abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:14:04 #126
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83529872
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Misschien is het zo dat des te meer je de ander snapt, bewust bent van hem/haar, dat je meer monogaam bent.
Niet dus. Dolfijnen hebben een bewustzijn, en zijn polygaam.
pi_83530129
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef Oksel het volgende:

[..]

Inderdaad. Nee, maar als je een bepaalde functie bekleed, en op een bepaald niveau met bepaalde cijfers afstudeert, mag je dat best over jezelf zeggen..
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83530137
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:14 schreef Oksel het volgende:

[..]

Niet dus. Dolfijnen hebben een bewustzijn, en zijn polygaam.
Erm, dolfijnen blijven bij hun partner tot de dood hoor.

edit : zie dat veel sites elkaar tegenspreken, de ene zegt polygaam, de ander monogaam.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:22:39 #129
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83530191
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Hehe. Te makkelijk.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:23:36 #130
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83530237
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Erm, dolfijnen blijven bij hun partner tot de dood hoor.

edit : zie dat veel sites elkaar tegenspreken, de ene zegt polygaam, de ander monogaam.
Uit ervaring kan ik spreken dat...

pi_83530251
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:23 schreef Oksel het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik spreken dat...

Ja ? Jij hebt het al met meerdere dolfijnen gedaan ?
pi_83530288
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hehe. Te makkelijk.
En dan nog fout doen.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:42:17 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83530920
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:28 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dat snap ik. En ik toon het al aan, door middel van een poll. Misschien dat er nu wat meer vrouwen hun ogen open doen, en niet meteen gaan schreeuwen als hun man een wat minder maatschappelijk geaccepteerd voorstel doet. Maar dat ze blij zijn dat hun man open en eerlijk er over is..
Dit kun je niet menen. Ik ga mijn persoonlijke normen echt niet aanpassen omdat er wat hitisige fok-mannetjes op een knopje in jouw poll hebben geklikt!
The love you take is equal to the love you make.
pi_83531037
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het ENIGE en ik herhaal het ENIGE dier dat monogaam is, is de pinguin.
Dat is het enige dier die niet kan overleven zonder monogamie, dat klopt.
Ze hebben geen keus.

Wel een kutleven hebben die beesten trouwens, althans in march of the pinguins.
pi_83531084
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef Oksel het volgende:

[..]

En vele andere vogels.

Olifanten (zijn slim) zijn polygaam. Dolfijnen (toch ook best slim?) zijn polygaam.

Het is voor het soort ook gewoon het gezondst, dus juist slimme dieren zouden het niet moeten zijn..
Maar dieren hebben dan ook als enige doel in het leven de voortplanting, dus is het van belang om polygaam te zijn in de meeste gevallen. Bij ons is dit niet zo.
pi_83531732
Ach... Het is maar seks.

Seks was vroeger iets dat je enkel deed met de vrouw waarmee je getrouwd was. Dit was ons door het geloof zo aangeleerd om geslachtsziektes en dergelijke te voorkomen. Als je daar dan ook romantische verhalen omheen verzint stijgt seks naar een hoger niveau. Prachtig dat je zoiets alleen mag delen met de persoon waar je de rest van je leven samen mee zal zijn.

Tegenwoordig is het echter allemaal anders. De tijden van één serieuze relatie zijn al jaren gepasseerd en seks voor het huwelijk is enkel weggelegd voor de echte doorzetters.

Seks is dus een vrij bestaan gaan leven. Seks met Jan en alleman moet gewoon kunnen. Zolang je single bent tenminste. Toch wordt dit totaal anders als je een relatie hebt. Dan is het ineens exclusief. Dan stijgt seks ineens weer naar dat niveau van toen we nog zwaar gelovig waren. Het is veel meer dan dat seks was toen je nog single was.

Waarschijnlijk is het toch grotendeels zo gelopen door jaloezie. En ook door respect voor de partner natuurlijk. Al blijf ik van mening dat seks met je partner totaal anders is dan seks met een one-night-stand. Als ik de keuze zou hebben zou ik zelf geen volledig open relatie kunnen hebben, maar een relatie met een uitstapje zo nu en dan moet wat mij betreft gewoon kunnen. Al blijft monogamie wel lekker veilig.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_83531858
Trouwens, ik denk dat deze pol in Nederland ook een heel ander beeld zal geven dan elders in de wereld.

Maar dat zijn ook mensen natuurlijk.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:08:10 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_83531968
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dieren hebben dan ook als enige doel in het leven de voortplanting, v

Neehoor, dieren zoeken ook veiligheid, warmte en liefde
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_83532513
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, ik denk dat deze pol in Nederland ook een heel ander beeld zal geven dan elders in de wereld.

Ik durf wel te raden wat er in Suriname uit zal komen
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:24:58 #140
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83532585
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit kun je niet menen. Ik ga mijn persoonlijke normen echt niet aanpassen omdat er wat hitisige fok-mannetjes op een knopje in jouw poll hebben geklikt!
Nee, maar jij bent altijd al een dwarse user geweest, dus dat verwachtte ik ook niet van je!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:26:26 #141
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83532641
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef Karammel het volgende:
Ach... Het is maar seks.

Seks was vroeger iets dat je enkel deed met de vrouw waarmee je getrouwd was. Dit was ons door het geloof zo aangeleerd om geslachtsziektes en dergelijke te voorkomen. Als je daar dan ook romantische verhalen omheen verzint stijgt seks naar een hoger niveau. Prachtig dat je zoiets alleen mag delen met de persoon waar je de rest van je leven samen mee zal zijn.

Tegenwoordig is het echter allemaal anders. De tijden van één serieuze relatie zijn al jaren gepasseerd en seks voor het huwelijk is enkel weggelegd voor de echte doorzetters.

Seks is dus een vrij bestaan gaan leven. Seks met Jan en alleman moet gewoon kunnen. Zolang je single bent tenminste. Toch wordt dit totaal anders als je een relatie hebt. Dan is het ineens exclusief. Dan stijgt seks ineens weer naar dat niveau van toen we nog zwaar gelovig waren. Het is veel meer dan dat seks was toen je nog single was.

Waarschijnlijk is het toch grotendeels zo gelopen door jaloezie. En ook door respect voor de partner natuurlijk. Al blijf ik van mening dat seks met je partner totaal anders is dan seks met een one-night-stand. Als ik de keuze zou hebben zou ik zelf geen volledig open relatie kunnen hebben, maar een relatie met een uitstapje zo nu en dan moet wat mij betreft gewoon kunnen. Al blijft monogamie wel lekker veilig.
Goed verwoord!

Mee eens. Een open relatie gaat mij te ver, dat lijkt me geen veilig, relaxed gevoel hebben.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:27:28 #142
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83532677
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:

Er zullen landen zijn waar er wat anders uit komt ja.. dat is zeker. Zuid Amerikaanse landen zullen anders antwoorden dan Noord Amerikaanse landen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:28:11 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83532694
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef Oksel het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent altijd al een dwarse user geweest, dus dat verwachtte ik ook niet van je!
Dat noem je dwars?

Hoe zou je dan vrouwen typeren die zich door dit topic zouden laten 'bekeren' tot 'nou vooruit schat, je mag buiten de deur neuken want gezien het topic op fok is dat wat mannen het liefst willen'?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:42:15 #144
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_83533140
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:26 schreef Oksel het volgende:

Een open relatie gaat mij te ver, dat lijkt me geen veilig, relaxed gevoel hebben.

En een relatie waarbij iemand vreemdgaat en zn bek houdt wel?
pi_83533271
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

En een relatie waarbij iemand vreemdgaat en zn bek houdt wel?
Wat niet weet wat niet deert, of het nu terecht is of niet.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:58:12 #146
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_83533693
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef SSeth het volgende:

[..]

Dus je liegt liever tegen je partner, met als gevaar dat die er achter komt en je nooit meer vertrouwd, dan dat je samen afspreekt dat je binnen bepaalde kaders een open relatie hebt waar je openlijk over kunt praten met elkaar.

Ik ben van mening dat liegen en vreemdgaan veel schadelijker is dan met elkaars toestemming zo nu en dan lekker met een ander te rommelen voor de lust.

Als mijn vriendin me vanavond vertelt dat ze de afgelopen 2 maand 3x met een ander is geweest dan is de relatie wel op sterven na dood. Als ze me vertelt dat ze volgende week eens een keer een leuke middag gaat hebben met iemand dan is er niks aan de hand. Waarom? Omdat eerlijkheid alles is in een relatie.
pi_83533742
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef SSeth het volgende:

[..]

Dan heb je wel een ijskonijn als vriend/vriendin, ik kan me zelf iig niet voorstellen dat ik vreemd zou gaan, en dan mijn mond zou kunnen houden tegen mijn partner.
pi_83533818
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:58 schreef Stefan het volgende:
Waarom? Omdat eerlijkheid alles is in een relatie.
QFT!
pi_83533844
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan heb je wel een ijskonijn als vriend/vriendin, ik kan me zelf iig niet voorstellen dat ik vreemd zou gaan, en dan mijn mond zou kunnen houden tegen mijn partner.
Waarom heb je dan de drang om het te vertellen???
pi_83533861
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Waarom heb je dan de drang om het te vertellen???
Iets met een geweten enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')