SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk jij dat het mij ook meer ene malle moer uit maakt dat jij mijn verhaal niet hebt gelezenquote:
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Denk jij dat het mij ook meer ene malle moer uit maakt dat jij mijn verhaal niet hebt gelezen?
Ik vind het aan de ene kant zielig voor die mensen, dat ze zo levenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:23 schreef Rectum het volgende:
Ze is toch al dik. Ik zie het probleem niet.
Dat je tot nu toe al 2 keer op me reageertquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In welke zin denk jij dan dat het mij iets kan schelen ?
Klachtgerelateerd beeldmateriaal:quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef Brawler het volgende:
Terechte klacht! Beeldmateriaal, dus goed topique
Nee, ze wordt zelf (voor de spiegel) elke dag al geconfronteerd.quote:
Vind ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
Hoop tekst om te vertellen dat je een dik wijf hebt gezien.
Ze had ongeveer hetzelfde postuur als bovenstaande jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:28 schreef Rectum het volgende:
[..]
Klachtgerelateerd beeldmateriaal:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:29 schreef Argo het volgende:
En dunne mensen die maar blijven eten ? Heb je daar ook wat op tegen ?
Ps was de zus van ts ook niet een beetje uit de kluiten gewassen, dat was toch in dat filmpje met die bekertjes op de trap ?
Het is pas zielig voor de kinderen van dit soort mensen. Die kunnen er vaak niks aan doen dat hun moeder ze elke dag volpropt met frikandellen waardoor ze op 8-jarige leeftijd voor het laatst hun geslachtsdelen kunnen zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant zielig voor die mensen, dat ze zo leven
Telkens weer de confrontatie met jezelf in de spiegel, elke dag !
Aah ok, dan is het goed. Sommige mensen eten idd te veel, ik eet soms ook veel. 4 bakken cornflakes met melk op een dag, brood vlees kaas, kwark. En al dat spul. Maar ik train ook. Als dikke mensen gewoon eens gingen fitnessen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja.
Tegen haar zeg ik dat dan ook gewoon, puur uit bescherming tegen zichzelf
ts is een dikkertjequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:29 schreef Argo het volgende:
En dunne mensen die maar blijven eten ? Heb je daar ook wat op tegen ?
Ps was de zus van ts ook niet een beetje uit de kluiten gewassen, dat was toch in dat filmpje met die bekertjes op de trap ?
Zélfs de modjes kunnen die kankerdikken niet verplichten om af te vallen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef PushyGurl het volgende:
om nou kanker dikken te zeggen (ben zelf verre van dik) vind ik erg ver gaan ..ik vind eigenlijk ook dat de modjes daar wat aan moeten doen
Ik gooi geen enkele ruiten in, ik scheer alle dikke mensen over 1 kamquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus ik had het wel goed!Hoezo Ts gooit zijn eigen ruiten in.
Slotje ok hun slotkdarmquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zélfs de modjes kunnen die kankerdikken niet verplichten om af te vallen.
Klopt, maar sommige hebben echt slechte schildklieren, medicijnen waar je dik van word. Maar wat ik wel typerend vind, is dat de meeste dikke mensen dit als excuses gebruiken en gewoon scooter rijden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gooi geen enkele ruiten in, ik scheer alle dikke mensen over 1 kam
Juist. Daar zit het hem ook. Ze vreten de hele dag niks uit. Zitten alleen maar op een stoel, waggelen naar zo'n kantine enz enz.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok, dan is het goed. Sommige mensen eten idd te veel, ik eet soms ook veel. 4 bakken cornflakes met melk op een dag, brood vlees kaas, kwark. En al dat spul. Maar ik train ook. Als dikke mensen gewoon eens gingen fitnessen!
Aan Japan verkopen als walvisvlees, die houden daarvan.quote:
Het zal vast wel gedeeltelijk waar zijn hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige hebben echt slechte schildklieren, medicijnen waar je dik van word. Maar wat ik wel typerend vind, is dat de meeste dikke mensen dit als excuses gebruiken en gewoon scooter rijden.
Jup en als ze dan hun eigen gewicht niet meer kunnen hebben, dan gaat het mis. Ik weet van mezelf dat ik ooit 85 kilo weegde. Nu weeg ik er 73. En ik heb dit gewicht snel verloren, alleen door iedere dag 2 kilometer te rennen, en een beetje met gewichten te doen. Alsof dat moeilijk was. Gewicht dat je teveel hebt raak je sowieso makkelijker kwijt. En ik heb denk ik nog wel mee gewicht verloren want er is ook spier bijgekomen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Juist. Daar zit het hem ook. Ze vreten de hele dag niks uit. Zitten alleen maar op een stoel, waggelen naar zo'n kantine enz enz.
Dit inderdaad!quote:HOU JE BEK GEWOON VUILE KANKER DIKKE, IEDEREEN BEHALVE JIJ ZELF ZIET IN DAT JE GEWOON VEEL TE VEEL VREET !
Ze heet Annet Derks.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oeh PM van een anoniempje dat hij of zij het topic niet gelezen heeft maar het plaatje van Bar Rafaeli leuk vond!
Ik kan me ook wel voorstellen dat beginnen met sporten moeilijk is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok, dan is het goed. Sommige mensen eten idd te veel, ik eet soms ook veel. 4 bakken cornflakes met melk op een dag, brood vlees kaas, kwark. En al dat spul. Maar ik train ook. Als dikke mensen gewoon eens gingen fitnessen!
Ik weeg 89 kilo, maar ben dan ook 1.90m en extreem groot geschapen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup en als ze dan hun eigen gewicht niet meer kunnen hebben, dan gaat het mis. Ik weet van mezelf dat ik ooit 85 kilo weegde. Nu weeg ik er 73. En ik heb dit gewicht snel verloren, alleen door iedere dag 2 kilometer te rennen, en een beetje met gewichten te doen. Alsof dat moeilijk was. Gewicht dat je teveel hebt raak je sowieso makkelijker kwijt. En ik heb denk ik nog wel mee gewicht verloren want er is ook spier bijgekomen!
3 maanden lang als wanhopige poging om aan te komen elke dag frituur, hielp nietsquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het zal vast wel gedeeltelijk waar zijn hoor.
Er zijn namelijk mensen die frituur kunnen vreten wat ze willen maar gewoon een lattenbodem blijven, en er zijn ook mensen waarbij je hun buikje al ziet groeien als ze 2 dagen achter elkaar ongezond eten
Veel koolhydraten eten welquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
3 maanden lang als wanhopige poging om aan te komen elke dag frituur, hielp niets
Preciesquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Joran-Joran het volgende:
IK ben het volkommen eens met dit klacht, ik heb hier tegen over mij ook zo'n exemplaar Zitten!!! En maar elke dag frikandellen en Kaassoeflees en gehaktbalen eten
EN het allerergste is nog ze heeft ook nog een dochtertje van één jaar en die voert ze ook kaassoeflees
pm openbaren = banquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oeh PM van een anoniempje dat hij of zij het topic niet gelezen heeft maar het plaatje van Bar Rafaeli leuk vond!
Tjezus is dat 1 been .. hoe moet ik dit zien?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |