Gastquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef mozarella het volgende:
Boeiend, ik ben 25 en heb soms ook wel meisjes van 14/15 tijdens het uitgaan, als ze het zelf willen maakt het niet uit imo..
1x erin trappen is 1x te veel (als je het al ''erin trappen'' kan noemen). Geen fucking smoesjes. Je kan uit het gedrag lezen of je een meisje van 15 of 20 voor je neus hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben jij de vader ofwat ?
Vele meisjes proberen jongens die 18+ zijn met hun looks te misleiden ! En als je er dan 1x intrapt is dat toch niet zo erg ?
Neukfout houdt van kinderkutjes..... Viespeuk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef mozarella het volgende:
Boeiend, ik ben 25 en heb soms ook wel meisjes van 14/15 tijdens het uitgaan, als ze het zelf willen maakt het niet uit imo..
En jij denkt dat iemand die al wat op heeft, en het allemaal niet meer zoveel boeit zegt tegen een meisje van 15 die het laatste half uur met haar billen zijn fallus tot stijfheid heeft gebracht zegt: HEY oprotten jij bent 15 vieze meisje ik ben veel te oud voor jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
1x erin trappen is 1x te veel (als je het al ''erin trappen'' kan noemen). Geen fucking smoesjes. Je kan uit het gedrag lezen of je een meisje van 15 of 20 voor je neus hebt.
Jonge make-up bij de dames, wat biertjes, weinig licht je weet toch.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gast
Op gegeven moment zou er toch een niveauverschil moeten ontstaan.
Toch je eigen keuze om je de pestpleuris in te zuipen? Geen smoesjes boi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand die al wat op heeft, en het allemaal niet meer zoveel boeit zegt tegen een meisje van 15 die het laatste half uur met haar billen zijn fallus tot stijfheid heeft gebracht zegt: HEY oprotten jij bent 15 vieze meisje ik ben veel te oud voor jou.nee nee zo gaat dat niet !
Vaak liegen de meisjes ook over hun leeftijd ....
Dat kinderachtige gedrag kan toch juist aantrekkelijk zijn..quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Toch je eigen keuze om je de pestpleuris in te zuipen? Geen smoesjes boi.
Meisjes die liegen over hun leeftijd... Wat zeg ik nu de laatste 2 posts? Let op het fucking gedrag dan. Een meisje van 15 is kinderachtiger dan een vrouw van 20.
Niet voor mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef mozarella het volgende:
[..]
Dat kinderachtige gedrag kan toch juist aantrekkelijk zijn..
Vrouwen van 20 kunnen anders ook behoorlijk kinderachtig zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Meisjes die liegen over hun leeftijd... Wat zeg ik nu de laatste 2 posts? Let op het fucking gedrag dan. Een meisje van 15 is kinderachtiger dan een vrouw van 20.
Nee, jij bent gewoon een mongool. Ontken het nou maar niet. Viespeuk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef mozarella het volgende:
[..]
Jonge make-up bij de dames, wat biertjes, weinig licht je weet toch.Sowieso ze willen het zelf...
This.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef TSI het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een mongool. Ontken het nou maar niet. Viespeuk.
Had er nooit geweest als er niet zoveel van die helden waren die hun stoere verhaaltjes over ''zuipen en 15 jarige meisjes neuken'' vertelden.quote:
yo had er nooit geweest man wooeeee, lekkr op de trekkrr vroooooomquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Had er nooit geweest als er niet zoveel van die helden waren die hun stoere verhaaltjes over ''zuipen en 15 jarige meisjes neuken'' vertelden.
Jij snapt het vriend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef mozarella het volgende:
Dat lukte ook wel, behalve die laatste, die kijkt naarrrrr. Maar die 25jarige zonder inzicht moest even vertellen dat ie niets boven de 15 kon scoren, gewoonweg omdat die wél merken dat hij niet helemaal goed is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:08 schreef stef040 het volgende:
Ik deed nog wel mijn best om er iets moois van de maken met die pics.
Wat een onzin, als enkelen 14/15 zijn betekent dus dat de meeste die ik krijg ouder zijn...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef TSI het volgende:
[..]
Dat lukte ook wel, behalve die laatste, die kijkt naarrrrr. Maar die 25jarige zonder inzicht moest even vertellen dat ie niets boven de 15 kon scoren, gewoonweg omdat die wél merken dat hij niet helemaal goed is.
Vrouwenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet erg om er later achter te komen dat je een jong kutje van 15 hebt gepaald?quote:
Jij wel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef guapo het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet erg om er later achter te komen dat je een jong kutje van 15 hebt gepaald?
Viespeuk .... zit te geilen op zijn eigen (minderjarige) nichtje ... .je bent toch geen Berberquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Tijdje geleden moest ik mijn 12 jarige nichtje ergens ophalen en ik stond dus te wachten bij de auto, lekker weer dus beetje mensen kijken die langslopen. Zie ik op gegeven moment een lekkere meid een eindje verderop de parkeerplaats op lopen, lang blond haar en lekker outfitje aan. Jaartje of 16, 17 schatte ik.![]()
![]()
Maar toen ze wat dichterbij was zwaaide ze ineens en herkende ik ineens mijn nichtje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |