ts ook niet een beetje uit de kluiten gewassen, dat was toch in dat filmpje met die bekertjes op de trap ?
Zélfs de modjes kunnen die kankerdikken niet verplichten om af te vallen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef PushyGurl het volgende:
om nou kanker dikken te zeggen (ben zelf verre van dik) vind ik erg ver gaan ..ik vind eigenlijk ook dat de modjes daar wat aan moeten doen
Ik gooi geen enkele ruiten in, ik scheer alle dikke mensen over 1 kamquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus ik had het wel goed!Hoezo Ts gooit zijn eigen ruiten in.
Slotje ok hun slotkdarmquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zélfs de modjes kunnen die kankerdikken niet verplichten om af te vallen.
Klopt, maar sommige hebben echt slechte schildklieren, medicijnen waar je dik van word. Maar wat ik wel typerend vind, is dat de meeste dikke mensen dit als excuses gebruiken en gewoon scooter rijden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gooi geen enkele ruiten in, ik scheer alle dikke mensen over 1 kam
Juist. Daar zit het hem ook. Ze vreten de hele dag niks uit. Zitten alleen maar op een stoel, waggelen naar zo'n kantine enz enz.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok, dan is het goed. Sommige mensen eten idd te veel, ik eet soms ook veel. 4 bakken cornflakes met melk op een dag, brood vlees kaas, kwark. En al dat spul. Maar ik train ook. Als dikke mensen gewoon eens gingen fitnessen!
Aan Japan verkopen als walvisvlees, die houden daarvan.quote:
Het zal vast wel gedeeltelijk waar zijn hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige hebben echt slechte schildklieren, medicijnen waar je dik van word. Maar wat ik wel typerend vind, is dat de meeste dikke mensen dit als excuses gebruiken en gewoon scooter rijden.
Jup en als ze dan hun eigen gewicht niet meer kunnen hebben, dan gaat het mis. Ik weet van mezelf dat ik ooit 85 kilo weegde. Nu weeg ik er 73. En ik heb dit gewicht snel verloren, alleen door iedere dag 2 kilometer te rennen, en een beetje met gewichten te doen. Alsof dat moeilijk was. Gewicht dat je teveel hebt raak je sowieso makkelijker kwijt. En ik heb denk ik nog wel mee gewicht verloren want er is ook spier bijgekomen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Juist. Daar zit het hem ook. Ze vreten de hele dag niks uit. Zitten alleen maar op een stoel, waggelen naar zo'n kantine enz enz.
Dit inderdaad!quote:HOU JE BEK GEWOON VUILE KANKER DIKKE, IEDEREEN BEHALVE JIJ ZELF ZIET IN DAT JE GEWOON VEEL TE VEEL VREET !
Ze heet Annet Derks.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oeh PM van een anoniempje dat hij of zij het topic niet gelezen heeft maar het plaatje van Bar Rafaeli leuk vond!
Ik kan me ook wel voorstellen dat beginnen met sporten moeilijk is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok, dan is het goed. Sommige mensen eten idd te veel, ik eet soms ook veel. 4 bakken cornflakes met melk op een dag, brood vlees kaas, kwark. En al dat spul. Maar ik train ook. Als dikke mensen gewoon eens gingen fitnessen!
Ik weeg 89 kilo, maar ben dan ook 1.90m en extreem groot geschapen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup en als ze dan hun eigen gewicht niet meer kunnen hebben, dan gaat het mis. Ik weet van mezelf dat ik ooit 85 kilo weegde. Nu weeg ik er 73. En ik heb dit gewicht snel verloren, alleen door iedere dag 2 kilometer te rennen, en een beetje met gewichten te doen. Alsof dat moeilijk was. Gewicht dat je teveel hebt raak je sowieso makkelijker kwijt. En ik heb denk ik nog wel mee gewicht verloren want er is ook spier bijgekomen!
3 maanden lang als wanhopige poging om aan te komen elke dag frituur, hielp nietsquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het zal vast wel gedeeltelijk waar zijn hoor.
Er zijn namelijk mensen die frituur kunnen vreten wat ze willen maar gewoon een lattenbodem blijven, en er zijn ook mensen waarbij je hun buikje al ziet groeien als ze 2 dagen achter elkaar ongezond eten
Veel koolhydraten eten welquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
3 maanden lang als wanhopige poging om aan te komen elke dag frituur, hielp niets
Preciesquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Joran-Joran het volgende:
IK ben het volkommen eens met dit klacht, ik heb hier tegen over mij ook zo'n exemplaar Zitten!!! En maar elke dag frikandellen en Kaassoeflees en gehaktbalen eten
EN het allerergste is nog ze heeft ook nog een dochtertje van één jaar en die voert ze ook kaassoeflees
pm openbaren = banquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oeh PM van een anoniempje dat hij of zij het topic niet gelezen heeft maar het plaatje van Bar Rafaeli leuk vond!
Tjezus is dat 1 been .. hoe moet ik dit zien?quote:
1 flesje donkerbier per dag moet al voldoende zijn ...ze zeggen dat je daar dikker van wordt...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
3 maanden lang als wanhopige poging om aan te komen elke dag frituur, hielp niets
Zit met haar benen over elkaar heen, maar heeft een zwarte joggingbroek aan en de bank is ook zwart.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tjezus is dat 1 been .. hoe moet ik dit zien?
Ik 74 kilo en ben 1,85 haha. Ik zou 68 kunnen wegen, dan zit ik op het randje van gezond. Maar ik heb toch ook nog spier erbij. Alleen heb ik wel nog een beetje een buikje maar dat raak je toch niet kwijt. Dan moet je al het bier etc al laten. En idd frisdrank in plaats van water zoals je in een andere post zei. Kan ook helpen. Toch is het uithoudingsvermogen gedoe bullshit. Dat moet iedereen opbouwen ook iemand met een kantoor baan die altijd op een stoel zit. Dat het hun meer moeite kost, tja in het begin wel. Maar als je al snel een paar kilo kwijt bent gaat het makkelijk. Aangezien ik meer gewogen heb. En aangezien ik altijd met de fiets naar school ging i.p.v. een scooter. Heb ik nu wel sterke benen en die dunne kereltjes bij de fitness kunnen op de apparaten niet hetzelfde als ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weeg 89 kilo, maar ben dan ook 1.90m en extreem groot geschapen.
Pics van beterquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef wijsneus het volgende:
maar waarom de fuck post je dan zo'n lelijk anorexia scharminkel in je OP TS? Ongezond
met gesoepte tietenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef wijsneus het volgende:
maar waarom de fuck post je dan zo'n lelijk anorexia scharminkel in je OP TS? Ongezond
Dus jij kijkt naar de geslachtsdelen van je ouders?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het is pas zielig voor de kinderen van dit soort mensen. Die kunnen er vaak niks aan doen dat hun moeder ze elke dag volpropt met frikandellen waardoor ze op 8-jarige leeftijd voor het laatst hun geslachtsdelen kunnen zien.
Wellicht, maar ik drink geen bierquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
1 flesje donkerbier per dag moet al voldoende zijn ...ze zeggen dat je daar dikker van wordt...
dat doe ik ook, maar dik word ik nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef Kluts het volgende:
Diezelfde dikke mensen moeten ook altijd zo nodig zeggen tegen mij "ja, jij kan het hebben! " als ik een kroket op mijn bord leg. Terwijl ik dan denk: Dat komt omdat ik niet EN die kroket EN een stuk taart EN een zak drop op een dag wegvreet.
Niet alleen kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Dus jij kijkt naar de geslachtsdelen van je ouders?
Dat herken ik ook wel ja, ik sport bijna iedere dag, vaak 2 keer per dag, ben nog steeds niet dun te noemen overigens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef Kluts het volgende:
Diezelfde dikke mensen moeten ook altijd zo nodig zeggen tegen mij "ja, jij kan het hebben! " als ik een kroket op mijn bord leg. Terwijl ik dan denk: Dat komt omdat ik niet EN die kroket EN een stuk taart EN een zak drop op een dag wegvreet.
autisme.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb juist altijd dat wanneer ik op mijn voeding let het lijkt alsof ik aankom, en voel ik me ook ongezond.
Maar wanneer ik ongezonder eet en drink, voel ik me juist dunner en gezonder![]()
Hoe kan dit ?
Heel herkenbaar!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef Kluts het volgende:
Goed bezig geweest zo te lezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik 74 kilo en ben 1,85 haha. Ik zou 68 kunnen wegen, dan zit ik op het randje van gezond. Maar ik heb toch ook nog spier erbij. Alleen heb ik wel nog een beetje een buikje maar dat raak je toch niet kwijt. Dan moet je al het bier etc al laten. En idd frisdrank in plaats van water zoals je in een andere post zei. Kan ook helpen. Toch is het uithoudingsvermogen gedoe bullshit. Dat moet iedereen opbouwen ook iemand met een kantoor baan die altijd op een stoel zit. Dat het hun meer moeite kost, tja in het begin wel. Maar als je al snel een paar kilo kwijt bent gaat het makkelijk. Aangezien ik meer gewogen heb. En aangezien ik altijd met de fiets naar school ging i.p.v. een scooter. Heb ik nu wel sterke benen en die dunne kereltjes bij de fitness kunnen op de apparaten niet hetzelfde als ik.
Herkenbaar! "Je bent toch niet aan de lijn, jij kunt het hebben hoor!" Tja, misschien kan ik het hebben juist omdat ik niet op elke gelegenheid zo'n enorme punt + chips/toastjes wegwerkquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel ja, ik sport bijna iedere dag, vaak 2 keer per dag, ben nog steeds niet dun te noemen overigens.
Maar als ik dan op een feestje taart afwijs kijken ze ( de dikkertjes) mij boos aan.![]()
Gezond eten bevat meer water?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb juist altijd dat wanneer ik op mijn voeding let het lijkt alsof ik aankom, en voel ik me ook ongezond.
Maar wanneer ik ongezonder eet en drink, voel ik me juist dunner en gezonder![]()
Hoe kan dit ?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:14 schreef Lawnmowerman het volgende:
Dan kijk je toch de andere kant op, aansteller.
Ik kan me wel ergere dingen voorstellen dan een dik persoon.
Mensen die een hekel aan anderen hebben om hun uiterlijk zijn toch wel zo'n beetje grootste losers van deze planeet.
Waarschijnlijk boeit het dat mens niet dat ze dik is en vind ze lekker eten belangrijker dan haar uiterlijk.
Zelf ben ik niet te dik omdat ik er gelukkig geen aanleg voor heb, maar Ik zou liever te dik zijn dan dat ik konijnenvoer moest vreten en mijn kostbare vrije tijd zou moeten verknoeien aan fitness.
Als ik elke dag 3 liter cola, chips,snoep en vette hap naar binnen wil werken bepaal ik dat zelf al weeg ik 300kilo.
Ik hoef een puber met een TMF/MTV complex geen verantwoordig af te leggen en dat mens in die kantine met haar vette hap dus ook niet.
Siliconentieten en botoxlippen vind je zeker wel mooi? (dat vind ik dus geen gezicht maar stoor me er absoluut niet aan)
Geef mij maar een lekkere bbw.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef Pakspul het volgende:
Dikke mensen die roken en zich voortbewegen op een scooter
Ja, dat is toch zo irritant als je op de fiets zit, zo'n klont vet op een snorbrommer. Vaak zo'n tomos, maar je kan het brommertje meestal niet eens zien door alle vetkwabben. En dat motortje maar zwoegen...... ze komen je amper voorbij en bij het eerst volgende stoplicht haal je ze weer in, dingen komen amper van hun plaats.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef Pakspul het volgende:
Dikke mensen die roken en zich voortbewegen op een scooter
Ik stoor mij toch ook niet aan haar uiterlijk ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:14 schreef Lawnmowerman het volgende:
Dan kijk je toch de andere kant op, aansteller.
Ik kan me wel ergere dingen voorstellen dan een dik persoon.
Mensen die een hekel aan anderen hebben om hun uiterlijk zijn toch wel zo'n beetje grootste losers van deze planeet.
Waarschijnlijk boeit het dat mens niet dat ze dik is en vind ze lekker eten belangrijker dan haar uiterlijk.
Zelf ben ik niet te dik omdat ik er gelukkig geen aanleg voor heb, maar Ik zou liever te dik zijn dan dat ik konijnenvoer moest vreten en mijn kostbare vrije tijd zou moeten verknoeien aan fitness.
Als ik elke dag 3 liter cola, chips,snoep en vette hap naar binnen wil werken bepaal ik dat zelf al weeg ik 300kilo.
Ik hoef een puber met een TMF/MTV complex geen verantwoordig af te leggen en dat mens in die kantine met haar vette hap dus ook niet.
Siliconentieten en botoxlippen vind je zeker wel mooi? (dat vind ik dus geen gezicht maar stoor me er absoluut niet aan)
Geef mij maar een lekkere bbw.
Nee, ik ben een 22-jarige man die het woord gebruikt om zijn woorden kracht bij te zetten, ik gebruik het dus niet als scheldwoord.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:10 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Je bent zeker zo'n sneu 18 jarig ventje dat het nog erg stoer vind om met kanker te schelden?
Zegt wel iets over jouw omgeving, als dat echt kracht aan jouw woorden geeft.. Ik zou je alleen vreemd aankijken en vragen of je wel enig idee hebt waar je over praat..quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik ben een 22-jarige man die het woord gebruikt om zijn woorden kracht bij te zetten, ik gebruik het dus niet als scheldwoord.
Ja maar op die manier kwetst ik haar, dat wil ik ook niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef Myraela het volgende:
Had die mevrouw dan verteld dat ze beter een salade kan nemen.
Kipquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:42 schreef Jig_Saw het volgende:
Ah kijk een lueke vreet topic nou we het toch over eten hebbne moet je eesn kijkne wat ik gevondne hbe
http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
Nou greotjes!
Uiteraard met een zelf bedrukt shirt met een lekker gekke tekst er op, met aan de achterkant uiteraard hun namenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef blckbb het volgende:
Ik ken het probleem op mijn werk ook veel van die 150+kg kassasletjes met kort pittig kapsel die houden van lekker gek doen (zoals meedoen aan Avondvierdaagse, lekker gek hoor meiden)
Dat was toch de zus van een fokker? Ik herinner me het topic met de bekertjes met waterquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:21 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat was toch de zus van een fokker? Ik herinner me het topic met de bekertjes met water
Eet je daarna ook nog avondeten danquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kon het niet laten, maar kreeg om 17 uur een acute vreetbui: ben echt even de macdrive ingeredn voor een dubbele cheeseburger met een flinke bak patat en een heerlijke milkshake chocolate.![]()
![]()
Moet er allemaal weer afgetraind.
dan zullen er nog heel weinig mensen overblijven in de wereld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef mikieu het volgende:
BMI boven de 25 moet verboden worden, doodstraf!
Nou mooi toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
dan zullen er nog heel weinig mensen overblijven in de wereld.![]()
Ik heb een BMI van 24 en maat 38...
Ene SSB geloof ik, die kwam hier vroeger wel eens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:21 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat was toch de zus van een fokker? Ik herinner me het topic met de bekertjes met water
Thnxquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef clockcable het volgende:
Goed verhaal TS, leest ook lekker weg
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ene SSB geloof ik, die kwam hier vroeger wel eens.
Overigens terechte klacht. Ben blij met mijn vriendin met maatje 34
Ik ben ook blij dat hij weg is, ik word vaak met hem vergeleken omdat onze usernames zoveel op elkaar lijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef fs180 het volgende:
Toch een baggeruser, zijn afwezigheid is een aanwinst voor fok!
Dit op 1 dag eten is voldoende om de dag door te komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef Kluts het volgende:
je bent er nog trots op ook, zoooo jammer.quote:
Komt er een keer iets wat het lezen waard is in klaagbaak kraak jij het af.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent er nog trots op ook, zoooo jammer.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, en dat domme gesmijt met kanker.....
Jammer, echt jammer....
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
" Het begon bij een kroketje ! "
[ afbeelding ]
Lol toevallig soort van mee bezigquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn ?
Ik zou me echt graag een half jaar helemaal vol willen vreten en niet meer sporten, puur om te laten zien dat ik binnen een half jaar weer op mijn normale gewicht zit !
Supersize me 2.0 ofzo
Yup ahahah.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:21 schreef Haque het volgende:
[..]
Of te wel, TS heeft geen eikel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:13 schreef klipper het volgende:
TS valt op dikke vrouwen, hij blijft langer in de kantine dan strikt noodzakelijk is.
TS is een eikel, niemand wil bij hem zitten zelfs dikke vrouwen niet.
Conclusie: TS is een loser.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Anti-klacht: er zijn nog genoegen meiden / vrouwen die er wel goed uit zien, om jullie een visuele voorstelling te geven heb ik hier onder een fotografische afbeelding geplaatst:
[ afbeelding ]nigga please, geef dat bot wat te vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
klacht: dunne mensen¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
Wie is je held?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
nigga please, geef dat bot wat te vreten
![]()
klacht: dunne mensen
mo'nique is een held , die weet wat lekker eten isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie is je held?
degene die chocola, roomsoesjes, suiker en alle vettig eten heeft uitgevonden
is dat een zwijn in aluminiumfolie?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
mo'nique is een held , die weet wat lekker eten is
[ afbeelding ]
nee , een mooie volle vrouwquote:
Die vind ik wel lekker trouwensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
mo'nique is een held , die weet wat lekker eten is
[ afbeelding ]
zal ik een date voor je regelen dan maarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |