andere niet regio gebonden games doen het gewoon als ik de hardeschijf overklik. ( de saves )quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja dat wel, maar dan heb je ook je oude profiel. Maar savegames zitten volgens mij vast aan de console ID
Kak, die game lijkt me niet tofquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
En je profiles dan? Of heb je die meerdere?
Kak, zag dat er al mensen crackdown 2 aan het doen waren :/.
Ga hem ook niet halen denk ik, maar toch. Weer een weekje eerderquote:
heb maar 1 profilequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
En je profiles dan? Of heb je die meerdere?
Kak, zag dat er al mensen crackdown 2 aan het doen waren :/.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga hem ook niet halen denk ik, maar toch. Weer een weekje eerder
Volgende keer wel!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:07 schreef badboynova het volgende:
Een nieuw topic, en niemand die het mij ff meld
Gamehubs, 33 euro, geen problemen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe kopen jullie je Xbox Live Gold gedoe eigenlijk? Las dat sommigen het automatisch met CC doen, maar dan lijkt het me dat je 60 euro betaalt, nietwaar? Heb even wat rondgekeken en zie dat je voor rond de 40 euro 12 maanden hebt op sommige sites . Halen jullie het bij andere sites dan de officiėle en voor welke prijs? Ooit problemen gehad?
Betalen voor Xbox Livequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe kopen jullie je Xbox Live Gold gedoe eigenlijk? Las dat sommigen het automatisch met CC doen, maar dan lijkt het me dat je 60 euro betaalt, nietwaar? Heb even wat rondgekeken en zie dat je voor rond de 40 euro 12 maanden hebt op sommige sites . Halen jullie het bij andere sites dan de officiėle en voor welke prijs? Ooit problemen gehad?
Verkapt-kijk-mij....quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Betalen voor Xbox Live![]()
Ik krijg dat gewoon gratis
Dank, klinkt stukken beter dan de standaard 60 euro.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gamehubs, 33 euro, geen problemen.
Yep!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dank, klinkt stukken beter dan de standaard 60 euro.
Ik dacht dat jij die reeks heel tof vond Ed? Of alleen de MP en niet de Single Player?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:15 schreef Edwinuss het volgende:
Call of Duty.
De singleplayer moet wel super epic en goed zijn wil ik die game nog eens gaan spelen.
checkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:15 schreef Edwinuss het volgende:
Call of Duty.
De singleplayer moet wel super epic en goed zijn wil ik die game nog eens gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |