quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:21 schreef Devvie het volgende:
DIE SHIT IS AAAAAAAAAAAAAAAN
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met de trein? Dan is het echt 10 miljard jaar ofzo, omdat de NS je laat omreizen via Pluto ofzo.
Klopt, dat is een lampenwinkel, daar ben ik laatst langsgekomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Hengelo zit een winkel met groot Adolf in neon op de gevel.
Vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom is dat wel cool?
Ik vind het ziek.
quote:
quote:
Als mijn bus vertraging heeft, kost het mij 30 minuten, als mijn trein vertraging nog eens 30 minuten, en als ik ook nog met de bus naar chai moet is dat een extra uur(Ik word altijd opgehaald vanaf het station)quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Een autoritje van een uur, kost mij met de trein 2,5 uur en als ik mijn aansluiting niet haal 3 uur.
Alsof ik niets beters te doen heb.
quote:
Met 80 over een bussluis.quote:
Wereldreis.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als mijn bus vertraging heeft, kost het mij 30 minuten, als mijn trein vertraging nog eens 30 minuten, en als ik ook nog met de bus naar chai moet is dat een extra uur(Ik word altijd opgehaald vanaf het station)
Dus in het slechtse geval ben ik dan 5 uur onderweg.
Dat duurt 2 dagen op een gewone fiets. Met een racefiets kan het wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wereldreis.![]()
Kan je dan niet beter fietsen?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat duurt 2 dagen op een gewone fiets. Met een racefiets kan het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |