Je mag mijn verstandskiezen wel hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef heiden6 het volgende:
Mag ik ze hebben? Ik heb het tegenovergestelde en mis de helft van mijn volwassen gebit.
(Alle snijtanden behalve mijn voortanden, alle vier de verstandskiezen en nog enkele kiezen. Ik heb implantaten en een half melkgebit.)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Natrium het volgende:
[..]
Je mag mijn verstandskiezen wel hebben
nooit gelijk van het ergste uitgaan, zal wss wel niet veel bijzonder zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef ManianMan het volgende:
Gardner syndrome
Het hangt dus samen met het Gardner Syndroom, bij de ergste vorm van het syndroom is de leeftijdsverwachting 35 tot 45 jaarHet is kanker gerelateerd en meestal heb je iets in de vorm van poliepen
Ik hoop dat het geen of het minste gardner syndroom betreft want dan moet ik mijn leven anders gaan indelen.
Tja de ergste vorm blijf nu wel in mijn achterhoofdquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef DeBassist het volgende:
[..]
nooit gelijk van het ergste uitgaan, zal wss wel niet veel bijzonder zijn
Wat zegt de tandarts ervan? Mijn vorm is heel erg zeldzaam, (meer tanden in de bovenkaak komt vaker voor).quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef heiden6 het volgende:
Mag ik ze hebben? Ik heb het tegenovergestelde en mis de helft van mijn volwassen gebit.
(Alle snijtanden behalve mijn voortanden, alle vier de verstandskiezen en nog enkele kiezen. Ik heb implantaten en een half melkgebit.)
Nee niet dat ik weet en ik wil het eigenlijk niet bespreekbaar maken nu. Ik denk dat afwachten op de volgende serie foto's beter is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:25 schreef Twizu het volgende:
Heeft één van je ouders ook klachten die kunnen wijzen op FAP /- Gardner's syndrome ?
Wat ik heb is volgens mij ook zeldzaam, het is een aangeboren afwijking. Toen ik klein was groeide alles schots en scheef omdat er veel te veel ruimte was. Ik had bijvoorbeeld mijn hoektanden naast mijn melkhoektanden zitten boven (naar voren uitstekend), voortanden te ver vooruit, en onderin groeiden de hoektanden scheefgedraaid in het midden tussen mijn melkhoektanden. In eerste instantie zeiden ze dat ze er niets aan konden doen tot alles volgroeid was. Toen ik een jaar of 13, 14 was en het er echt niet uit zag zijn we nogmaals naar de tandarts geweest en de orthodontist (een andere) en die heeft de volgende dag een beugel erin gezet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat zegt de tandarts ervan? Mijn vorm is heel erg zeldzaam, (meer tanden in de bovenkaak komt vaker voor).
Goed idee! Probeer jezelf niet druk te maken, het komt voor bij het Gardner syndroom, maar dat wil niet zeggen dat het geen andere reden kan hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet en ik wil het eigenlijk niet bespreekbaar maken nu. Ik denk dat afwachten op de volgende serie foto's beter is.
Ik heb natuurlijk wel gemeld dat ik overtollige tanden heb meer niet
EDIT: vond het wel vreemd, toen ik vroeg of het ernstig was,was het stil aan de andere kant van de lijn![]()
Nou vandaag was het dan zover om het toch te bekennen onder families en vrienden. Ze stonden een beetje meelevend te staren. Uiteindelijk heb ik gehoord dat ik het toch geerft heb (het zit in de familie). Van het syndroom van Gardner is nog geen spraken geweest maar het is voor mij een bewuste keuze om mij er wel op te testen zodat als ik het heb en er komt ooit een medicijn ik er als de kippen bij ben om het te gebruiken. Maar goed het wordt wachten op woensdag (dan worden de nieuwe foto's gemaakt).quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:25 schreef Twizu het volgende:
Heeft één van je ouders ook klachten die kunnen wijzen op FAP /- Gardner's syndrome ?
Ik snap het niet helemaal eigenlijk. Wat heb je verteld aan je familie? En wat heb je geërfd? Overtallige tanden of Syndroom van Gardner?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nou vandaag was het dan zover om het toch te bekennen onder families en vrienden. Ze stonden een beetje meelevend te staren. Uiteindelijk heb ik gehoord dat ik het toch geerft heb (het zit in de familie). Van het syndroom van Gardner is nog geen spraken geweest maar het is voor mij een bewuste keuze om mij er wel op te testen zodat als ik het heb en er komt ooit een medicijn ik er als de kippen bij ben om het te gebruiken. Maar goed het wordt wachten op woensdag (dan worden de nieuwe foto's gemaakt).
Ik heb gezegd:quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal eigenlijk. Wat heb je verteld aan je familie? En wat heb je geërfd? Overtallige tanden of Syndroom van Gardner?
Ik heb gehoord dat als de overtollige tanden in de onderkaak zitten en dus niet door kunnen komen ze tanden gaan trekkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:53 schreef Jannuk het volgende:
Ik heb in mijn ondergebit 2 dubbele snijtanden, bij mijn bovengebit heb ik 4 dubbele snijtanden. Bij mij staan ze achter elkaar, ik weet niet of ze bij jou naast of achter elkaar staan. Als ze achter elkaar staan, vullen ze de ruimte op, waardoor je in ieder geval niet meer met tandenstokers, borsteltjes en nachtmerrieveroorzakende dingen je gebit hoeft schoon te houden.
Heb ooit zware paracetamol gehad 500 mg. Ik heb daar niet zoveel van gemerkt maar goed hoop dat dit spul beter werktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |