Als het niet symmetrisch was, zou het dan kunnen vliegen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef Hydrogeny het volgende:
Ligt het aan mij of is het niet echt symmetrisch?
Jager=interceptor=gevechtsvliegtuig. Dus geen bommenwerper, geen transportvliegtuig en geen radarvliegtuig (net als in het andere topic).quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef valek het volgende:
Dat is een moeilijke TS. Er zijn er meer imo. Wat versta je onder een gevechtsvliegtuig? Een jager, een bommenwerper, een verkenningsvliegtuig?
Die is ook heel mooi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef drumminggod het volgende:
Iig mijn mooiste verkenningsvliegtuig:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Als het niet symmetrisch was, zou het dan kunnen vliegen?![]()
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Als het niet symmetrisch was, zou het dan kunnen vliegen?![]()
Whut?!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet?
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Het Pentagon heeft er handje van om twee bedrijven te laten concurreren om een type toestel te leven. Van de JSF had je Boeing en Lockheed. Hetzelfde bij F-16 en F-22.quote:
nou. even zoeken en een tekening gevonden:quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Iuc het volgende:
[..]
http://www.dfrc.nasa.gov/(...)TML/EC91-646-10.html
YF-23 ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef drumminggod het volgende:
[..]
nou. even zoeken en een tekening gevonden:
[ afbeelding ]
ziet er wel symmetrisch uit naar mijn smaak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef drumminggod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkje wat ik gaf gaat specifiek over het vliegtuig wat sp3c postte. De NASA 848quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef drumminggod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |