Dat begin je nu pas te vermoeden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik begin steeds meer te vermoeden dat schenkstroop een kloon is, maar dan wel een hele goeie. Wie zou daar achter kunnen zitten?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:53 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik dacht hetzelfde CC .
Maar wie denk je ?
Ik denk zelf die gast die toen deed alsof hij ernstig ziek was . Was anderhalf jaar geleden een rel over weet alleen zijn username niet meer .
Overigens vind ik dit een zeer terechte vraag, daar veel mensen heel veel kostbare tijd en energie in ddeze onwelwillende figuur steken .
Nu heeft hij weer iemand zo ver dat die een hele trip naar Thailand heeft nagekeken voor liposuctie .
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:53 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik dacht hetzelfde CC .
Maar wie denk je ?
Ik denk zelf die gast die toen deed alsof hij ernstig ziek was . Was anderhalf jaar geleden een rel over weet alleen zijn username niet meer .
Overigens vind ik dit een zeer terechte vraag, daar veel mensen heel veel kostbare tijd en energie in ddeze onwelwillende figuur steken .
Nu heeft hij weer iemand zo ver dat die een hele trip naar Thailand heeft nagekeken voor liposuctie .
Of Trentsquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar als ik m'n geld moest inzetten op een user, zou ik het doen op croupouque.
Newbie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik niet. Wat was bijvoorbeeld een kloon van hem?
Even nagelezen wie dat is/was .quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar als ik m'n geld moest inzetten op een user, zou ik het doen op croupouque.
Idd. Die dingen waren leuk, Schenk is storend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:04 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Even nagelezen wie dat is/was .
Die had kwaliteitstopics :
[TTT] Croupouque, meesterkloner!
Een suk Jupiter gekocht, Word doc met samenleefregels . Allemaal dingen waarvan je dacht wtf het zal toch niet ... .![]()
Alles wat die Schenkstroop doet is in den treuren klagen, jammeren en aandacht zoeken .
Denk echt dat het iemand met een psychische stoornis is waarbij aandacht en medelijden erg belangrijk zijn.
Een bitch die constant kankert op de zwakste uit de groep coor de 'cheap laughs' is ook storend vind je niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. Die dingen waren leuk, Schenk is storend.
Liev, ik heb ooit eens contact met je gezocht. Moest je niets van weten. Haal jezelf eens uit de slachtofferrol en stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een bitch die constant kankert op de zwakste uit de groep om de 'cheap laugh' is ook storend.. vind je niet
Herinner ik me ook nog wel, was die mattie ook niet bij giel in de uitzending gekomen uiteindelijk ofzo? of hij wou voor de trein springen oidquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:08 schreef Winner_Taco het volgende:
Maar wie was dan toch die gozer die topics had waarin hij aangaf stervende te zijn aan een of andere vorm van kanker ? En later had die nog een enorme reeks aan escuustopics en een hele lap tekst in zn Fobo staan
Iedereen was toen zwaar boos op hem
Volgens mij was het niet eens zo lang geleden . Eind 2009 ofzo .
O die Coldplay - Viva La Vida kerelquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Herinner ik me ook nog wel, was die mattie ook niet bij giel in de uitzending gekomen uiteindelijk ofzo? of hij wou voor de trein springen oid
@ least opent ze niet een topic voor elke hersenscheet die haar dwars zitquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een bitch die constant kankert op de zwakste uit de groep coor de 'cheap laughs' is ook storend vind je niet.
Een neger naar mijn hart.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:11 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
@ least opent ze niet een topic voor elke hersenscheet die haar dwars zit
Haha ja was dat dezelfde ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |