tja het is keuzes maken, maar van mij hoeft vMarwijk dan niet op te stappen, het hele WK is sowieso teleurstellend imoquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja maar als Nederland verliest dan geef ik Gijp wel gelijk. Dan speelde Nederland echt een zaadtoernooi. Dan mag Bert van mij ook wel opstappen, geen een leuke wedstrijd gezien met een rendement van 0,0.
Leuke wedstrijden zijn ook wat waardquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef frensje het volgende:
[..]
tja het is keuzes maken, maar van mij hoeft vMarwijk dan niet op te stappen, het hele WK is sowieso teleurstellend imo
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef wolferl het volgende:
Zou Johan thuis een klein altaartje hebben voor Bert?
Hij heeft zijn Cruijff-altaar gewoon wat aangepastquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef wolferl het volgende:
Zou Johan thuis een klein altaartje hebben voor Bert?
Het is VI en er wordt niet gevoetbald, waar zou jij een uur over vollullen dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef Paul het volgende:
Gaan ze nou elke dag doorblijven zeuren over van Persie![]()
Terwijl Maradona door zijn arts Efidrine kreeg in een of ander ander product. Geen Coke. Dat deed ie in zijn vrije tijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef Paul het volgende:
Gaat Johan straks weer over het drugsgebruiik beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |