Die is al uit de hand gelopen. Me dunkt.quote:Je moet niet wachten met ingrijpen tot de situatie al uit de hand is gelopen natuurlijk.
Ik probeer me hier een voorstelling van te maken maar dat lukt niet echt.quote:
Hij wilde eik zeggen dat het wijf van TS zich waarschijnlijk elke avond finaal laat uitwonen door iemand anders en dat denk ik eik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik probeer me hier een voorstelling van te maken maar dat lukt niet echt.
Dat weet ik niet, dan slaap ik meestal al.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
KoM , komt jou vrouw wel eens nuchter thuis ?
Ja ik zie mijn vrouw ook nooit ,meestal slaap ik al als zij thuiskomt en ik ben weer weg voordat zij wakker wor dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dan slaap ik meestal al.
Ik heb in het begin van mijn relatie ook zo'n periode gehad. Woonde toen niet samen, maar wel elke avond met collega's ff "napraten" in de kroeg. Zonder ook maar enige bijbedoelingen te hebben. Wantrouwen is niet altijd gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij wilde eik zeggen dat het wijf van TS zich waarschijnlijk elke avond finaal laat uitwonen door iemand anders en dat denk ik eik ook
Inderdaad, lijkt me niet dat collega's dat elke dag zullen doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Madridista het volgende:
Volgens mij ligt ze elke dag ergens anders met de benen wijd op haar rug hoor
Om 00: dronken thuis komen van je werk.._!
Mee eens, na zo lang begripvol te zijn geweest wil je ook wel weten wat er echt speelt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:40 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
Zo te horen gebruikt ze die ruimte dan ook behoorlijk.
De "begrijpende" collega zou ook wel weer een klassieker zijn zeg.![]()
Wantrouwig als ik zou zijn zou ik zeker eens dat mobieltje checken naar aanwijzingen. Zal wel hard worden afgeknald door veel mensen hier maar bij mij was ze de grens al wel behoorlijk gepasseerd.
Dat is ook een leukequote:
Niet allemaal..maar 2 zou nog best kunnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me niet dat collega's dat elke dag zullen doen.
En de weekenden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik geef haar juist álle ruimte . Al maanden .
En dan geef ik een subtiele hint dat ik best weer eens samen wil eten, haal ik allemaal spullen in huis om lekker te koken en dan belt ze weer om 10 over acht , zit ik weer met mijn goede bedoelingen .
Lijkt wel of ze elke toenadering ziet als irritant of een reden om nog langer weg te blijven .
Ze geeft me echt het gevoel dat het haar niets kan schelen .
Lijkt voor haar in elk geval wel zo te zijn. Ze probeert waarschijnlijk elke avond het uit te maken vandaar de drank.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef Maanvis het volgende:
volgens mij is jullie relatie al voorbij maar blijf jij krampachtig vasthouden aan haar.
Beetje wel, sorry.quote:
Zijn vriendin gaat vreemd en daarom is hij een loser? Uit wat voor wazig milieutje kom jij?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef SuperheldG het volgende:
Dit klinkt misschien wat hard maar je bent gewoon een loser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |