Elk toernooi post je deze onzin weer, moet ik dan elke keer dezelfde reactie typen waar jij vervolgens verder niet meer op reageert?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef sven23456 het volgende:
[..]
wat een mooie inhoudelijke reactie weer Wimderon. Berdych is toch een veel betere speler dan een aantal jaar geleden, het overall niveau van het tennis is toch ook een stukje omhoog gegaan in de afgelopen 5 jaar
Hij heeft zijn mening gegeven, en ik geef mijn mening. Dan nog is een reactie alsquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat heeft hij jouw geloof ik al 10x uitgelegd...![]()
Dat jij niet luistert is niet zijn fout.
Zeg het maar gewoon in het Nederlands. Niet iedereen hier is het Latijn machtig. Ik weet dat je een drogredenering bedoelt maar ik weet niet welke.quote:
Eenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn mening gegeven, en ik geef mijn mening. Dan nog is een reactie alspure armoe..
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar Sodelring-Nadal kan me echt niet boeien. Er is helemaal geen sfeer in het stadion.
vind ik niet...je kunt ook zeggen....ik verschil structureel van mening met jou, en ga niet meer uitleggen waarom ik het er niet mee eens ben...alles beter dan een nietszeggendequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eenis een uiting van klasse. Niet voor niets complimenteer ik mensen vaak als ze die smiley gebruiken.
Oh ja, er is nog meer inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag.
Ik schakel over naar die andere partij
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef sven23456 het volgende:
[..]
vind ik niet...je kunt ook zeggen....ik verschil structureel van mening met jou, en ga niet meer uitleggen waarom ik het er niet mee eens ben...alles beter dan een nietszeggendenadal bijna op 5-2
De drogredenering dat omdat twee dingen tegelijk voorkomen, het een volgt uit het ander. Er wordt een oorzaak-gevolg relatie gelegd die er niet zomaar is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg het maar gewoon in het Nederlands. Niet iedereen hier is het Latijn machtig. Ik weet dat je een drogredenering bedoelt maar ik weet niet welke.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef jojomen4 het volgende:
Fed lijkt zich alleen nog maar te kunnen motiveren voor de grote toernooien. In 2012 gaat hij er weer vol voor op de OS.
true thatquote:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen jongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |