quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 loopt mee naar de deur en doet deze opslot zodat C_A niet naar binnen kan
* eNGine10 lacht C_A hard uit terwijl ze wanhopig de deur open probeert te maken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 loopt mee naar de deur en doet deze opslot zodat C_A niet naar binnen kan
Oh, daar zit wat inquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Het is met dit weer toch geen straf buiten te zijn
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Bos81 het volgende:
* charmed_angel trekt haar karatepak aan, zeg hakka tjakka en schopt de deur in. Vervolgens vult ze 2 waterballonnen en gooit deze kapot op de hoofden van Engine en Bosquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 lacht C_A hard uit terwijl ze wanhopig de deur open probeert te maken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
* charmed_angel trekt haar karatepak aan, zeg hakka tjakka en schopt de deur in. Vervolgens vult ze 2 waterbalonnen en gooit deze kapot op de hoofden van Engine en Bos
* eNGine10 staat beteuterd te kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
* charmed_angel trekt haar karatepak aan, zeg hakka tjakka en schopt de deur in. Vervolgens vult ze 2 waterballonnen en gooit deze kapot op de hoofden van Engine en Bos
wil jij ook een waterballon op je hoofd?quote:
Oh bah!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
Hier ook, collega is vandaag overleden. Hoor ik net over de telefoon.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
sterkte ermeequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |