abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83520963
quote:
Je moet niet wachten met ingrijpen tot de situatie al uit de hand is gelopen natuurlijk.
Die is al uit de hand gelopen. Me dunkt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83521012
Dus, je moet inplannen wanneer je kan praten met elkaar?

stop dan meteen met de relatie, dit gaat nergens meer over
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:42:27 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_83521025
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Madridista het volgende:
de benen wijd op haar rug
Ik probeer me hier een voorstelling van te maken maar dat lukt niet echt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_83521035
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik probeer me hier een voorstelling van te maken maar dat lukt niet echt.
Hij wilde eik zeggen dat het wijf van TS zich waarschijnlijk elke avond finaal laat uitwonen door iemand anders en dat denk ik eik ook
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83521095
Dat ze elke avond dronken en laat thuiskomt is al heel vervelend. Om meerdere redenen. Maar het meest verontrustend is, dat hoewel ze schijnbaar een leuke avond heeft gehad, daar niet over wil vertellen, maar vrijwel direct naar haar bed vertrekt. Het klinkt alsof jullie relatie zo dood is als een pier. Doen jullie überhaupt nog wel dingen samen?
pi_83521134
Haal haar een keer onaangekondigd van haar werk op, kijken of ze dat leuk vind. Wordt ze heel erg nerveus dan is het tijd dat JIJ een keer gaat praten. Vind ze het best leuk en verrassend, dan is het ook tijd om te praten maar met een iets andere insteek.

Onderneem zelf ook eens wat.
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:51:25 #32
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83521143
Leuke relatie. Zit ergens iets niet goed, dat is duidelijk. Ik gok dat ze er geen zin meer in heeft, en je daarom ontwijkt. Maargoed, je hebt dan nooit echt een goede relatie gehad, anders had ze er wel over gepraat op het moment dat ze dit begon te voelen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:53:04 #33
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_83521175
Waarom ga je niet mee zuipen?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_83521245
KoM , komt jou vrouw wel eens nuchter thuis ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_83521268
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
KoM , komt jou vrouw wel eens nuchter thuis ?
Dat weet ik niet, dan slaap ik meestal al.
pi_83521299
Ze wil je niet meer.
pi_83521478
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, dan slaap ik meestal al.
Ja ik zie mijn vrouw ook nooit ,meestal slaap ik al als zij thuiskomt en ik ben weer weg voordat zij wakker wor dus.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_83522142
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Hij wilde eik zeggen dat het wijf van TS zich waarschijnlijk elke avond finaal laat uitwonen door iemand anders en dat denk ik eik ook
Ik heb in het begin van mijn relatie ook zo'n periode gehad. Woonde toen niet samen, maar wel elke avond met collega's ff "napraten" in de kroeg. Zonder ook maar enige bijbedoelingen te hebben. Wantrouwen is niet altijd gerechtvaardigd.

Aan de andere kant, mijn toenmalige vriendin (nu vrouw) en ik hadden wel normaal contact in de weekenden. Het gedrag van de vriendin van TS doet mij iig vermoeden dat ze een andere reden heeft om niet thuis te komen dan enkel "de gezelligheid". Komt op mij over alsof ze problemen ziet in de relatie.
pi_83522373
Je hoef natuurlijk niet gelijk te denken dat ze vreemd gaat , misschien komt het wel door die depressie, en zit ze
zichzelf wel te bezatten
omdat het niet goed gaat. En gebruikt ze dr collega's als dekmantel?

Hoe dan ook; goed gesprek is gewoon echt nodig, begin niet te negatief. Misschien een dag van te voren Zeggen dat je lekker een romantisch diner heb geplant.(thuis) en
het onderwerp tijdens het eten aanwakkeren?

Suc6!
~ Bonito La Risa ~
pi_83522811
Dus je kan vrijwel nooit normaal met haar praten? Fijne relatie, sorry. Ik zou haar er zeker mee confronteren.
pi_83522837
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Madridista het volgende:
Volgens mij ligt ze elke dag ergens anders met de benen wijd op haar rug hoor

Om 00: dronken thuis komen van je werk.. _!
Inderdaad, lijkt me niet dat collega's dat elke dag zullen doen.
pi_83522897
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:40 schreef Waterpijp02 het volgende:

[..]

Zo te horen gebruikt ze die ruimte dan ook behoorlijk.
De "begrijpende" collega zou ook wel weer een klassieker zijn zeg.

Wantrouwig als ik zou zijn zou ik zeker eens dat mobieltje checken naar aanwijzingen. Zal wel hard worden afgeknald door veel mensen hier maar bij mij was ze de grens al wel behoorlijk gepasseerd.
Mee eens, na zo lang begripvol te zijn geweest wil je ook wel weten wat er echt speelt.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:06 schreef Zith het volgende:
Volg haar gewoon eens naar de kroeg.
Dat is ook een leuke En 100% effectief.
pi_83522940
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad, lijkt me niet dat collega's dat elke dag zullen doen.
Niet allemaal..maar 2 zou nog best kunnen
pi_83524846
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:

[..]

Ik geef haar juist álle ruimte . Al maanden .
En dan geef ik een subtiele hint dat ik best weer eens samen wil eten, haal ik allemaal spullen in huis om lekker te koken en dan belt ze weer om 10 over acht , zit ik weer met mijn goede bedoelingen .
Lijkt wel of ze elke toenadering ziet als irritant of een reden om nog langer weg te blijven .

Ze geeft me echt het gevoel dat het haar niets kan schelen .
En de weekenden?
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:04:56 #45
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_83524866
Ja, de weekenden!
En de ochtenden? .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:19:39 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83525430
volgens mij is jullie relatie al voorbij maar blijf jij krampachtig vasthouden aan haar .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:30:18 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_83525878
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef Maanvis het volgende:
volgens mij is jullie relatie al voorbij maar blijf jij krampachtig vasthouden aan haar .
Lijkt voor haar in elk geval wel zo te zijn. Ze probeert waarschijnlijk elke avond het uit te maken vandaar de drank.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_83528300
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:58 schreef Righteous het volgende:

[..]

Kinderachtig hoor
Beetje wel, sorry. .
Maar ik begrijp gewoon niet dat je niet met haar praat. Ze zal toch niet iedere avond laddertje zat uit de kroeg komen? Zoals ik het begreep kwam ze gisteravond laat thuis, gaat slapen en jij gaat nog wat FOK!ken en de weekenden zijn ook nog eens te druk om te praten?

Ik begrijp zoiets niet en zou het niet pikken en direct een gesprek aangaan. Dan maak je er maar tijd voor.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:40:03 #49
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_83528577
ik denk dat ze niet alleen bankrekeningen laat vullen ... Laten we eerlijk zijn iedereen denkt/weet dat je "vrouwtje" zich laat steken door iemand die ze werk wel goed doet.
Dit klinkt misschien wat hard maar je bent gewoon een loser
Ayoo!
pi_83528772
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef SuperheldG het volgende:

Dit klinkt misschien wat hard maar je bent gewoon een loser

Zijn vriendin gaat vreemd en daarom is hij een loser? Uit wat voor wazig milieutje kom jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')