quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[FederFan-modus]
Söderling speelt een beetje zoals ik altijd speel.Ga jij eerst maar eens een beetje oefenen meneertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./FedererFan-modus
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, ik snap dat er gespeeld wordt, maar zij bieden geen beeld aan van baan 1 bedoel ik uiteraard.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:27 schreef Norrage het volgende:
natuurlijk is er wel beeld van baan 1, maar net 5 faalt gewoon...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens een beetje oefenen meneertje.
Dan blijf je steken op je huidige niveau hoor.quote:
Tsonga sloeg de bal op de achterlijn.quote:
Frustrerende momenten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Tsonga sloeg de bal op de achterlijn.
Lijnrechter roept Out en meteen daarna correctie. Murray challenget en de bal was idd op de lijn.
Maar de bal die Murray terug had geslagen werd al zo aangepakt door Tsonga dat het punt eigenlijk al half binnen was...
Ik heb het gemist, was dat op BBC 1?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat haalde Federer nu aan in het gesprek over z'n verliespartij?
Wat is het toch een ongelooflijk, sympathieke kerel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |