Ja Benno , want jij had haar allang op dr bek geslagen natuurlijk .quote:Op maandag 19 juli 2010 01:15 schreef goofy_goober het volgende:
Zo te horen ben je een softie die alles pikt.
Wanneer gaan jullie naar Curacao?quote:Op maandag 19 juli 2010 01:17 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja Benno , want jij had haar allang op dr bek geslagen natuurlijk .
Homo.quote:
29e vliegen we . Dan 3 weken blijven .quote:Op maandag 19 juli 2010 01:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie naar Curacao?
Moet jij niet ergens in een portiek chillen met je andere homies?quote:
Hoepel ff op droeftoeterquote:Op maandag 19 juli 2010 01:22 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens in een portiek chillen met je andere homies?
Ik zal je aanraden om je vriendin niet straalbezopen te laten worden, tenminste niet alleen op Curacao.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
29e vliegen we . Dan 3 weken blijven .
Ik kan dat doen en tegelijker tijd fokken.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:22 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens in een portiek chillen met je andere homies?
Hoezo dat dan ?quote:Op maandag 19 juli 2010 01:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zal je aanraden om je vriendin niet straalbezopen te laten worden, tenminste niet alleen op Curacao.
Er zijn een paar jongens daar die speciaal naar de feestjes gaan om buitenlandse vrouwen te versieren. Als vriendin helemaal dronken en alleen is op zo'n feest, dan zal er vast wel een gladde prater zijn die haar een slaapplek wil aanbieden.quote:
Hoop van niet ! Maar we zitten in een goed resort en ze zal van alle gemakken voorzien worden .quote:Op maandag 19 juli 2010 01:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn een paar jongens daar die speciaal naar de feestjes gaan om buitenlandse vrouwen te versieren. Als vriendin helemaal dronken en alleen is op zo'n feest, dan zal er vast wel een gladde prater zijn die haar een slaapplek wil aanbieden.
Maar niet dat het zo erg is, als je je vriendin kan vertrouwen is er niks aan de hand. Maar mensen kunnen domme fouten maken als ze bezopen zijn, toch?
Komt goed. Ik zat ook een beetje te plagen, zo erg is het nietquote:Op maandag 19 juli 2010 01:46 schreef Righteous het volgende:
[..]
Hoop van niet ! Maar we zitten in een goed resort en ze zal van alle gemakken voorzien worden .
Als ze dan nog steeds erop uit wil en gaat zuipen met allerlei mannen. dan neem ik het eerste vliegtuig naar huis en mag ze me bellen om een afspraak te maken voor haar spullen
Dat hoor ik steeds hier.quote:Op maandag 19 juli 2010 02:28 schreef phpmystyle het volgende:
Klinkt als een eind-goed-al-goed verhaal, TS heeft tenminste het idee dat zijn vriendin er geen andere seksuele contacten op na houdt. TS gaat lekker eventjes op vakantie bijkomen. En ach, dat drankprobleem? Misschien maar eens hulp zoeken, maar het ziet er nu nog vrij onschuldig uit aangezien ze gewoon nog op werk kan functioneren.
Ik moet meteen hier aan denken.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:15 schreef goofy_goober het volgende:
Zo te horen ben je een softie die alles pikt.
Hoezo? Hij kan toch zijn vriendin niet dwingen om thuis te blijven of niet te drinken? Als hij gaat gedragen als een of andere spouse abusing bastard bereikt hij daar niks mee. Dan gaat dat meisje nog meer drinken en komen er andere problemen.quote:Op maandag 19 juli 2010 03:05 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik moet meteen hier aan denken.
Sterkte ermee TS. Toon eens wat meer ruggengraat.
Mensne met alcohol in hun bloed moet je ook niet gelovenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:33 schreef Righteous het volgende:
[..]
* Zucht *
Van mij mag ze drinken wat ze wil , uitgaan met wie ze wil en wanneer ze dat wil .
Maar als jij huilend in mijn armen ligt en roept dat je minder gaat drinken, om vervolgens nog geen 24 uur later straalbezopen te gaan staan schreeuwen voor de deur... Nee dan vind ik je niet echt geloofwaardig meer .![]()
Jammer, dan pas je in dat opzicht niet goed bij haar. Overigens vind ik dronken vrouwen zelden aantrekkelijk. Dus in weze voorkom je daar mee ook een hoopquote:En zelf meegaan is geen optie , ik kom best eens in een kroeg maar ben geen type om daar meerdere keren per week lallend tussen het dronkemansvolk te gaan staan![]()
"Activiteiten" ????quote:Op maandag 19 juli 2010 00:08 schreef Righteous het volgende:
Was veel huilen van haar kant en ze gaf zelf toe dat ze dom bezig was met e.e.a. aan activiteiten .
TS is een kloon, lijkt toch duidelijk? Volgens mij had ik dat ook al op pagina 1 van dit treurige topic gezegd... snap niet dat meer mensen dat niet doorhebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:50 schreef ijzervuist het volgende:
dude! Wil je nou serieus met zo'n vrouw je leven delen? Vindt je niet dat je wat meer respect verdient dan zo behandeld te worden als het haar uitkomt? Pak je ballen is bij elkaar en dump dat egoïstische kreng! Maar je houdt natuurlijk heel veel van haar en wil het met haar uitpraten en komt het vast wel goed of niet?
en wat heeft mijn reactie te maken met dat hij wel of geen kloon is?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:09 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
TS is een kloon, lijkt toch duidelijk? Volgens mij had ik dat ook al op pagina 1 van dit treurige topic gezegd... snap niet dat meer mensen dat niet doorhebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |