Als iemand me zwaar uitlult vind ik dat wel vervelendquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat overdreven zeg. Irriteert jou nooit iets op Fok!?
Ik hoop enorm dat Berdych wint, vooral omdat ik het hem gun na twee sterke tegenstanders verslagen te hebben, waaronder Federer. Nadal heeft al een hoop gewonnen en gaat toch wel meer winnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen zal het denk ik niet veel spannender zijn.
Nadal in 3 redelijk simpele setjes.
Ik gun het ze allebei, maar het zou het leukst zijn als Berdych wint.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik hoop enorm dat Berdych wint, vooral omdat ik het hem gun na twee sterke tegenstanders verslagen te hebben, waaronder Federer. Nadal heeft al een hoop gewonnen en gaat toch wel meer winnen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, als iemand die wat roept op een internetforum, wat niet eens over jouzelf gaat, jou al negatieve emoties bezorgt dan hou ik m'n hart vast voor de serieuzere zaken des levens.
Ja, waardeloos voor haar inderdaad.quote:
Daar lijkt me dan geen bal aan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Berdych zo zenuwachtig zal zijn dat hij de eerste 2 sets geen bal raakt.
ik ben er ook bang voor, ik hoop dat het niet gebeurt! Berdych zal wel niet winnen maar het moet spannend worden!! anders is het eind van dit fenomenale Wimbledon toch een anti-climaxquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Berdych zo zenuwachtig zal zijn dat hij de eerste 2 sets geen bal raakt.
Die zat er voor Murray hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:05 schreef senswal het volgende:
En ja hoor Nadal had weer eens bezoek.
[ afbeelding ]
Ja in de eerste instantie wel, maar hij had Nadal na de wedstrijd even goed ontmoet.quote:
Schitterende dag om de eerste GS binnen te harkenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie dag om een 8ste GS binnen te harken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |