Ja das leuk, maar niet voor je salaris.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Probeer bij een logistiek bedrijf te gaan werken en zeg dat je graag op de wagen wil.
Een bedrijf kan namelijk subsidie krijgen van/via VTL waardoor de drempel voor het bedrijf om jou je rbw te laten halen erg laag is.
Een rijbewijs zelf betalen ook niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:39 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
Ja das leuk, maar niet voor je salaris.
Waar kun je hem in Boxmeer stallen danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:48 schreef Iuc het volgende:
Vanochtend stond ik nog in Basel. Nu in Kerkrade pauze volmaken en dan vlammen naar Boxmeer om m te stallen voor het weekend
Is er een andere dan?quote:
zo lullig die kleine kutstukjes.. kutwet... zag laatste een truck van Van Wieren uit Emmeloord op de laatste parking vóór Emmeloord zijn rust staan nemen op vrijdagavond.. de faalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Iuc het volgende:
[..]
Is er een andere dan?
Aarghhh! Ik haal het niet binnen 10 uur.
Collega gebeld en die pikt me op bij de Romeynse Put. Rijd hij maar verder.
in zulke gevallen baal je wel erg denk ik.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo lullig die kleine kutstukjes.. kutwet... zag laatste een truck van Van Wieren uit Emmeloord op de laatste parking vóór Emmeloord zijn rust staan nemen op vrijdagavond.. de faal
Bel je toch ff de vrouw.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo lullig die kleine kutstukjes.. kutwet... zag laatste een truck van Van Wieren uit Emmeloord op de laatste parking vóór Emmeloord zijn rust staan nemen op vrijdagavond.. de faal
Als ik vanochtend nou niet 4 keer hetzelfde rondgestuurd werd op het industrieterrein in Weil am Rhein dan had me dat een half uur gescheeld en had ik het wel gered.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat de truck staan op de parking, ophalen met personenwagen, en samen in bed kroelen gekkiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Iuc het volgende:
[..]
En de vrouw heeft een vrachtwagenrijbewijs
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Iuc het volgende:
[..]
En de vrouw heeft een vrachtwagenrijbewijs
In de truck.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat de truck staan op de parking, ophalen met personenwagen, en samen in bed kroelen gekkie
had je dan niet beter naar je hometown kunnen rijden da durpke bij summeren maar dan aan de goei kant van het kanaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Iuc het volgende:
Yes!
Bij de Romeynse Put en zelfs nog 2 minuten rijtijd over
Nee. Dat had ik niet gehaaldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
had je dan niet beter naar je hometown kunnen rijden da durpke bij summeren maar dan aan de goei kant van het kanaal
Je wéét wat het je gaat kosten als je met die kaart een weekie later in het buitenland gesnaaid wordt hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:35 schreef vannelle het volgende:
Ik had doorgereden .
Dit is echt te vreselijk voor woorden.
Ow jah......digitaal idd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wéét wat het je gaat kosten als je met die kaart een weekie later in het buitenland gesnaaid wordt he![]()
Het is idd te belachelijk voor woorden, maar wel de keiharde werkelijkheid sinds de invoering van die t*fuskaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |