quote:
Zegt de man die over een maand ofzo in Kroatie zitquote:
Jij bent al naar Griekenland geweest.quote:
Nee jij gaat alleen 3 weken naar Kroatiequote:
Binnen maandquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt de man die over een maand ofzo in Kroatie zit
Een kleine 2quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jij gaat alleen 3 weken naar Kroatie
Ik dacht 3.quote:
Das ook wel weer waarquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent al naar Griekenland geweest.
Wanneer ga je eik?quote:
Mjah, veel te vroeg op vakantie jijquote:
Onze huwelijksreis en mij dan een beetje thuis latenquote:
23 juli, zo even uit mijn hoofd.quote:
Ik verwacht wel een kaartje met rondborstige dames erop hequote:
Even de meetfoto's zoeken dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een kaartje met rondborstige dames erop he
Over kaartjes gesproken, ga jij Stoep ook een kaartje sturen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een kaartje met rondborstige dames erop he
Op tijd terug voor de Sneekweek dus.quote:
quote:
Ik mag zn adres niet hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Over kaartjes gesproken, ga jij Stoep ook een kaartje sturen?
Ik heb zijn adres wel. En een tof kaartje.quote:
Ik vraag me alleen af of ik dan nog vakantie hebquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op tijd terug voor de Sneekweek dus.
Ik las in de FB terug dat we meer (diepgaande) discussies moeten hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
Wat doen we nu eigenlijk precies anders dan in onz?
Verborgen boodschappen in onze posts. Wanneer je ze achterstevoren leest staan er rare dingen hier en daar...quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
Dat weet jij beter dan ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of ik dan nog vakantie heb
Geen idee. Ik verwacht een gedetailleerd antwoord van wie dan ook, zodra ik terug ben van het posten van het ubercoole nijntje kaartje voor Stoep.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind die reclame zo leuk hequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
Dus een beetje zo: wat vinden jullie van het hedendaags feminisme?
Ik moet gelijk aan die reclame denkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
Dus een beetje zo: wat vinden jullie van het hedendaags feminisme?
Geweldigquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar goed. Wie is er al naar The Fellowship of the Vuvuzela geweest en wie wil nog?
Wie zegt dat ik naar de Sneekweek ga dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik.
Als je dan nog vakantie hebt, gaan we dan samen chicks hosselen?
ik ga naar mumfords & sonsquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er in november mee naar War of the Worlds in de HMH?
Uiteraard voor eigen rekening
Dat ken ik niet. Ik moet ook nog even kijken of ik kaarten kan krijgen en "toestemming" vragen enzquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga naar mumfords & sons(als ik a.s. zaterdag kaartjes krijgen ofcourse)
Oh en hoi!
Ik vraag je toch!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar de Sneekweek ga dan?
Gandalf man! You ruined my vuvuzela!quote:
Die kende ik nog niet, maar nu dus welquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gandalf man! You ruined my vuvuzela!
Wanneer, waar en hoe duur?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
oh wie wil er mee naar pukkelpop
zo jammer dat oma niet 4 dagen wilt oppassen
Ik zie er wel leuke dingen tussen staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
En waar neem ik die chicks mee naar toe dan?quote:
Trio jeweet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En waar neem ik die chicks mee naar toe dan?
Ik wil best, maar geld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
weet ik niet maar pukkelpop.be ik geloof combi ticket 145 euro voor 3 dagenquote:
Maiden. Prodigy. Pendulum. Serj Tankian. Groove Armada.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Durf jij het aan om mij 3 dagen alleen te laten met jouw 2 kinderen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als jij nou 3 dagen oppast krijg jij geld
Ik denk dat als jij bij Sander in bed gaat liggen dat het helemaal goed komtquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Durf jij het aan om mij 3 dagen alleen te laten met jouw 2 kinderen?
Dat krijg ik niet voor elkaar bij vriendjeliefquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik niet maar pukkelpop.be ik geloof combi ticket 145 euro voor 3 dagen
dus belgie (hasselt)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus belgie (hasselt)
quote:Voor een combiticket betaal je 145 euro (exclusief servicekosten). Een dagticket kost 76 euro (exclusief servicekosten).
Placebo en Kelis niet te vergeten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maiden. Prodigy. Pendulum. Serj Tankian. Groove Armada.
Damn, staan aardig wat leuk namen tussen
Mjah, Raph ziet me aankomenquote:
En Koen dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij bij Sander in bed gaat liggen dat het helemaal goed komt
Nu wil ik niet eens meer. George is me best dierbaar enzquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Placebo en Kelis niet te vergeten.
Dat je niet eens gelijk ziet dat Die Antwoord ook komt
Placebo vind ik niets. Kelis, mwah. De rest is beter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Placebo en Kelis niet te vergeten.
Dat je niet eens gelijk ziet dat Die Antwoord ook komt
Placebo is live wel errug tof anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Placebo vind ik niets. Kelis, mwah. De rest is beter.
Ik heb niet alles gelezen.
ja weet ik nietquote:
de belangrijkste band wordt gewoon vergetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Placebo is live wel errug tof anders.
Maar alsnog. Parkway Drive.OK go!
Ill Niño
Pendulum
Prodigy
En de jeugd van tegenwoordig, jeweet
MAIDEN!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja weet ik niet
[..]
de belangrijkste band wordt gewoon vergeten![]()
Welke dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja weet ik niet
[..]
de belangrijkste band wordt gewoon vergeten![]()
Neequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef justmattie het volgende:
Mooi dat dit topic niet centraal staat, scheelt zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks maidenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
Blue October
Huppel is jaloers op mijn tieten![]()
Ik ben ook jaloers op jouw tieten. Maar het zou er raar uitzien als ik jouw tieten zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
met chocoladesaus kom je een heel eind, heb nog anderhalf flesje overquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers op jouw tieten. Maar het zou er raar uitzien als ik jouw tieten zou hebben.
Maidenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks maiden
Hoewel ik nog steeds the trooper wil kunnen spelen. Weet je hoe awesome.
Mja het is vies groen/bruin.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met chocoladesaus kom je een heel eind, heb nog anderhalf flesje over
(J. had alleen wat beter over het bewerken moeten nadenken)
Moet je ;t nummer van m;n broer hebben?quote:
Das wel heel duurquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus belgie (hasselt)
ja maar..... ja maar.... Blue Octoberquote:
Dat kan best, maar ik ga al naar de ZCquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar..... ja maar.... Blue October![]()
kom bij mij voetbal kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme![]()
Vrijdag dus naar den Helder om Raph op te halen
Verdommequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme![]()
Vrijdag dus naar den Helder om Raph op te halen
Hoezo kan er niemand voor je rijden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme
Vrijdag diploma ophalen en nog met de trein ook
M;n moeder is vrijdag aan ;t werk in Deventer, dus die zal niet op tijd terug zijn. En we hebben maar 1 auto.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo kan er niemand voor je rijden?
Heel lief aangeboden maar Raph heeft de laatste 3 wedstrijden al gemist in de kroeg dus die wil heel graag in de kroeg kijken.quote:
morgen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief aangeboden maar Raph heeft de laatste 3 wedstrijden al gemist in de kroeg dus die wil heel graag in de kroeg kijken.
Maar uhmhihi mag ik donderdag misschien bij jou komen logeren
Ligt nog in de autoquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen?
ja hoor alleen mijn luchtbed ligt bij jou
Ik wil ook voetbal in de Zwetser kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief aangeboden maar Raph heeft de laatste 3 wedstrijden al gemist in de kroeg dus die wil heel graag in de kroeg kijken.
Maar uhmhihi mag ik donderdag misschien bij jou komen logeren
Wordt leuk vrijdag hoor. Na het voetballen begint Summer Splash, groot zwembad op het pleinquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook voetbal in de Zwetser kijken.
Ik kan toch niet komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt leuk vrijdag hoor. Na het voetballen begint Summer Splash, groot zwembad op het plein
I know. Ik wilde je jaloers makenquote:
lijkt me toch goed idee bij lovley slapen,want wordt echt warm he die dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt nog in de auto![]()
Raph landt als het goed is rond een uur of 10. Anders moet ik om 7 uur al in de auto stappenen vergeet de tropische temperaturen van vrijdag niet
WAAROM?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know. Ik wilde je jaloers maken
Ik heb soms wel goede ideeënquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef Psalms het volgende:
[..]
lijkt me toch goed idee bij lovley slapen,want wordt echt warm he die dag,maar ik kom vrijdag thuis
voetbal in de kroeg
Omdat er een kans is dat ik het allemaal ga missen en dan kan je wraak nemenquote:
Ik blij zodra ik vrijdag thuis benquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef Psalms het volgende:
[..]
lijkt me toch goed idee bij lovley slapen,want wordt echt warm he die dag,maar ik kom vrijdag thuis
voetbal in de kroeg
Waarom ga je het allemaal missen en hoe moet ik wraak nemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb soms wel goede ideeën![]()
[..]
Omdat er een kans is dat ik het allemaal ga missen en dan kan je wraak nemen
hou nou eens opquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb soms wel goede ideeën![]()
[..]
Omdat er een kans is dat ik het allemaal ga missen en dan kan je wraak nemen
Omdat Raph perse een dag eerder naar huis wil/moetquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je het allemaal missen en hoe moet ik wraak nemen?
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:22 schreef Psalms het volgende:
[..]
hou nou eens opje gaat het niet missen
dat is waar maar komt goed schatje,lieverds ikke zo weer werken fijne dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Raph perse een dag eerder naar huis wil/moet![]()
Geen idee dan kan je mij pesten ofsow
[..]
Eerst zien dan geloven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |