Nie zo happen cutiepie, ik had t nie over jou persoonlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet dat jij intelligenter bent dan dit, ik zou het prettiger vinden als jij mij ook zo behandelt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef beelz het volgende:
Goed... geen bier doordeweek en geen ban dus
Game on
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:25 schreef yvonne het volgende:
Beelz, week, schelden met kanker tegen een 11-jarige, zwak
Zoeken naar oprechte liefde en genegenheid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef stbabylon het volgende:
Wat de neuk doet een 11-jarige op FOK!
En dan komen ze alleen maar ongelikte beren en pedo's tegenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Zoeken naar oprechte liefde en genegenheid.
Met zijn allen zijn wij heel blij voor jouquote:
Kwam daar nog een beetje volk gister? Ik fietste er rond 15.30 u. langs en toen was er weining volk daar te bekennen.quote:
Stond ruim 1000 man denk ik zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef navvy het volgende:
[..]
Kwam daar nog een beetje volk gister? Ik fietste er rond 15.30 u. langs en toen was er weining volk daar te bekennen.
Valt me mee. Er mogen max. 2000 man daar dus ruimte zat!quote:
Was het gezellig daar vrijdag?quote:
Bedankt voor een kijkje in jouw flitsende leven.............quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:04 schreef swollywood het volgende:
Gisteren om 2 uur een spoedritje naar Groningen voor het werk.
Direct maar optimaal gebruik van gemaakt door ff langs de IKEA te gaan (was ik nog nooit geweest).
Daarna doorgereden naar mijn zus (woont in Groningen) om voetbal te kijken.
Jij ook bedankt!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Bedankt voor een kijkje in jouw flitsende leven.............
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:40 schreef navvy het volgende:
Ik heb een kater, mijn woonkamer is een bierglijbaan. Was gezellig Beelz![]()
![]()
Ja, was zeker gezellig. Ach, je betaald iets meer voor je drankje, maar dat heb ik er wel voor over. Een volkszanger voor de wedstrijd en tijdens de rust (totaal niet mijn muziek, maar op zo'n moment is het wel geinig), veel fleurig gekleede mensen, gezang, gejuig, een stel malloten die de gracht inspringen. Dat soort dingenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:53 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Was het gezellig daar vrijdag?
Zit eraan te denken om er dinsdag ook heen te gaan, vind het op een plein wel gezellig en Amsterdam is gelijk weer zo ver weg
16:00 was een prachtige tijd. 14:00 naar huis vanaf het werk en geen hond die het vreemd vond of er moeilijk over deedquote:Op maandag 5 juli 2010 22:24 schreef Ps2K het volgende:
zo ik ben er ook weer. Morgen is dat voetbal tenminste op een fatsoenlijke tijd. Deed er vdm vrijdag 4 uur over om van Brussel naar Zwolle te geraken.
het was alleen smerig druk op de weg...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
16:00 was een prachtige tijd. 14:00 naar huis vanaf het werk en geen hond die het vreemd vond of er moeilijk over deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |