Das een beste ban, zolang heeft beelz ze zelf nog niet gehad!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:
ps2k, tot kerst, racisme is niet gewenst op FOK!
Bullshit! Ik had een permbanquote:Op maandag 12 juli 2010 01:20 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das een beste ban, zolang heeft beelz ze zelf nog niet gehad!
Heb je al gevonden waar het gebeurde? Of moet ik dat aan Snertbek vragenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:20 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das een beste ban, zolang heeft beelz ze zelf nog niet gehad!
Er ging ook al een vuurpijl het publiek in..quote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef beelz het volgende:
Zwollenaar lost schot in menigte
Ik wil er even op wijzen dat ik geen 22 ben dus alle speculaties kunnen achterwege blijven
Zo heel veel heb ik niet stilgestaan hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Warmte he, gaat veul sneller.
Nog een lang persoon gezien met 'Wobbuh' achter op zn shirt?
Beetje maar hequote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo heel veel heb ik niet stilgestaan hoor.
Ik heb dan ook geen lang persoon (op mezelf na) gezien met Wobbuh op z'n shirt. Maar er was ook maar een klein beetje een boel volk op de been!
Waar zullen alle Sjaken nu heen gaan om te knokken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:24 schreef swollywood het volgende:
De Buitenwacht in Kampen is afgefikt!![]()
De Belgische Keizerquote:Op woensdag 14 juli 2010 06:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar zullen alle Sjaken nu heen gaan om te knokken?
Ah niet! Balen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:24 schreef swollywood het volgende:
De Buitenwacht in Kampen is afgefikt!![]()
Naar 't Haasje:quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.buitenwacht.nl/quote:De organisatie van De Buitenwacht Kampen likt haar wonden, nadat een verwoestende brand de locatie aan de IJssel met de grond gelijk maakte. Juist terwijl de locatie grondig werd verbouwd om de jeugd een nieuw en verfrissend concept aan te bieden, sloeg het noodlot toe. Nu De Buitenwacht voorlopig niet toegankelijk is voor de feestende jeugd van 18 +, worden alle activiteiten verplaatst naar de locatie van ’t Haasje.
Timeless?quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Hehe ja, was een dure middagquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt een keer herinneren dat ik daar knetter lam naar buiten ben gerold samen met beelz en navvy
Dat naar buiten rollen kan ik me dus niet meer herinneren, begin van de avond/ middag wel. Fijn, foute biertjes proeven. En dan maar overgaan op halve liters.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt een keer herinneren dat ik daar knetter lam naar buiten ben gerold samen met beelz en navvy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |