Ja hij had beter rm -rf /* kunnen doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef Ketchupknul het volgende:
Kankerdekanker, gaat mijn PC net over zijn nek als er zo'n mooi topic plaatsvindt.
Inhoudelijk:
"Hacken"
Schoolsites "hacken"
Ermee pronken
Je voornaam in leetspeak als username gebruiken
Niet eens je identitiet geheim kunnen houden
Rapnummers op je "gehackte" sites zetten
Onrealistische shells op je "gehackte" sites zetten
Als hij het wachtwoord had kon hij nog niks met de mailserver, tenzij hij daadwerkelijk toegang tot een controlpanel of shell hadquote:
*quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja hij had beter rm -rf /* kunnen doen
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Als hij het wachtwoord had kon hij nog niks met de mailserver, tenzij hij daadwerkelijk toegang tot een controlpanel of shell had
HAHAH JA OF ALLES VERWIJDERENquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja hij had beter rm -rf /* kunnen doen
quote:
Volgens filmpjes waarin lekker gekke mensen lekker gek hun OS kapot willen maken, kan het gewoon. Met de nodige fouten over bijvoorbeeld het proberen te verwijderen van devices.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat gaat er mis? Behalve dat rm weigert met/ of /* als argument heb ik gehoord, niet getest
Maar de vraag is of hij de webserver daarin kan uitzetten. Ik denk het niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ik bedoel natuurlijk het wachtwoord van het control panel.
Hij had natuurlijk niet alleen het wachtwoord van dat emailadres, want dan kon hij zijn zooi niet op die webserver zetten.
Of je in een server control panel een website kan veranderen in dat? Duh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar de vraag is of hij de webserver daarin kan uitzetten. Ik denk het niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef Tegan het volgende:
Mocht je mailserver bedoelen. Hij kan sowieso die user verwijderen, of het wachtwoord aanpassen oid.
Ja maar aan de kwaliteit van zijn hack te zien zal het wel gewoon iets met een niet beveiligde file browser zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef Tegan het volgende:
Mocht je mailserver bedoelen. Hij kan sowieso die user verwijderen, of het wachtwoord aanpassen oid.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof die 'gehackte' website niet opvalt.
Je krijgt je gelijk niet dus je begint over iets anders? Ben je nu klaar met bewijzen dat je er meer verstand van hebt dan ik?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:31 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja maar aan de kwaliteit van zijn hack te zien zal het wel gewoon iets met een niet beveiligde file browser zijn
Hoezo. Als die persoon dan terugkomt van vakantie dan merkt hij toch ook die vernieuwde site op. Of dan zijn emailadres nog bestaat of niet dat is dan bijzaak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met een beetje pech is de verantwoordelijke op vakantiemaar een mailtje verwijderen vlak voordat de ontvanger hem heeft valt minder op
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo. Als die persoon dan terugkomt van vakantie dan merkt hij toch ook die vernieuwde site op. Of dan zijn emailadres nog bestaat of niet dat is dan bijzaak.
Jij begon ermee dat de website gehackt was, en daardoor de mailserver dus ook down moest zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je krijgt je gelijk niet dus je begint over iets anders? Ben je nu klaar met bewijzen dat je er meer verstand van hebt dan ik?
Nee, niet moest, maar kon zo zijn. Dus het was een beetje dom om een waarschuwingsmailtje te sturen naar dat domein.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij begon ermee dat de website gehackt was, en daardoor de mailserver dus ook down moest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |