Rossdale to the rescuequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:51 schreef kepler het volgende:
Gevonden
https://billing.microsoft.com/home.aspx
Ow nee, toch niet
Echt vreemd
Je kunt geen cc verwijderen als er maar één staat...quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rossdale to the rescue
https://live.xbox.com/nl-(...)ment.aspx?Check=true
Het automatisch verlengen kun je niet echt uitschakelen (of kan ik ook niet vinden) Maar je kunt wel je credit card gegevens verwijderen zodat hij niet automatisch verlengd KAN worden
Ik heb het met de oude Xbox ooit eens gedaan, met een crosswire netwerkkabel en wat ingewikkelde instellingen die Kepler toen ingesteld heeft hierquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef larry_flynt het volgende:
tvp
Nu te warm om te xboxen.
Weet iemand hoe je van je pc naar je xbox een netwerk aanlegt om op live te kunnen?
Mijn CC verloopt gewoon deze maandquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rossdale to the rescue
https://live.xbox.com/nl-(...)ment.aspx?Check=true
Het automatisch verlengen kun je niet echt uitschakelen (of kan ik ook niet vinden) Maar je kunt wel je credit card gegevens verwijderen zodat hij niet automatisch verlengd KAN worden
Omdat mn broertje te lui is om een goedkoper abbo te nemenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom doen mensen in godsnaam via een CC dat Gold betalen??
Als het een beetje scheelt nouja maar dit verschil vind ik toch wel forsquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Omdat mn broertje te lui is om een goedkoper abbo te nemen(Hij heeft mijn oude 360, met daarop ook mijn oude CC)
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als het een beetje scheelt nouja maar dit verschil vind ik toch wel fors
Ik betaal nooit via CC, maar automatisch verlengen staat wel aan. Weet eigenlijk niet hoe dat gekomen is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom doen mensen in godsnaam via een CC dat Gold betalen??
Oh jawel hoor. 800 punten voor 10 euro via de Xbox zelf, 4200 voor 40 euro via GameHubs.quote:
Ze blijven gewoon staan, dus dat probleem zie ik niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Maar dan moet je wel direct 4200 punten kopen.
Ik koop vrijwel nooit iets met pointsquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon staan, dus dat probleem zie ik niet.
Het hele principe van een tegoed werkt zo inderdaad. MS heeft haar ingekomsten al, ongeacht of je het uitgeeft of niet en aangezien je zelf al tegoed hebt is de aanschafdrempel lager inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:
Het stimuleert om meer geld uit te geven aan points als je direct meer koopt natuurlijk, dus heeft MS er nog steeds baat bij.
Via usb proberenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef DJ_ het volgende:
straks is kijken of savefiles ook regiovrij zijn
( of ik met een europese tales of vesperia, mijn amerikaanse saves kan openen )
harde schijf overklikken is makkelijkerquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Via usb proberen, ik moet hem nog uitspelen maar ik zit er niet ver meer vanaf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |