oke komt eraanquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik verwachte mínstens leuke plaatjes, goede grappen en hilarische filmpjes.
nee hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:58 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Zul je weer net zien dat Nederland wint.
Ja alleen daar lachen ze nog veel harderquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zou er een Braziliaanse FOK! zijn waar ze een 'Lach hier alvast alle Hollanders uit'-topic zouden hebben?
ik lach tog nog een beetje met kiespijn...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja alleen daar lachen ze nog veel harder
Ik lach helemaal nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik lach tog nog een beetje met kiespijn...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef HaJee het volgende:
Brazihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihilië
[ afbeelding ]
NL vs. Brazi XXX edtion?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:50 schreef Exentric90 het volgende:
Jonguh! Die brazillianen die neuken die nederlanders kankerhard in ieder gaatje wat ze kunnen fucken jonguh! Jeweetz
ja jonguh! je weetzzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
neeh ik weet nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:50 schreef Exentric90 het volgende:
Jonguh! Die brazillianen die neuken die nederlanders kankerhard in ieder gaatje wat ze kunnen fucken jonguh! Jeweetz
Deze is beter:quote:
quote:
zou wel goed doen bij de kijkcyfersquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Crutch het volgende:
Ze moeten eigenlijk een extra uitzending maken met alleen chicks uit het publiek
OPLOSSING! *echo *echoquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef KoningTurtle het volgende:
[..]
zou wel goed doen bij de kijkcyfers![]()
maar t gaat om t voetbal
Big 5 ofso tog?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
OPLOSSING! *echo *echo
In de rust een samenvatting van 15 minuten over de vrouwen in het publiek.
Voila!
Wie kijkt er nou naar die tussenbeschouwing![]()
De meesten schakelen na de wedstrijd wel een keer over op VI oranje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |