Heb je het naar je zin joh.quote:
moet wel lijkt me he als rafa fan. Federer ligt er gelukkig uit..dus meer kansen op de eindejaars nr. 1 ranking, en om wimbledon te winnenquote:
Het moet wel heel raar lopen wil Nadal niet als nummer 1 eindigen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:00 schreef sven23456 het volgende:
[..]
moet wel lijkt me he als rafa fan. Federer ligt er gelukkig uit..dus meer kansen op de eindejaars nr. 1 ranking, en om wimbledon te winnen
Dan wil je serveren, ben je meteen aan het challengenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zouden het met dat challengen net zo moeten doen als bij en veiling. Als een speler zijn arm omhoog steekt, geldt het als een challenge.
Maar je hebt toch hele pakketten spelers die echt wat kunnen nu, itt vijf jaar terug?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:00 schreef sven23456 het volgende:
[..]
moet wel lijkt me he als rafa fan. Federer ligt er gelukkig uit..dus meer kansen op de eindejaars nr. 1 ranking, en om wimbledon te winnen
Wat een toffe wereld moet jij in levenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat een toffe wereld moet jij in leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./FedererFan-modus
Hij doet het wel, maar vanaf die baan is geen beeld. Ik kijk nu op atdhe.net.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Norrage het volgende:
de net5 site werkte gister ook al niet bij mij, of heb je een ander probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |