om met Hans Teeuwen te spreken: “Also, also, also…”quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:00 schreef rubje het volgende:
nav de tt is en blijft het vd gekke wat Jobs nu zegt hoe je de nieuwe iPhone moet vasthouden.
die vent is echt seniel aan het worden en moet nodig zijn kist in met dat dracula hoofd van 'm.
Nokia heeft een leuke draai gegeven aan hun reclame nav Jobs zijn antwoord op dat anders vasthouden.
Ik heb ooit een toestel gekocht wat de op internet afgekraakt werd als "de toetsen liggen niet lekker en je drukt er 3 tegelijk in".quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is een debiele vergelijking. Dus omdat de vorige wasrekjes ook gammel waren (wat nog zeer de vraag is als je de problemen van de 4 vergelijkt met de 3GS) dan moet je nu maar opnieuw een gammel wasrekje kopen?
Een kinderhand is snel gevuld.....
Zou echt schandalig zijn als ze dat durven te flikken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:34 schreef Xrenity het volgende:
Nee, ze halen juist standaard streepjes weg.
Ze zullen vast nog wel meer fixen om het probleem op te lossen. Wees blij dat ze er uberhaupt aandacht aan besteden. Dit gebeurt niet vaak publiekelijk bij Apple.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou echt schandalig zijn als ze dat durven te flikken.
Ik wacht gezellig met je meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef nelisb het volgende:
Officieel Iphone loos nu.
3GS net verkocht voor 400¤. Nu wachten op Iphone 4.
gaat iedergeval omlaag.. Hoe hebben ze het kunnen stelen? Ben je gerold?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef Zolcon het volgende:
Hey!
Mijn iphone is donderdag gestolen, heel kut allemaal. Maar ik wil dus een nieuwe 3GS kopen. Weet iemand hoe het zit me de prijzen van de 3GS nadat de iPhone 4 uit is?
Yep op een feestje, heel kut allemaal. Maar dan weet ik ook weer hoe de mens in elkaar zit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
gaat iedergeval omlaag.. Hoe hebben ze het kunnen stelen? Ben je gerold?
Welke prijs verwacht je in NL?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef nelisb het volgende:
Officieel Iphone loos nu.
3GS net verkocht voor 400¤. Nu wachten op Iphone 4.
Ach er zijn ergere dingen in het leven. Nu maar even wat extra werken voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Oeh wel naar! Niemand heeft iets gezien? Ah ja, anders mooi weer een nieuwe kopen.
Zelfde als met de 3GS.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:21 schreef Lespaulspelert het volgende:
Klopt het dat de iphone pas in Augustus uitkomt, in plaats van in Juli?
Dit heb ik van best wel zeer betrouwbare bronnen gehoord, maar ik doe even een aftercheck?
Mensen, klopt dit?
(en anders, als je het niet gelooft, zet dit in de volgende OP, je zult zien dat ik gelijk heb).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |