ah okquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje van mij was mijn (en de rest van de wereld) mening.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:36 schreef MrJones het volgende:
Gaat Gerard Joling nu iemand overacting verwijten?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef marcodej het volgende:
Dit wordt gewoon een ouwehoeruitzending die nergens over gaat.
Precies gewoon een soort DWDD met Johan als permanente tafelheer en Wilfred als presentator.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma moet gewoon doorgaan ook als het WK afgelopen is. Johan heeft een veel te breed repertoire om zich alleen tot voetbal te beperken.
Die idioot kan mij niet snel genoeg lijdend voorwerp worden. Liefst door een Partij voor de dieren-stemmer van 2m bij 1m.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar zit Eric niet mee, hij is dol op sensatie. Ook al is hij het lijdend voorwerp.
En dan iedere week Gerard Joling ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma moet gewoon doorgaan ook als het WK afgelopen is. Johan heeft een veel te breed repertoire om zich alleen tot voetbal te beperken.
Johan is een mens, een oprecht mens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan Derksen is toch wél een aardige kerel.²
Derksen is een lul . hij brengt het wel leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Johan is een mens, een oprecht mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |