Fictieve jagersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef Vortix het volgende:
Wat bedoel je precies met stilstaan op zijn eigen motoren?
Zelf ben ik altijd wel een fan geweest van de Sukhoi Su-27 Flanker
[ afbeelding ]
En natuurlijk het (fictionele) ding dat ik wel eens heb nagebouwd met Lego:
[ afbeelding ]
Wat vond ik die film toen ik klein was vet
Deze dusquote:
Die Rafale is lelijk met zijn tumorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:23 schreef Mark94 het volgende:
Dassault Rafale C
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/6/9/4/1354496.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze lijken alle drie op elkaar qua uiterlijk, en ik vind ze ook stuk voor stuk prachtig.
Cobra kan je met meerdere vliegtuigen, sowieso de F-22 omdat die thrust vectoring.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:27 schreef thesystem het volgende:
[..]
Hij bedoelt de Cobra en de kulbit en nog meerdere dingen
O jij bedoelt dat ding waarmee ze tanken (of waar het ook voor dient)? Naja ik vind dat wel meevallen.quote:
En erg onstabiel...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:55 schreef Pizzaa het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/1/3/1357311.jpg]afbeelding[/url] ]
Messerschmitt Me 163 Komet
met ski en mini propellor en hij vliegt op 1 of ander chemisch stofje xD
Ik vind die Renard meer op een Yakovlev 3 lijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wellicht niet helemaal "on topic" (verder als het prototypestadium zijn deze kisten nl. nooit gekomen), maar als onze oosterburen nou eens een jaartje of twee gewacht hadden met hun "Fall Gelb" hadden hier in de lage landen nogal wat leuke kisten rond gevlogen waarmee men de Messerschmitts, Heinkels en Junkers van de Luftwaffe een aardig pak slaag had kunnen geven.
Schelde S-21:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Renard R-36/-37/-38:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral de Renard is echt een schitterend mooie kist. Lijkt verdomd veel op de P-51D, maar vloog al zo'n 6 jaar eerder...
Ik ken die hele Yakovlev niet echt (Russische kisten hebben me nl. nooit zo geboeid) maar je hebt idd gelijk. De gelijkenis gaat aardig richting "als twee druppels water".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik vind die Renard meer op een Yakovlev 3 lijken.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
De Hawker Hunter. De overtreffende trap van elegantie met de wonderschone 'blue note' er achteraan.
[ afbeelding ]
oei, leuk goedjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En erg onstabiel...
Using a fuel mixture of 20% hydrazine hydrate in methanol (C-Stoff) and an oxidizer of 80% concentrated hydrogen peroxide (T-Stoff) along with potassium cupro cyanide as catalyst.
http://www.plane-crazy.net/links/me163.htm
Wat een lelijk vliegtuigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
![]()
En dat niemand de wonderschone Consolidated PBY Catalina heeft gepost.
[ afbeelding ]
Echt? Vind je de Catalina lelijk?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |