abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:22:38 #26
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_83527964
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

CIDI heeft vanochtend op radio 1 opgeroepen om ook discriminatie van moslims hard aan te pakken.
CIDI roept altijd maar ondertussen importeren zij het Israelische belangen hier naartoe! Waarom denk je dat Verhagen pro israel is? Dat komt niet zomaar!
Coming soon! Onze moeders !!
pi_83528000
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef way2paradise het volgende:

[..]

CIDI roept altijd maar ondertussen importeren zij het Israelische belangen hier naartoe! Waarom denk je dat Verhagen pro israel is? Dat komt niet zomaar!
Waarom denk je dat ik pro-Israel ben?
Waarom denk je dat Verhagen pro-Israel zou zijn?
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:23:50 #28
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_83528010
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:21 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Bekijk hun website heel even - Zij zijn voor Israelische belangen, zijn voor nederzettingen en willen geen Palestijns gebied - En dat moet een geloofwaardige rapport maken over antisemitisme?
Ja, srry, ik had het verkeerd gelezen dacht dat je het over Nederland in zijn algemeen had...Geen idee over die instelling.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:24:35 #29
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_83528051
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Al zouden ze dat zijn, dus, wat is je probleem, dat heeft niets te maken met het bovenstaande onderzoek,
behalve dan dat degene die discrimineren zich daardoor laten leiden.
Wat ben jij zielig en treurig als je je zelfs laat leiden, door je haat jegens Joodse mensen, om wat er elders gebeurt wat niets met NL te maken heeft, maar volgens jou moet discriminatie kunnen, ga toch fietsen.
Het heeft dergelijk iets te maken met dit onderzoek - Ze maken zich alleen druk om scheldpartijen en haatmails! Ik heb hun boekje hier thuis liggen en het is kinderachtig en betreurig wat ze allemaal als antisemitisme gebruiken- Als ik zo rapport maak heb ik een hele bibliotheek vol met antisemtisme tegen de moslims!
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:25:57 #30
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_83528107
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik pro-Israel ben?
Waarom denk je dat Verhagen pro-Israel zou zijn?
Omdat jij en Verhagen de Palestijnen niet als mensen zijn en geen menselijke hart hebben en een zionistische hart. Zionisten zijn verantwoordelijk voor alle problemen in deze wereld en zijn verantwoordelijk voor alle puinhopen in Irak en Afrikaanse wereld!
pi_83528139

Heb je ook nog argumenten voor je niet kloppende stellingen?
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:27:30 #32
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_83528162
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ja, srry, ik had het verkeerd gelezen dacht dat je het over Nederland in zijn algemeen had...Geen idee over die instelling.
Het is niet onpartijdig - Je laat toch ook geen moskeeen of Islamitische organisaties een onderzoek naar discriminatie naar de moslims? Waarom een zionistische organisatie wel voor antisemitisme! Daardoor is het woord antisemitsme niks meer waard en ongeloofwaardig!
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:28:32 #33
3542 Gia
User under construction
pi_83528199
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:07 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Discriminatie (in deze context) = uitsluiting en ontmenselijking = mentaal geweld
-maakt niet uit welke groepering.
Los nog van dat fysiek geweld daar vaak uit voortkomt, is er dus al sprake van geweld.
Wat een onzin. Joden en homo's worden in elkaar geslagen, dat is geweld.
Moslims krijgen geen werk, dat is discriminatie.

Het is niet hetzelfde. In de OP staat trouwens dat het gaat om discriminatie én geweld tegen moslims.
Wil ik de nieuwsberichten zien van moslims die in elkaar geslagen zijn omdat ze moslim zijn.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:30:58 #34
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_83528276
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is niet hetzelfde. In de OP staat trouwens dat het gaat om discriminatie én geweld tegen moslims.
Wil ik de nieuwsberichten zien van moslims die in elkaar geslagen zijn omdat ze moslim zijn.
Nogmaals - Jij hebt totaal geen idee wat er rond speelt in de grote steden en kleine tot middelgrote steden! Moslims krijgen dergelijk met geweld te maken!
Ik ben alleen de afgelopen twee maanden fysiek bedreigd door PVV aanhangers - Alleen zij konden geen geweld gebruiken omdat ze in Amsterdam zijn.
pi_83528318
Kom dan eens met bewijzen in de vorm van krantenartikelen, als je zegt dat Gia 'geen idee heeft wat er speelt in de steden'. Ik ben alvast heel benieuwd.
I can wait, I can wait
I can wait forever
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:33:30 #36
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_83528371
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef ViaRegnum het volgende:
Kom dan eens met bewijzen in de vorm van krantenartikelen, als je zegt dat Gia 'geen idee heeft wat er speelt in de steden'.
Weet jij niet dat de media in handen zijn van zionistische organisaties als CIDI en vooral rechtse websites onder andere Het pers, Telegraaf en Elsevier?

Telegraaf en Elsevier en de andere meuk maken totaal of begatileren het alleen maar! Ze ontkennen het bijna dat het gebeurt!
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:36:26 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83528459
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Lees een boek. Of twee?
Oeh, dit is gemeen bedoeld, mentaal geweld !
HELP, IEMAND GEBRUIKT GEWELD TEGEN MIJ !

zzz
pi_83528474
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:24 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Het heeft dergelijk iets te maken met dit onderzoek - Ze maken zich alleen druk om scheldpartijen en haatmails! Ik heb hun boekje hier thuis liggen en het is kinderachtig en betreurig wat ze allemaal als antisemitisme gebruiken- Als ik zo rapport maak heb ik een hele bibliotheek vol met antisemtisme tegen de moslims!
Als jij dat boekje hebt dan zie je dat ze tenminste eerlijk zijn.
En ja, een haatmail, en allerlei van dat soort dingen zijn ook gewoon antisemitisme.
Ik zou het in ieder geval niet een huwelijksaanzoek noemen, of jij wel, zucht. Net zo goed als brieven die laatst aan een Pakistaan in Amsterdam werd verstuurd waarin hem werd verteld op te rotten.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Nogmaals - Jij hebt totaal geen idee wat er rond speelt in de grote steden en kleine tot middelgrote steden! Moslims krijgen dergelijk met geweld te maken!
Ik ben alleen de afgelopen twee maanden fysiek bedreigd door PVV aanhangers - Alleen zij konden geen geweld gebruiken omdat ze in Amsterdam zijn.
Jij hebt totaal geen idee wat er speelt in die steden.
Ik erken de problemen die veel moslims hebben, maar het zijn voornamelijk de allochtoonse jongeren die de bovenstaande problemen vormen, zeker door die problemen maar het kan niet een excuus zijn voor discriminatie jegens andere groepen. We moeten de allochtonen zowel sociaal als economisch helpen maar tegelijkertijd duidelijk laten merken dat we discriminatie/racisme, wat op grote schaal gebeurt binnen deze groep, de kop in te drukken.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Omdat jij en Verhagen de Palestijnen niet als mensen zijn en geen menselijke hart hebben en een zionistische hart. Zionisten zijn verantwoordelijk voor alle problemen in deze wereld en zijn verantwoordelijk voor alle puinhopen in Irak en Afrikaanse wereld!
Aaaaaah, dus ik heb geen menselijk hart, ik zie de Palestijnen niet als mensen.
Nou nou, nu heb je toch even alle pro-Israelische mensen te kijk gezet, wat een fantastische opmerkingen.

Maar vertel eens, hoezo zijn Zionisten verantwoordelijk voor alle problemen over de wereld.

Leg dat eens uit, vanaf welk moment in de geschiedenis zou je zeggen, ben benieuwd wat je denkt.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:37:39 #39
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83528500
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef Gia het volgende:
Geweld tegen moslima's komt vaak uit hun eigen omgeving, maar het telt wel mee als geweld tegen moslims.

Dus als een moslim zijn vrouw tuchtigt, dan is dat geweld tegen moslims.
Hoe weet je dat zo zeker?

Niet he?
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:38:02 #40
31101 _Led_
pi_83528514
Van je fiets gesleurd worden omdat 2 gastjes op een scooter in het voorbijrijden je tas proberen te grijpen in amsterdam oost, dat is geweld.
Nagesist worden en voor hoer uitgemaakt worden - dat is intimidatie.
Niet aangenomen worden omdat je Achmed heet - dat is discriminatie.
zzz
pi_83528571
@way2paradise
Ook voor deze stelling heb je totaal geen bewijs, het is dus gewoon onzin wat je nu roept. Je wilt gewoon niet inzien dat de zaken heel anders liggen.
Jammer, als mensen niet openstaan voor nieuwe inzichten en niet willen inzien dat ze ook ongelijk kunnen hebben.

Overigens wil ik je wel bedanken voor het verrijken van de Nederlandse taal door het woord 'begatileren' toe te voegen. Top

[ Bericht 0% gewijzigd door ViaRegnum op 01-07-2010 12:46:11 ]
I can wait, I can wait
I can wait forever
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:40:16 #42
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83528587
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:33 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Weet jij niet dat de media in handen zijn van zionistische organisaties als CIDI en vooral rechtse websites onder andere Het pers, Telegraaf en Elsevier?

Telegraaf en Elsevier en de andere meuk maken totaal of begatileren het alleen maar! Ze ontkennen het bijna dat het gebeurt!
Nu wordt het allemaal wat treurig.

Succes met je topic.
pi_83528675
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:38 schreef _Led_ het volgende:
Van je fiets gesleurd worden omdat 2 gastjes op een scooter in het voorbijrijden je tas proberen te grijpen in amsterdam oost, dat is geweld.
Nagesist worden en voor hoer uitgemaakt worden - dat is intimidatie.
Niet aangenomen worden omdat je Achmed heet - dat is discriminatie.
Klopt, en het is allemaal ontzettend verwerpelijk. Het zou allemaal niet voor moeten komen. Maar wat is je punt?
I can wait, I can wait
I can wait forever
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:42:29 #44
3542 Gia
User under construction
pi_83528678
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Bedreiging is nog niet hetzelfde als in elkaar slaan.

Ik hoor alleen berichten van homo's die in elkaar geslagen worden of weggepest uit hun huizen.
Joden met een keppeltje op die niet veilig over straat kunnen.

Dat zie je in het nieuws.

Ik heb nog geen enkel nieuwsbericht gezien van moslims die in elkaar geslagen zijn. En dat kan ook niet, want die opereren zelf al in groepen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:43:51 #45
31101 _Led_
pi_83528725
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:42 schreef ViaRegnum het volgende:

[..]

Klopt, en het is allemaal ontzettend verwerpelijk. Het zou allemaal niet voor moeten komen. Maar wat is je punt?
Dat de topictitel en de OP roepen dat 'het geweld' tegen moslims "in rap tempo doorstijgt", maar het vervolgens niet over geweld maar over discriminatie hebben.

Als ik wordt uitgescholden door een Mokro ga ik ook niet posten "FINAAL IN ELKAAR GESLAGEN DOOR MAROKKAAN!!",
om er later van te maken "Nou ik ben mentaal in elkaar geslagen, heus !".
zzz
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:44:09 #46
3542 Gia
User under construction
pi_83528739
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?

Niet he?
Ja, wat dan? Heb nog steeds geen enkel nieuwsbericht gezien van iemand die in elkaar geslagen is, omdat hij moslim is.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:45:31 #47
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_83528786
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Fysiek geweld en mentaal geweld zijn zeker niet het zelfde. Maar ik reageerde op _Led_. Die mentaal geweld niet wil benoemen als geweld. Dat is zijn eigen keuze. Maar wat mij betreft wel een teken van onbenul en desinteresse.
Het is je goed recht om naar sensatie te zoeken. Maar ga dan niet net doen of ik onzin praat.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:46:57 #48
31101 _Led_
pi_83528848
Sensatie zoeken is roepen dat "het geweld" tegen moslims stijgt omdat ze blijkbaar minder snel een baan krijgen.

Normale verslaggeving zou zijn dat "discriminatie jegens Moslims toeneemt".
zzz
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:47:39 #49
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83528873
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, wat dan? Heb nog steeds geen enkel nieuwsbericht gezien van iemand die in elkaar geslagen is, omdat hij moslim is.
Dat is weer een ander verhaal.

Jij trekt hier weer een compleet ongegronde bewering uit je reet. Het zou je sieren als je even toegeeft dat je maar wat uit je nek liep te kletsen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:49:05 #50
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_83528925
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Gewoon, normaal doen.

Niet aansturen op situaties waar je niet mee om kunt gaan.
Geen slecht advies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')