Hahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Psalms het volgende:
[..]
dat is waar maar komt goed schatje,lieverds ikke zo weer werken fijne dag
Ja dus ik kan zelf toch ook geen foebal kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Raph perse een dag eerder naar huis wil/moet![]()
Geen idee dan kan je mij pesten ofsow
[..]
Eerst zien dan geloven![]()
Ja. Normaal doen hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:42 schreef Stoeprand het volgende:
IS HIER DE NIEUWE ONZIN LANGZAAM KLETS?
We hadden het over de surpriseparty die we plannenquote:
Ja sssst!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden het over de surpriseparty die we plannen
Niks over de taart zeggen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor wie? Mag ik meedoen? Ik ben dól op feestjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook over de stripper zal ik zwijgenquote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook over de stripper zal ik zwijgen
oh die lekkere?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook over de stripper zal ik zwijgen
Hihi kijk nou uit wat je zegtquote:
En het is hier al zo doodquote:
Ik heb hem ook maar toevallig gevonden hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Gotrick het volgende:
Waarom krijg ik niet ff de nieuwe secret spot te horen?
Kreeg je welquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Gotrick het volgende:
Waarom krijg ik niet ff de nieuwe secret spot te horen?
Toen ik er ongeveer, soort van, naar vroeg jaquote:
Ik kwam er vanmiddag ook maar toevallig achterquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Toen ik er ongeveer, soort van, naar vroeg ja
Die kreeg ik gisteren wel over dat de SC dicht wasquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:45 schreef Gotrick het volgende:
Had op zijn minst wel een regen van SMS´s en MSN berichten verwacht
Ik net zoeken en zoeken.. heb die Yvonne de laatste dicht gegooidquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren wel over dat de SC dicht was
wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren wel over dat de SC dicht was
ja pitje maar waarom dan?quote:
Dat weet dus niemandquote:
Geen idee ik was druk met huilen bij Mark Knopflerquote:
raaaaaaarquote:
Weet ik veel, misschien wel vanwege elke keer dat gezeik over die TT'squote:
ooh het was mooi dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee ik was druk met huilen bij Mark Knopfler
Waarom huilde je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geweldig, breathtaking zelfsquote:
Hij begon met voor mij onbekende liedjes van zn solo album. Na 2 nummers deed hij Romeo and Julliet. En ik zat echt zo gigantisch hard te huilenquote:
Die grap kan ik even niet waarderen stoepjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom huilde je?
WAS HET ZO KUT?! HAHHAHHHHRHRHRHHAHAHAHARTRTRTRTRTHAHAA
quote:
Kijk die man let goed opquote:
Waarom kan u die grap nu even niet waarderen mevrouwke?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij begon met voor mij onbekende liedjes van zn solo album. Na 2 nummers deed hij Romeo and Julliet. En ik zat echt zo gigantisch hard te huilen
[..]
Die grap kan ik even niet waarderen stoepje
[..]
[..]
Kijk die man let goed op
muziek en emotiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij begon met voor mij onbekende liedjes van zn solo album. Na 2 nummers deed hij Romeo and Julliet. En ik zat echt zo gigantisch hard te huilen
[..]
[..]
[..]
Kijk die man let goed op
Ja echt he.quote:
ik schoot zondag ook even volquote:
Ik was zo extreem blij dat hij Walk of Life niet speelde.quote:
ja dat heb ik gehad bij don't worry van dire straitsquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo extreem blij dat hij Walk of Life niet speelde.
Het heeft 2,5 jaar geduurd voor ik dat nummer weer kon luisteren zonder te huilen
Tijdens Brothers in Armsquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat heb ik gehad bij don't worry van dire straits
Okequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk die man let goed op
nee joh, helemaal nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens Brothers in Armszag je op een groot scherm achter Mark allemaal wolken. En toen wist ik zeker dat mn vader er bij was.
Of klinkt dat stom
quote:
Sarcasme herken het momentje of niet?quote:
Run forest stoep run!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef Stoeprand het volgende:
Volgens mij ben ik verliefd aan het worden op AdvancedPower.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef Stoeprand het volgende:
Volgens mij ben ik verliefd aan het worden op AdvancedPower.
uhm neequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sarcasme herken het momentje of niet?
[..]
Run forest stoep run!!
Waarom?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sarcasme herken het momentje of niet?
[..]
Run forest stoep run!!
Sorry door geen pi en diequote:
als jij dat zo voelt dan is dat toch ook gewoon zo .quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry door geen pi en diewist ik even niet wat ik ervan moest denken
![]()
Ik weet iet er zijn meer dan genoeg mensen die dat soort dingen maar raar en onzin vinden. Zo van dood is dood klaar . uit. Ik ben juist heilig ervan overtuigd dat mn vader altijd bij me is
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij dat zo voelt dan is dat toch ook gewoon zo .
nu nogquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Maar het was gisteren even alsof hij dank je zei tegen me. Zo mooi. Ik was ook een emotioneel wrak na afloop, nog steeds eigenlijk.
Mjah ik reed vanochtend naar huis vanaf Rotterdam. Radio aan kwam er dire straits dus ik andere zender opzoeken. Daar na 3 nummers ook dire straits.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik reed vanochtend naar huis vanaf Rotterdam. Radio aan kwam er dire straits dus ik andere zender opzoeken. Daar na 3 nummers ook dire straits.
Kon ik er ff niet bij hebben
Daar hadden mijn opa en oma een opblaas ding voorquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
van ballonnen blazen word ik duizelig
hebben we niequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hadden mijn opa en oma een opblaas ding voor
appelbeignets zijn ook gruwelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
* Ezechielk Huppel over haar bolletje aait.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Maar het was gisteren even alsof hij dank je zei tegen me. Zo mooi. Ik was ook een emotioneel wrak na afloop, nog steeds eigenlijk.
ik mag geen slagroomquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb slagroomtaart.. is dat ook goed?
Ik wil ook een aai over m'n bolquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk Huppel over haar bolletje aait.
alles waar geen zuivel in zit of tomaatquote:
Dan krijg jij er ook een jongen. Als je niet meer zo'n opmerking maakt tegenover Huppel.quote:
* PeZu aait stoepquote:
Doe ik ook niet meer. Krijg ik er nu een?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan krijg jij er ook een jongen. Als je niet meer zo'n opmerking maakt tegenover Huppel.
Ballonnen voor mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hihiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk Huppel over haar bolletje aait.
quote:
Vooruit. * Aaiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer. Krijg ik er nu een?
valt reuze mee hoorquote:
* Huppelmuts geeft stoep een aai over zn bolquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer. Krijg ik er nu een?
Je bent de grote broer die ik nooit gehad heb.quote:
zou hert echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor haar kleine vent
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je bent de grote broer die ik nooit gehad heb.
ondankbaar stuk vreten, wil je soms een klap of watquote:
Jij bent de agressieve buurman die ik nooit gehad hebquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ondankbaar stuk vreten, wil je soms een klap of wat
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je bent de grote broer die ik nooit gehad heb.
Het is je neef. Niet je buurman.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent de agressieve buurman die ik nooit gehad heb
Hiho. De gebroeders Bart. Laten we broerse dingen gaan doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
Kleine, blonde doerak dat je d'r bent.
Denk jij echt dat ik een dom blondje ben of wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor haar kleine vent
Denken is bij mij nooit een sterk punt geweestquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ik een dom blondje ben of wat?
Ja buiten hangen al slingers, en ballonnen en J is nu binnen de slingers aan het ophangenquote:
Yeahquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja buiten hangen al slingers, en ballonnen en J is nu binnen de slingers aan het ophangen
Het is feest want huppel komt langs
waarom is dat ergquote:
Ja maar je staat soms nog wel eens 'onverwachts' voor de deur. En het is niet elke dag feest hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Yeah
Deed iedereen dat maar als ik langskom![]()
Ik moet dus waarschijnlijk deel van de 2de helft missen vrijdag om in een te warme aula te gaan zitten kijken naar vals zingende kutkinderen met ouders die ik helemaal niet mag enzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |