Ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef alors het volgende:
Wow ik kom net thuis en wat hoor ik nu op het nieuwsDe Fed eruit??
Toen ik een aantal dagen geleden zei, dat Murray hem volgens mij ging winnen, werd hier volop gezegd dat Federer nog wel zijn nivo zou halen, nou dacht ik eerlijk gezegd ook dat Fed vandaag zou winnen, maar ik zat erlangs.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef Morthill het volgende:
Maar goed, als Soderling wint van Nadal, wie wint dan het toernooi? Als Murray het ooit wil doen zou dit natuurlijk wel het ideale jaar zijn. De winnaars van de laatste acht jaar liggen er dan uit.
Wat een dommepraat zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef iPat het volgende:
Federer is nu op zijn retour. Als je alles al gewonnen hebt, begin je een soort van verwend te raken, waardoor de mentaliteit gewoon niet goed is. 2e GS op rij dat hij niet eens de halve finale haalt, verliezen van Hewitt op gras zijn zaken wat gewoon schokkend is voor Fed. Hij zal hooguit nog 1 GS winnen, maar daarna is het de beurt voor Nadal, Murray, Djoko en JMDP als ie nog terugkeert.
lu ligt er al zon dik uur uit gastquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me gaar als er over een week dit had gestaan op de Wimbledonbeker:
2003 Federer
2004 Federer
2005 Federer
2006 Federer
2007 Federer
2008 Nadal
2009 Federer
2010 Lu
Er staat "had gestaan". Pak jij je grammaticaboekje er og maar eens even bij, meneertje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef sven23456 het volgende:
[..]
lu ligt er al zon dik uur uit gast![]()
Dit zeiden mensen twee jaar terug ook alquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef iPat het volgende:
Federer is nu op zijn retour. Als je alles al gewonnen hebt, begin je een soort van verwend te raken, waardoor de mentaliteit gewoon niet goed is. 2e GS op rij dat hij niet eens de halve finale haalt, verliezen van Hewitt op gras zijn zaken wat gewoon schokkend is voor Fed. Hij zal hooguit nog 1 GS winnen, maar daarna is het de beurt voor Nadal, Murray, Djoko en JMDP als ie nog terugkeert.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
We hebben nu de Roland Garros en Wimbledon gehad. nog 2 te gaan!
Hij feliciteerde Berdych zoals vrouwen elkaar altijd feliciteren. Ze geven een hand, kijken de ander aan, maar het gebrek aan oprechtheid spat er vanaf. Hij moet iemand een paar seconde aankijken terwijl hij wat zegt, lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij had zijn spullen natuurlijk al lang gepakt en wachtte op Berdych om samen richting kleedkamer te gaan. Na zo'n grote teleurstelling toch gewoon wachten tot Berdych zijn applaus van het publiek heeft gehad en zijn spullen heeft gepakt, vind ik zeer netjes.
En zijn felicitatie was gewoon normaal hoor. Ik zie niet wat hij meer moet doen.
Wimbledon 2003 had hij geloof ik ook last van zijn rug, maar hij zeurde er niet over en won het toernooi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Szura het volgende:
Dat gezeik over z'n knieën steeds![]()
Een Federer zou zoiets nooit als excuus gebruiken. Net als op de Australian Open 2008, toen ie last had van een virusinfectie maar dat het hele toernooi verzweeg.
Ik gok twee toernooien waar Federer niet ver komt.quote:
Federer speelde gewoon slecht?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit zeiden mensen twee jaar terug ook alZullen we even wachten voor we Federer afschrijven. Hij speelde gewoon slecht, maar kan echt wel weer terugkomen. [...]
quote:Perhaps fitting that Tomas Berdych, whose father was a train engineer, has knocked out the Fed Express
Altijd = vaak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij feliciteerde Berdych zoals vrouwen elkaar altijd feliciteren. Ze geven een hand, kijken de ander aan, maar het gebrek aan oprechtheid spat er vanaf. Hij moet iemand een paar seconde aankijken terwijl hij wat zegt, lijkt me niet meer dan normaal.
Hmm, goed dan.quote:Maar als hij zo lang wachtte om samen naar de kleedkamer te lopen maakt hij het wat mij betreft ruimschoots goed
2 jaar terug was er maar 1 man die hem van RG en WBD afhield, en dat was Nadal, die toen een monster was (en dat smetje op de AO tegen Djoko). Dat jaar speelde Federer nog constant, met wat toernooi overwinningen. De Federer van nu verliest niet alleen meer van Nadal, maar ook van mindere goden zoals Gulbis, Montanes en zelfs Hewitt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit zeiden mensen twee jaar terug ook alZullen we even wachten voor we Federer afschrijven. Hij speelde gewoon slecht, maar kan echt wel weer terugkomen. Hij liet halverwege de tweede set tegen Berdych zien dat hij het echt nog wel in zich heeft.
Sorry, hij speelde niet naar behoren. Voor zijn doen was het op een paar games in de tweede set na overigens gewoon slecht. Niet alleen de fouten die hij maakte, maar ook het slecht druk zetten en initiatief laten aan de ander is gewoon slecht spelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer speelde gewoon slecht?Hij speelde helemaal neit slecht. Hij nam weinig initiatief, maar slecht spelen noem ik het als je veel fouten maakt; dat heeft hij niet gedaan.
Oke, bedankt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
2 Toernooien waar Nadal uitgejauwd is.
Dat vind ik onzin. Hij loopt naar hem toe, kijkt hem aan, geeft een glimlachje en zegt waarschijnlijk iets van gefeliciteerd, geeft hem een hand en klaar. Je hoeft van mij echt niet enkele seconden naar elkaar te kijken en wat dingen zeggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij feliciteerde Berdych zoals vrouwen elkaar altijd feliciteren. Ze geven een hand, kijken de ander aan, maar het gebrek aan oprechtheid spat er vanaf. Hij moet iemand een paar seconde aankijken terwijl hij wat zegt, lijkt me niet meer dan normaal.
Maar als hij zo lang wachtte om samen naar de kleedkamer te lopen maakt hij het wat mij betreft ruimschoots goed
Dan heb je het niet goed gevolgd. Weet je nog dat hij op rij twee keer verloor van Canas bijvoorbeeld? Federer is de afgelopen jaren al diverse keren compleet afgeschreven. En steeds komt hij weer terug en wint hij een paar GSen. Zo dom vind ik het dat mensen die fout keer op keer blijven maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef iPat het volgende:
[..]
2 jaar terug was er maar 1 man die hem van RG en WBD afhield, en dat was Nadal, die toen een monster was (en dat smetje op de AO tegen Djoko). Dat jaar speelde Federer nog constant, met wat toernooi overwinningen. De Federer van nu verliest niet alleen meer van Nadal, maar ook van mindere goden zoals Gulbis, Montanes en zelfs Hewitt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |