dat klopt hoor maar ik weet gewoon dat ik niet kan werken en leren tegelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is je privé leven en ik hoef het ook niet te weten als je het niet wilt vertellen hoor. Maar dat is hoe ik het om mij heen zie gebeuren.
Ik doe toch m'n best?!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stoep kappen nou.
Je verziekt het nu voor ons allemaal. Sukkel!!
datquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stoep kappen nou.
Je verziekt het nu voor ons allemaal. Sukkel!!
nee dat doe je niet.quote:
Done.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee dat doe je niet.
Pleur deze in de OP en snel!
http://members.chello.nl/jpostema/fotosoep/GRTDOJW.jpg
Braaf.quote:
Maar goed nog even over die cito toetsquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Erg is dat he
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat hij er geen UDOWU van heeft gemaakt.
Denk het ook niet, worden we weer weggetrapt. Net nu ik me aan het verbeteren ben. Dus laten we weer volwassen discussies houden.quote:
Die cito is ook een richtlijn van het gemiddelde kind. Jouw kind is Sander, niet het gemiddelde kind.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar goed nog even over die cito toets
Ik vind dat heel erg, en dan moet je net Sander hebben, die vertikt datdus zijn toets was net zo goed als de vorige. Maar omdat er een half jaar tussenin zit verwachten ze toch wel dat hij het beter doet dus hop E-niveau (gelijk de laagste)
mja beetje intressante onderwerpen kan ik wel waarderen in ieder gevalquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, worden we weer weggetrapt. Net nu ik me aan het verbeteren ben. Dus laten we weer volwassen discussies houden.
Oké. Als je terug hebt gaan we het over nicotine hebben. En dan vooral al die teksten op die sigaretten. Je kan er zo een heel verhaal van maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja beetje intressante onderwerpen kan ik wel waarderen in ieder geval
maar nu eerst tijd om te roken
toch is het een erg betrouwbare toetsquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die cito is ook een richtlijn van het gemiddelde kind. Jouw kind is Sander, niet het gemiddelde kind.
Zo'n bullshit vind ik dat allemaal
Ik zit ookal overal en nergens. Is ook wel leuk eigenlijk. Maar waar zijn de andere users uit deze SC?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Af en toe. Soms ergens anders. Maar dan weer hier. Best gezellig hier.
Daarom, net als met dat logopedie verhaal.. ja uh hij heeft logopedie nodig ... nou mooi niet dus, kind loopt zelf een half jaar vooruit op zijn ontwikkeling (maar das 1 op 1 he.. in de klas is het natuurlijk weer anders)quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Die cito is ook een richtlijn van het gemiddelde kind. Jouw kind is Sander, niet het gemiddelde kind.
Zo'n bullshit vind ik dat allemaal
Die teksten helpen echt voor geen meter. Denk je echt dat er daardoor minder mensen zijn gaan roken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké. Als je terug hebt gaan we het over nicotine hebben. En dan vooral al die teksten op die sigaretten. Je kan er zo een heel verhaal van maken.
Die kwamen al heel lang niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit ookal overal en nergens. Is ook wel leuk eigenlijk. Maar waar zijn de andere users uit deze SC?
Uhm in het vorige topic zat er eentje, Darkwolf dacht ik. Maar de rest weet ik niet. Wel jammer. Ik wil graag nieuwe vrienden maken. NIET DAT IK JULLIE NIET AARDIG VIND, maar verandering is goed af en toe. Het houd je scherp.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit ookal overal en nergens. Is ook wel leuk eigenlijk. Maar waar zijn de andere users uit deze SC?
Foutjequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef murp het volgende:
oh, jullie gaan nu deze SC kapot maken? Goed bezig zijn jullie
Jij wou je horizon verbreden op fok!. Dus doei.quote:
Murp. Serieus. De SC in ONZ is echt verneukt door ons(BEHALVE PEZU). Dat geef ik toe. Maar wij(BEHALVE PEZU) proberen hier echt te veranderen, ik tenminste. Ik vind het ook jammer dat de TT niet is zoals het hoort. Maar ik probeer echt beter en inhoudelijker te discusseren. We(BEHALVE PEZU) hebben het al over citotoetsen gehad, opleidingen noem maar op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef murp het volgende:
Nou nou, dat betekent niet dat ik weg wil bij jullie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij wou je horizon verbreden op fok!. Dus doei.
hoezo jullie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef murp het volgende:
hoezo ons? spreek voor jezelfquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Murp. Serieus. De SC in ONZ is echt verneukt door ons. Dat geef ik toe. Maar wij proberen hier echt te veranderen, ik tenminste. Ik vind het ook jammer dat de TT niet is zoals het hoort. Maar ik probeer echt beter en inhoudelijker te discusseren. We hebben het al over citotoetsen gehad, opleidingen noem maar op.
Ik begrijp dat je bevooroordeeld bent maar lees alstjeblieft eerst de topics door van deze reeks.
Mee eens. Ik hoop trouwens niet dat we deze slechte naam behouden, want ik wil er best wel graag vanaf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uhm in het vorige topic zat er eentje, Darkwolf dacht ik. Maar de rest weet ik niet. Wel jammer. Ik wil graag nieuwe vrienden maken. NIET DAT IK JULLIE NIET AARDIG VIND, maar verandering is goed af en toe. Het houd je scherp.
Al mee naar achteren genomen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef murp het volgende:
whehehe die teksten intresseren me echt geen ene rukquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké. Als je terug hebt gaan we het over nicotine hebben. En dan vooral al die teksten op die sigaretten. Je kan er zo een heel verhaal van maken.
Ik weet nou niet of ik moet lachen of niet. Is dit serieus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kwamen al heel lang niet meer
Fok geblokkeerd op het werk om dat ze niets zaten te doen
zie jij nog een user die ook in de vorige delen heeft gepost? Ik zie alleen het infantiele groepje van de ONZ-SCquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Murp. Serieus. De SC in ONZ is echt verneukt door ons. Dat geef ik toe. Maar wij proberen hier echt te veranderen, ik tenminste. Ik vind het ook jammer dat de TT niet is zoals het hoort. Maar ik probeer echt beter en inhoudelijker te discusseren. We hebben het al over citotoetsen gehad, opleidingen noem maar op.
Ik begrijp dat je bevooroordeeld bent maar lees alstjeblieft eerst de topics door van deze reeks.
Het was een gokjequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik moet lachen of niet. Is dit serieus?
Is in ONZ niets meer te modden? Doeiquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef murp het volgende:
[..]
zie jij nog een user die ook in de vorige delen heeft gepost? Ik zie alleen het infantiele groepje van de ONZ-SC
Damnquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef murp het volgende:
zie jij nog een user die ook in de vorige delen heeft gepost? Ik zie alleen het infantiele groepje van de ONZ-SC
ik word hier zo misselijk van hehquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef murp het volgende:
[..]
Echt he. Wat een goed voorbeeld ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef murp het volgende:
[..]
Aangezien ik voor mezelf moet praten zal ik dat nu doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef murp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |