abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83513772

Engineered Glass
All the breakthrough technology in iPhone 4 is situated between two glossy panels of aluminosilicate glass — the same type of glass used in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass is ultradurable and more scratch resistant than ever. It’s also recyclable.

Stainless Steel Band
Created from our own alloy, then forged to be five times stronger than standard steel, the CNC-machined band is the mounting point for all the components of iPhone 4. The band provides impressive structural rigidity and allows for its incredibly thin, refined design. It also functions as both iPhone 4 antennas.

Retina Display
The Retina display on iPhone 4 is the sharpest, most vibrant, highest-resolution phone screen ever, with four times the pixel count of previous iPhone models. In fact, the pixel density is so high that the human eye is unable to distinguish individual pixels. Which makes text amazingly crisp and images stunningly sharp.

5 Megapixel Camera with LED-Flash
Take beautiful, detailed photos with the new 5-megapixel camera with built-in LED flash. The advanced backside illumination sensor captures great pictures even in low light. And the new front-facing camera makes it easy to take self-portraits.

Multitasking
iPhone 4 introduces a whole new way of multitasking. Now you can run your favorite third-party apps — and switch between them instantly — without slowing down the performance of the foreground app or draining the battery unnecessarily.1 This smarter approach to multitasking is available only on iPhone.

Apple A4 Processor
Apple engineers designed the A4 chip to be a remarkably powerful yet remarkably power-efficient mobile processor. With it, iPhone 4 can easily perform complex jobs such as multitasking, editing video, and placing FaceTime calls. All while maximizing battery life.

HD Video Recording and Editing
Shoot your own movies in high definition. Capture impressive video even in low-light settings, thanks to the advanced backside illumination sensor and built-in LED light. Then edit and create your own mini-masterpiece right on iPhone 4 using the new iMovie app — with Apple-designed themes, titles, and transitions. It’s coming soon to the App Store for $4.99.

Facetime
People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality. With just a tap, you can wave hello to your kids, share a smile from across the globe, or watch your best friend laugh at your stories — iPhone 4 to iPhone 4 over Wi-Fi. And it works right out of the box. No other phone makes staying in touch this much fun.

Facetime werkt vooralsnog alleen over wifi.

Apple presenteerde dit gisteravond als exclusieve functie voor de iPhone 4, maar zei daarbij dat het voorlopig alleen via een Wi-Fi-netwerk mogelijk zal zijn. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van Facetime bron

Gyro + Accelerometer
iPhone 4 is the first phone with a built-in three-axis gyroscope. When paired with the accelerometer, it makes iPhone 4 capable of advanced motion sensing such as user acceleration, angular velocity, and rotation rate. Translation: More motion gestures and greater precision for an even better gaming experience.

Battery

De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Folders
- Verbeterde Mail
- iBooks
- Enterprise-functies
- Game Center
- iAd

iOS4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers

Wanneer te koop?
VS - vanaf 24 juni (vanaf $199 met contract)
Nederland/Belgie - in juli.
Een woordvoerder van T-Mobile heeft tegenover de collega’s van Bright.nl verklaard dat de geplande uitbreiding van het 3G-netwerk op tijd klaar zal zijn voor de lancering van de iPhone 4 in juli.
de rest - eind september.
Vodafone en KPN hebben geen enkel nieuws omtrent de iPhone 4 uitgebracht. Vodafone heeft na de launch van de 3gs wel aangegeven dat ze bij de launch van de nieuwe iPhone (4) de zaak opnieuw zouden gaan bekijken.

Linkje naar wiki van deze OP
Calmer than you are
pi_83513826
vet
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:18:36 #3
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_83514169
ondertussen is m'n mail nog steeds een buggy plek

hopen dat ze dat met een update ff beter aanpakken

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:23:50 #4
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_83514434
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef timbob het volgende:
ondertussen is m'n mail nog steeds een buggy plek

hopen dat ze dat met een update ff beter aanpakken

Wat doet buggy dan?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_83514482
leuk topic
pi_83514491
waarom moet ik een keer op refresh drukken voor ik de volg topic button krijg
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Redactie Games woensdag 30 juni 2010 @ 23:32:03 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_83514864
-volg-topic-button-?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_83514996
Waarom in godsnaam geen sd slot.
pi_83515793
TT
pi_83515944
wat een kut TT
pi_83515983
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
-volg-topic-button-?
yup, zodat een tvp niet meer nodig is
pi_83518470
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom in godsnaam geen sd slot.
Omdat er 16gb of 32gb op zit. Daarnaast laden bestanden die op de SD staan erg sloom. Hoewel het natuurlijk wel handig is voor foto en video opslag. Maarja, daarvoor kan je hem ook gewoon aan de USB gooien.
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:25:01 #13
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_83518733
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wat doet buggy dan?
oh, staat ergens in het vorige topic een post...

Komt er op neer dat hij mail niet goed binnenhaalt.. soms 2 keer dezelfde mail, soms staat er alleen dat er een nieuwe mail is, maar nog niet binnengehaald... En heel vaak blijft er een getal staan van het aantal ongelezen mails als er geen ongelezen mails staan.

heel vreemd allemaal..

en dat archieveren ipv verwijderen irriteert me ook...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_83519899
Belachelijke TT. Het gaat alleen nog maar over het bereik, terwijl niemand hier dat probleem persoonlijk heeft kunnen vaststellen. Maar goed wel jammer dat er geen 64 gb versie is en ik twijfel nog tussen zwart en wit. Als Nederland wint neem ik wit anders ben ik in rouw dus zwart.
pi_83521369
TVP
pi_83523580
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:25 schreef timbob het volgende:

[..]

oh, staat ergens in het vorige topic een post...

Komt er op neer dat hij mail niet goed binnenhaalt.. soms 2 keer dezelfde mail, soms staat er alleen dat er een nieuwe mail is, maar nog niet binnengehaald... En heel vaak blijft er een getal staan van het aantal ongelezen mails als er geen ongelezen mails staan.

heel vreemd allemaal..

en dat archieveren ipv verwijderen irriteert me ook...
Inhoudelijk niet helemaal gelezen en geen idee welke mail je gebruikt maar er is een update voor exchange:

apple-patches-ios-4-exchange-issue
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 04:48 schreef kadeya het volgende:
Belachelijke TT. Het gaat alleen nog maar over het bereik, terwijl niemand hier dat probleem persoonlijk heeft kunnen vaststellen. Maar goed wel jammer dat er geen 64 gb versie is en ik twijfel nog tussen zwart en wit. Als Nederland wint neem ik wit anders ben ik in rouw dus zwart.
maar wel veel anderen en ook enkele gebruikers hier in NL die het toestel al hebben - ben met je eens dat het jammer is dat er geen 64 gb versie is, had ik wel verwacht - en je keuze tussen zwart en wit is erg creatief
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:32:17 #17
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83525952
Ah er was al weer een nieuwe. Anyway, gisteren mijn 3G op de grond laten kletteren.

Ik was nat geworden en had mijn iPhone in mijn broek, en deed daarom mijn broek uit. Ik gooide de broek zonder na te denken op de bagagedrager en de iPhone viel met een beste smak op de grond met tegels .

Ik verwachtte dat het scherm was gebarsten. Het rare is, het heeft geen enkele deuk of krassen opgelopen... Lucky me .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:33:24 #18
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83525993
quote:
Anders ga je zeuren om een TT.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_83526363
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah er was al weer een nieuwe. Anyway, gisteren mijn 3G op de grond laten kletteren.

Ik was nat geworden en had mijn iPhone in mijn broek, en deed daarom mijn broek uit. Ik gooide de broek zonder na te denken op de bagagedrager en de iPhone viel met een beste smak op de grond met tegels .

Ik verwachtte dat het scherm was gebarsten. Het rare is, het heeft geen enkele deuk of krassen opgelopen... Lucky me .
Lucky kan je pas zeggen als je een flinke tijd verder bent. Binnenin kan er alsnog schade zijn.
pi_83526460
TT
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:51:09 #21
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83526645
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:43 schreef ruffian het volgende:

[..]

Lucky kan je pas zeggen als je een flinke tijd verder bent. Binnenin kan er alsnog schade zijn.
Hij is al totaal 8x gevallen. Dus ik maak me er nu niet zo druk om. En de iPhone 4 staat ook al om de hoek te kijken dus.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_83529685
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:33 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Anders ga je zeuren om een TT.
Ach zolang er ook complimentjes worden gegeven mag ik toch wel een beetje zeuren. Ik hoopte gewoon op zo'n TT: 'Nu te koop in NL!' Maar dat is nog even wachten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:30:35 #23
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_83532770
quote:
Antenne-issue ook in NL;

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_83534390
Kreeg net de mail dat mijn iPhone weer onderweg is. De 24ste is die daar binnen gekomen met een WSOD.
Toch nog een snelle afhandeling (moet hem idd eerst nog binnen krijgen)

En het antenne probleem doet me een beetje denken aan de grap van (geloof) Leon met zijn Wasrekje.
Het Wasrekje werkte perfect en droogde al jaren goed zijn kleding, zijn moeder kwam een keer de was op hangen en zei "Leon, wat heb je een gammel wasrekje" sindsdien heb ik een gammel wasrekje.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:19:33 #25
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83534409
Dat filmpje was al bekend, zie vorige topic .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')