Ze waren materiaal kwijt van hun archief van 2003?quote:
Ziet er goed uit, maar ja Treyarch... Ik moet het nog zien na de zeer matige CoD delen 3 en 5.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan toen was ik er nietquote:
Netjes! Zelf wacht ik nog af. De spellen die in november uitkomen zijn me te simpelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Samen met een maat van mij al gepreordered voor 70 euro, prijs staat vast
Mwah zojuist voor de derde keer de RROD gekregen; en overal zeggen ze dat mijn xbox buiten de garantie valt; alles leuk en aardig, maar dan hadden ze dat ding maar gelijk goed moeten repareren en niet twee keer niet goed...quote:
Dat heb ik idd nooit begrepen, laten we over de indeling van dat forum maar niet beginnen. Dude die bij MS werkt leg dat eens uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef Edwinuss het volgende:
Die site van MS is altijd zo traag als dikke stront door een trechter.![]()
![]()
Het is niet echt een handige site idd. Ook downloads klaar zetten is niet echt handig.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd nooit begrepen, laten we over de indeling van dat forum maar niet beginnen. Dude die bij MS werkt leg dat eens uit.
Dat is juist het meest handige, zet in download rij, bevestigen, klaarquote:Op zondag 4 juli 2010 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is niet echt een handige site idd. Ook downloads klaar zetten is niet echt handig.
Ik wou net zeggen, prima systeemquote:Op zondag 4 juli 2010 12:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is juist het meest handige, zet in download rij, bevestigen, klaar
Xbox is zonder toetsenbord nog echt wat tragerquote:Op zondag 4 juli 2010 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ja maar je kunt steeds maar 1 ding selecteren en dan moet je weer terug en dan bevestigen steeds dat duurt lang. Ik wil gewoon in een hele lijst alles kunnen aanvinken en dan 1 maal bevestigen.
Nu kan je het net zo goed op je xbox doe.
Toetsenbord heeft er toch niets mee te makenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Xbox is zonder toetsenbord nog echt wat tragerHet is dus fijner, wat niet wil zeggen dat het inderdaad niet nog beter kan.
Ik download nooit random dingen, weet altijd wat ik wilquote:Op zondag 4 juli 2010 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toetsenbord heeft er toch niets mee te makenOf je bedoeld om een specifieke game te vinden ofzo?
Als ik naar marketplace ga dan kijk ik wat er nieuw is en dan krijg je die lijst en dan download ik dat allemaal ff.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa met transfer cable of gewoon via externe hdd/usb stickjesquote:Op zondag 4 juli 2010 13:55 schreef zatoichi het volgende:
Ja die slim ga ik maar kopen; mijn xbox is dus voor de derde keer RROD; en een reparatie kost 109 euro...
Tja dan kan ik net zo goed een nieuwe van 150 euro kopen en om dan nog een extra 100 te investeren krijg ik dat ding wat stiller schijnt te zijn.... en nu maar hopen dat die eerste generatie dingen niet ook als een malloot RROD's gaan creėren...
BTW is het mogelijk om data van de ene harde schijf op een andere te krijgen?
nope, gewoon schijfje. zitten geen krassen op trouwens. hij crasht ook zonder diskquote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef Document1 het volgende:
Staat de game op je hdd?
Ja, je 360 is stuk. Heb hetzelfde probleem gehad, moet ie terug naar MSquote:Op zondag 4 juli 2010 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
wil ik weer ff gamen crasht de xbox. beeld blijft gewoon hangen. geen rode lampjes, errormeldingen en rare geluid. opnieuw opstarten hetzelfde probleem. iemand enig idee?
Hoeft niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, je 360 is stuk. Heb hetzelfde probleem gehad, moet ie terug naar MS
Naja, je videokaart moet zoals Ross al zegt gefixt worden. Als je voor een paar tientjes een nieuwe console krijgt is dat toch beter dan een gerepareerde oude console.quote:
Test Drive Unlimited was niet perse een multiplayer game he :pquote:Op zondag 4 juli 2010 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je speelt toch geen multiplayer games?
Stel ik een domme vraag ofzo? Hoe moet ik nou weten of dat kan als je 360 een RROD geeft en verder nergens meer op reageert nog wel data kan overpompen?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa met transfer cable of gewoon via externe hdd/usb stickjes
Je stelde geen domme vraag maar Spanky is altijd heel enthousiast dus vandaar die jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 5 juli 2010 09:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Stel ik een domme vraag ofzo? Hoe moet ik nou weten of dat kan als je 360 een RROD geeft en verder nergens meer op reageert nog wel data kan overpompen?
Dat kun je dan met je nieuwe Xbox doen hequote:Op maandag 5 juli 2010 09:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Stel ik een domme vraag ofzo? Hoe moet ik nou weten of dat kan als je 360 een RROD geeft en verder nergens meer op reageert nog wel data kan overpompen?
ruk, garantie daarom is zeker max 1 jaar?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, je 360 is stuk. Heb hetzelfde probleem gehad, moet ie terug naar MS
2 jaar op videokaart geloof ik. 3 jaar op RRODquote:Op maandag 5 juli 2010 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ruk, garantie daarom is zeker max 1 jaar?
maw, ik moet betalen om het te laten fixen?
Tuurlijk, maar je moet wel de install DVD draaien. Dat gaat een beetje moeilijk op een Xbox met RRODquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik dacht dat je die cable op de HDD aansloot en niet op je xbox?
Dat je oude Xbox niet meer werkt maakt niets uit, je pakt gewoon je HDD van je kapotte Xbox, daar klik je de ene kant van de transferkit in en de andere kant van die kit stop je in een vrije USB poort van je nieuwe Xbox. De nieuwe versie van de Xbox zou dan als het goed is zelfs zonder disc alle data moeten overzetten,quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef zatoichi het volgende:
Dat is lekker kut; ik kan dus niet straks mijn systemen linken, en browsen vanuit mijn nieuwe 360 naar mijn oude om te kopieeren? Man je zou toch verwachten dat de 360 dat ziet als een externe schijf; zou ik hem anders op mijn laptop aan kunnen sluiten, HDD leeg trekken, lapopt op de nieuwe aansluiten en hem vervolgens kopieėren?
Ik wil eigenlijk de nieuwe 360 S kopen, dus dan is data transfer wel nodig....
@Den_Haag: als ie buiten de garantie valt, moet je 109 euro betalen om het te laten fixen (oftewel MS zegt koop een nieuwe).
Hij is iets meer dan 2 jaar oudquote:Op maandag 5 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
2 jaar op videokaart geloof ik. 3 jaar op RROD
Je kunt proberen om aan te geven dat je een RROD hebt en hem opsturen. Grote kans dat je gewoon een nieuwe krijgt. Zeker aangezien RROD nog wel eens kan "verdwijnen"quote:
Dat maar eens doen. iemand procedure beschrijving hiervoor?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt proberen om aan te geven dat je een RROD hebt en hem opsturen. Grote kans dat je gewoon een nieuwe krijgt. Zeker aangezien RROD nog wel eens kan "verdwijnen"
Oke!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet wel de install DVD draaien. Dat gaat een beetje moeilijk op een Xbox met RROD
thanx. morgen eens doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:38 schreef zatoichi het volgende:
www.xbox.com/support -> reparaties beheren (ofzoiets, ik zeg het nu uit mijn hoofd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |