Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is dit nu. Is er serieus Wiskunde A, B, C? Is er ook nog D?
Deze man, ongelooflijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is dit nu. Is er serieus Wiskunde A, B, C? Is er ook nog D?
De logica.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
C is de makkelijkere variant van A (vooral wiskunde voor M-profielen). En B is abstractere wiskunde voor N-profielen en voor de echte wiskundenerds heb je nog D.
Wat, ik heb gewoon Wiskunde gehad wat bij mijn profiel paste. Weet ik veel hoe dat heette. Zolang ik maar een 6 stond vond ik het prima.quote:
Als je nog een beetje met minderjarige chicks omgaat weet je echt wel dat er een wiskunde C is nu.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik heb gewoon Wiskunde gehad wat bij mijn profiel paste. Weet ik veel hoe dat heette. Zolang ik maar een 6 stond vond ik het prima.
En dan nog A1,A2 en B1,B2?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wij hadden alleen wiskunde A en B in MY TIME.
Ja zoquote:
Ik heb het hier net nagevraagd aan wat vakantiewerksters, jullie hebben gelijk. =$ Nu kom ik er wel weer af als een regelrechte nurd door over wiskunde te beginnen in het bijzijn van minderjarige chiks.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je nog een beetje met minderjarige chicks omgaat weet je echt wel dat er een wiskunde C is nu.
JAquote:
Je IMAGE niet al 100% COOL hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het hier net nagevraagd aan wat vakantiewerksters, jullie hebben gelijk. =$ Nu kom ik er wel weer af als een regelrechte nurd door over wiskunde te beginnen in het bijzijn van minderjarige chiks.
Wiskunde is toch wel een NOT SO EFFECTIVE. Gelukkig heb ik nog zat Super Potions.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je IMAGE niet al 100% COOL hebben
Zelfs met schaken kan je COOL zijn als je het goed aanpakt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wiskunde is toch wel een NOT SO EFFECTIVE. Gelukkig heb ik nog zat Super Potions.
Boh, ik heb gewoon alle vakantiewerkers ingedeeld op mijn bureaueiland, nu ben ik erdoor omringd. En volgende week een nieuwe lichting.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zelfs met schaken kan je COOL zijn als je het goed aanpakt.
In mijn HAVO tijd hadden we wiskunde I (algebra) en II (goniometrie enzo) geloof ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wij hadden alleen wiskunde A en B in MY TIME.
Chai toch. Niet letterlijk bedoeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel afdrogen he, niet alleen kwispelen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:52 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben wel van de topickillers vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |