Flikker nou eens op met die "quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan Derksen is toch wél een aardige kerel.²
Aad heeft het te druk met afkoopsommen tellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef -Willempie- het volgende:
Wanneer is Aad de Mos te gast? Of is ie al geweest?
sowieso de laatste VI (dacht ik)quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef -Willempie- het volgende:
Die twee schoten van Slowakije die hij eruit hield waren gewoon twee fantastische reddingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef Tommeke het volgende:
Pffff, alsof een slecht vorig seizoen nu invloed heeft
Stekelenburg doet 't goed. Maar echt moeilijke ballen heeft hij niet echt gehad tot nu toe.
21=5quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Aad heeft het te druk met afkoopsommen tellen.
Zou wel vermakelijke tv worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef -Willempie- het volgende:
Je, en dan gaan ze het over de toppers hebben terwijl ze deze dure zendtijd konden gebruiken voor van Persie en consorten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die "" smilies overal
Er was toch een lijstje met alle data en bijbehorende gasten en daar stond ie op, kan alleen dat lijstje niet meer vinden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zou wel vermakelijke tv worden.Denk niet dat ie durft te komen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef Tommeke het volgende:
Pffff, alsof een slecht vorig seizoen nu invloed heeft
Stekelenburg doet 't goed. Maar echt moeilijke ballen heeft hij niet echt gehad tot nu toe.
Volgens mij kunnen ze gewoon langer doorgaan als ze zin hebben, want sommige uitzendingen duren langer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je, en dan gaan ze het over de toppers hebben terwijl ze deze dure zendtijd konden gebruiken voor van Persie en consorten.²
Alle uitzendingen, vaak een kwartier zelfs.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze gewoon langer doorgaan als ze zin hebben, want sommige uitzendingen duren langer.
Verkeerd programma.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef -Willempie- het volgende:
Dan heb je wat gemist.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef Tommeke het volgende:
Beter dan Wim Jonk en in mindere mate random Vanenburg. Beste analist is voor mij Alfons Groenendijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef larry91 het volgende:
VI heeft eigenlijk wel een gast als Ton Boot nodig. Dit maakt het programma eigenlijk nog beter!
quote:
Ben benieuwd.quote:Nieuw rijtje gasten VI Oranje bekend
Gisteren las je op deze blog al een overzicht van personen die langs zullen komen bij VI Oranje, de dagelijkse WK-show op RTL7. Vandaag zijn er nog meer namen bekend geworden.
Zo zullen ook André Wetzel, Jan van Halst, Jaap Stam, Willy van de Kerkhof, Wim Jonk, Stan Valckx, Aad de Mos, Gerald Vanenburg, Jan Jongbloed, Rob Stenders en Antonie Kamerling aanschuiven. Stevie-Ann is toegevoegd aan de lijst van optredende artiesten.
VI Oranje start komende donderdag en is dan een maand lang dagelijks twee keer per dag live te zien op RTL7: tussen 17.50 uur en 18.55 uur en tussen 22.20 uur en 23.30 uur.
Eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beter dan Wim Jonk en in mindere mate random Vanenburg. Beste analist is voor mij Alfons Groenendijk.²
of jij zoals gewoonlijk een gekleurde bril op. zo moeilijk waren die reddingen niet. recht door het midden.quote:
ja dat was echt leuk met al die (oud)voetballersquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef JackHerrer het volgende:
Bij het zien van deze beelden krijg ik heimwee naar Veronica's Voetvolley.
Commerciëleomroep remember die kopen gewoon zendthijd tijdens de uitzendingquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef wolferl het volgende:
Wat interesseert mij die ADO spelers nou
Vooral die oude ergens in Zuid-Frankrijk waar veel internationals uit die tijd meededen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef frensje het volgende:
[..]
ja dat was echt leuk met al die (oud)voetballers
En de Boertjes waren de beste als ik me hoed herinnerquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef frensje het volgende:
[..]
ja dat was echt leuk met al die (oud)voetballers
Het is leuk dat gepeupel hier, maar wij zijn échte kenners. Vandaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens.
BB is mijn VI-broeder, hij denkt altijd hetzelfde.
Dacht het wel ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef boskameel het volgende:
Was dat niet op Curaçao? Of ben ik in de war?
Dat was een paar jaar later, maar die waren wel minder, misschien omdat ik zelf ook ouder werd en de onzin en saaiheid ervan in begon te zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef boskameel het volgende:
Was dat niet op Curaçao? Of ben ik in de war?
net als de oude afl, van Harry Vermegen ook briljant "de cirkel is rond" enz. en als je nu kijktquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar later, maar die waren wel minder, misschien omdat ik zelf ook ouder werd en de onzin en saaiheid ervan in begon te zien.
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Veronica%27s_voetvolley
Met louis als scheidsrechter![]()
Die Spartaan, toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uit het betaalde voetbal geschopt door een neef van BansheeBoy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |