Vanaf mijn huis naar Enschede is 35 minuten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Uitercourse, in Twente is dat allemaal spik en spang geregeld.
Met de trein? Dan is het echt 10 miljard jaar ofzo, omdat de NS je laat omreizen via Pluto ofzo.quote:
Een kwartier. Hoewel ik laatst wel even kon aftikken omdat ik te hard had gereden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf mijn huis naar Enschede is 35 minuten.
Ik woon ruim gezien tussen Arnhem en Utrecht in, maar er gaat hier alleen een trein naar Utrecht. Moet ik dus eerst helemaal richting Driebergen Zeist (totaal andere kant op) en dan daar overstappen naar Nijmegen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè. Dit klotetrein wordt altijd stoptrein daar. Naar Eindhoven is het via Utrecht nog het snelst, maar qua afstand is dat veel langer.
Is er leven op pluto?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met de trein? Dan is het echt 10 miljard jaar ofzo, omdat de NS je laat omreizen via Pluto ofzo.
Ja, maar aangezien jij geen rijbewijs hebt..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met de trein? Dan is het echt 10 miljard jaar ofzo, omdat de NS je laat omreizen via Pluto ofzo.
Als je ouders je zo genoemd hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef Lamon. het volgende:
Mensen die zich bij mariokart Adolf noemen.
Met de trein naar mij is sneller dan met de auto.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien jij geen rijbewijs hebt..
Zit er vaak niets anders op dan met de trein?
In Hengelo zit een winkel met groot Adolf in neon op de gevel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef Lamon. het volgende:
kant en klaar lasagne, sowiesoquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef WillFerrell het volgende:
Lasagne of varkenshaassaté. Ik weet niet wat ik moet kiezen.
Ik zeg toch, kontraket.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien jij geen rijbewijs hebt..
Zit er vaak niets anders op dan met de trein?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef Lamon. het volgende:
Maar jij woont ook echt heel ver wegquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de trein naar mij is sneller dan met de auto.
Dan lijkt me het snorretje en kort gescheiden haar niet het juiste poppetje om te nemen.quote:
quote:
quote:Adolf is een Germaanse en dus ook een Nederlandse jongensnaam. De naam is afgeleid van "adel", dat weer is afgeleid van de woorden edel en wolf. Volgens een andere verklaring zou het zijn afgeleid van het Griekse adelphos, wat "broer" betekent. In de Romaanse landen wordt Adolfo gebruikt.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de trein naar mij is sneller dan met de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |