Was het maar waar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef Sjiznit het volgende:
Als ik ICC in ga met een pug vind ik het ook het leukste om dat te doen met mensen met ongeveer hetzelfde niveau aan gear. Heb je vaak ook wel ongeveer dezelfde ervaring.
* Rikketik meldt zich.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef Aloria het volgende:
Enige fokkers die op wildhammer spelen horde side ?
Hoeft niet hoor, het was nogal een matige grap.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef 5688 het volgende:
[..]
Als ik zou weten wat GS was zou ik je graag antwoord geven
Nee, speel niet meer. Heb classic en beide uitbreidingen gespeeld. Toch allemaal met plezier, alleen classic was gewoonweg het leukst. Enige goede aan TBC was arena, gladiator geworden, ging daarna vervelen. Op 80 ben ik vooral gaan raiden omdat Blizzard arena verneukt had, zelfs mijn buurjongetje van 11 met een mentale beperking kon gladiator worden. Echter het raiden ging ook vervelen na 3x Ulduar, en toen ben ik gestopt. Heel misschien wil ik weer te beginnen met Cataclysm, alleen heb ik me niet echt verdiept in de vooruitzichten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het was nogal een matige grap.
Maar je speelt vanilla WoW dus? Ik moet zeggen dat ik er soms nog wel eens naar terug verlang, het waren simpeler tijden toen. Maar dat is waarschijnlijk nostalgie die mijn herinneren mooier doet lijken dan ze in werkelijkheid zijn. Sterker nog, ik heb nog steeds nachtmerries van de eeeeeeuwigheid die je er destijds over deed om te levelen.
BadBoy, en/of aparte chat frame voor /general, /trade, /yell. Ik heb beide voor mijn Stormscale Horde chars, en zelfs dat is op peak hours niet genoeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef Dibble het volgende:
Faction gechanged naar horde. Kan de trade chat niet meer lezen. Gaat te snel
mensen die vanilla wow beter vinden als nu.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:27 schreef 5688 het volgende:
[..]
Nee, speel niet meer. Heb classic en beide uitbreidingen gespeeld. Toch allemaal met plezier, alleen classic was gewoonweg het leukst. Enige goede aan TBC was arena, gladiator geworden, ging daarna vervelen. Op 80 ben ik vooral gaan raiden omdat Blizzard arena verneukt had, zelfs mijn buurjongetje van 11 met een mentale beperking kon gladiator worden. Echter het raiden ging ook vervelen na 3x Ulduar, en toen ben ik gestopt. Heel misschien wil ik weer te beginnen met Cataclysm, alleen heb ik me niet echt verdiept in de vooruitzichten.
Ik blijf er seriues bij dat wotlk het beste gedeelte van wow is. Genoeg variatie, leuke quests en het blijft nog steeds uitdagend.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die vanilla wow beter vinden als nu.
haha lol. Heb even Spamthrottle geinstalleerd en die werkt perfect.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
BadBoy, en/of aparte chat frame voor /general, /trade, /yell. Ik heb beide voor mijn Stormscale Horde chars, en zelfs dat is op peak hours niet genoeg.![]()
Gamecards kopen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Waarom zouden het geen undeads kunnen zijn? Of orcs of humans?
[ afbeelding ]
Oh, en ik krijg de smaak te pakken met de 'AH-game'.In het vervolg zelf m'n eigen gold kweeken maar. Misschien als het erg goed gaat uiteindelijk gamecards kopen enz, dan kost het me 0 euro om te spelen.
![]()
Zeer uitdagend hoor, 5 epics per dag halenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik blijf er seriues bij dat wotlk het beste gedeelte van wow is. Genoeg variatie, leuke quests en het blijft nog steeds uitdagend.
Mensen die geen classic wow hebben gespeeldquote:Op zondag 4 juli 2010 09:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die vanilla wow beter vinden als nu.
Ja een gamecard code kost op mijn realm 6k gold dacht ik, word gewoon aangeboden via trade channel, enige probleem is dat je 9 van de 10x hard genaaid word en je er niks aan kan doen. je ziet vaak genoeg dat mensen die een gamecard wouden kopen voor gold in de trade chat spammen dat ze gescamt zijn, eigen schuld imo. risky businessquote:
ik speel WoW al 5 jaar en WoW nu is gewoon veel beter in elkaar gezet als 5 jaar geleden. 25 en 10man raids hebben de game gewoon gered. Ik moet er toch niet aan denken om nu ICC in te gaan met 40 mensen, iederen groep apart buffen en om de 10 min iedereneen nieuwe blessings te geven.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:03 schreef 5688 het volgende:
[..]
Mensen die geen classic wow hebben gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |