Al die aannames altijd van je, geloof me, er zijn ook genoeg mannen die nee zullen zeggen tegen een andere vrouw erbij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dus. Geen enkele man zegt "nee" tegen een andere vrouw erbij, op wat voor manier dan ook. Mits met toestemming, natuurlijk.
Er is dus blijkbaar altijd ergens een wil, een lust, aanwezig. Ook bij de vriend van Lienekien, ongetwijfeld.
Je kan je dus afvragen in hoeverre je dus als man écht 100% achter monogamie staat. Want als het een triootje is, wil de man maar wat graag.. als hij 100% achter monogamie zou staan, zou hij dat afwijzen. Dat doet geen enkele vent.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Vreemdgaan hoor je neit te doen, imo. Een open relatie is iets heel anders,
Ja, en er zijn ook mensen die de holocaust ontkennen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al die aannames altijd van je, geloof me, er zijn ook genoeg mannen die nee zullen zeggen tegen een andere vrouw erbij.
Ik snap je reactie niet, want volgens mij zeg ik helemaal neit dat het niet zo is, ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
In een open relatie kun je OOK vreemdgaan, namelijk als je je niet aan de afspraken houdt.
Ik denk dat je verbaast zult zijn over hoeveel uitzonderingen er zullen zijn, maar goed, we hebben beiden geen enkele feitelijke aantallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, en er zijn ook mensen die de holocaust ontkennen.
Een uitzondering vestigt de regel niet, beste Patrick.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet, want volgens mij zeg ik helemaal neit dat het niet zo is, ofzo
Dat is zo. Maar ik durf wel een poll te openen..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat je verbaast zult zijn over hoeveel uitzonderingen er zullen zijn, maar goed, we hebben beiden geen enkele feitelijke aantallen.
Maar zou jouw vriendin ook buiten de deur mogen neuken? Zou je echt een open relatie willen, of wil je dat dat voorrecht alleen voor jou zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:10 schreef Oksel het volgende:
Mijn vriendin vraagt zich nog steeds af of ze (áls ik iets zou doen) haar ogen ervoor moet sluiten, en het niet wil weten, of dat ik er open en eerlijk over moet zijn.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik durf wel een poll te openen..Alhoewel Fok! natuurlijk niet het perfecte aftreksel van de maatschappij is. Ik zeg dat zeker 50%, maar eerder 70-80% geen nee zou zeggen tegen een trio.
Bronquote:Voor maar liefst 63 procent van de mannen is een trio dé ultieme droom.
Ook dat valt wel mee:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar als je een pol opent of de man een trio wil met een andere man erbij, dus MVM, dan willen een heleboel mannen dat ineens weer niet.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mensen met een open relatie SPREKEN AF wat je met een ander mag doen. Stel ik spreek af: we mogen met iemand 1x wat doen en dan niet meer, en geen exen en niet iemand uit de vriendenkring. En ik duik met een ex in bed en vertel het niet. Dan is dat op hetzelfde nivo vreemdgaan als dat jij met iemand naar bed gaat.
In een OR spreek je af wat wel en niet kan. Daar zit dan in dat je best eens een leuke middag voor de lust mag hebben met iemand, maar het is niet ongebreideld rondneuken met een hockeyteam bijvoorbeeld.
37%, dat noem ik iig geen uitzonderingen meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bron
Dan is er nog 37% over, die het misschien wel zouden willen, maar voor wie het geen ultieme droom is.
Als ze dat heel graag wilt, wie ben ik dan om dat haar te verbieden? Ik "own" haar niet..?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar zou jouw vriendin ook buiten de deur mogen neuken? Zou je echt een open relatie willen, of wil je dat dat voorrecht alleen voor jou zou moeten zijn?
Beter lezen. 37% voor wie het NIET DE ULTIEME DROOM IS. Dat betekend dat er van die 37% nog een percentage is die het wel zou willen, maar voor wie het niet de ultieme fantasie is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
37%, dat noem ik iig geen uitzonderingen meer.
En die Fok poll, tsjaaaaaaa.
En hoeveel van die 63% voor wie het de ultieme droom is, zegt toch ‘’nee’’ als het daadwerkelijk zou kunnen ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Beter lezen. 37% voor wie het NIET DE ULTIEME DROOM IS. Dat betekend dat er van die 37% nog een percentage is die het wel zou willen, maar voor wie het niet de ultieme fantasie is.
Inderdaad. Die polls zouden dus ipv twee opties, erg veel opties moeten bevatten om er wat zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En hoeveel van die 63% voor wie het de ultieme droom is, zegt toch ‘’nee’’ als het daadwerkelijk zou kunnen ?
Loze discussie aan het worden dit.
Wat heeft dat voor zin, Oksel? Waarom wil je met alle geweld aantonen dat een meerderheid of eigenlijk alle mannen er zo tegenaan kijken als jij?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Oksel het volgende:
Lienekien; vraag jij vanavond eens aan je vriend/partner of hij geen zin heeft in een trio met dat lekkere buurmeisje van 13b. Kijken hoe monogaam hij echt is. En in hoeverre hij het dus echt, echt wil.
En Patrick; ja.. maargoed, we weten beiden dat een aanzienlijk deel van de mannen geen nee zou zeggen.
Het is een beetje jammer van de discussie dat je niet gelooft dat er ook gewoon mannen zijn die niet op een trio, of seks buiten de deur met een andere vrouw zitten te wachten als hen dat niet 'verboden' wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Oksel het volgende:
Lienekien; vraag jij vanavond eens aan je vriend/partner of hij geen zin heeft in een trio met dat lekkere buurmeisje van 13b. Kijken hoe monogaam hij echt is. En in hoeverre hij het dus echt, echt wil.
En Patrick; ja.. maargoed, we weten beiden dat een aanzienlijk deel van de mannen geen nee zou zeggen.
Omdat het iets in wat niet wordt geaccepteerd in deze maatschappij. Omdat veel mannen niet open en eerlijk erover durven / kunnen zijn bij hun partner.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin, Oksel? Waarom wil je met alle geweld aantonen dat een meerderheid of eigenlijk alle mannen er zo tegenaan kijken als jij?
Het willen is niet per se niet geaccepteerd, volgens mij. Het handelen is waar veel mensen een grens trekken, beide kanten op overigens. Mijn vriend zou ook niet willen dat ik het buiten de deur zou doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat het iets in wat niet wordt geaccepteerd in deze maatschappij. Omdat veel mannen niet open en eerlijk erover durven / kunnen zijn bij hun partner.
Natuurlijk zijn die er. Maar minder dan veel mensen denk of beweren. Denk ik. En dat wordt ook aangetoond met de poll op pagina 1. Dat willen mensen Lienekien (oid) niet inzien, denk ik?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer van de discussie dat je niet gelooft dat er ook gewoon mannen zijn die niet op een trio, of seks buiten de deur met een andere vrouw zitten te wachten als hen dat niet 'verboden' wordt.
Het zou leuker zijn als alle aannames even achterwege worden gelaten, en je fatsoenlijk in discussie gaat met de mensen die anders dan jou denken. En dan bedoel ik niet steeds zeggen "je liegt want eigenlijk wil je het wel", maar meer een "waarom zou je het niet doen" o.i.d..
Probeer het eens
Ik denk dat de grens al wordt getrokken bij een acceptatie, en er überhaupt niet eens aan handelen wordt gedacht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het willen is niet per se niet geaccepteerd, volgens mij. Het handelen is waar veel mensen een grens trekken, beide kanten op overigens. Mijn vriend zou ook niet willen dat ik het buiten de deur zou doen.
Wat jij niet wilt zien is dat jij niet voor alle mannen spreekt en dat die poll van jou natuurlijk een leuk grapje is maar verder weinig toevoegt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Maar minder dan veel mensen denk of beweren. Denk ik. En dat wordt ook aangetoond met de poll op pagina 1. Dat willen mensen Lienekien (oid) niet inzien, denk ik?
Je laatste zin is overigens natuurlijk nogal.. kinderachtig. Alsof je tegen een klein kind praat.
Ik voel een "no true scotsman" aankomen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dus. Geen enkele man zegt "nee" tegen een andere vrouw erbij, op wat voor manier dan ook. Mits met toestemming, natuurlijk.
Er is dus blijkbaar altijd ergens een wil, een lust, aanwezig. Ook bij de vriend van Lienekien, ongetwijfeld.
Je kan je dus afvragen in hoeverre je dus als man écht 100% achter monogamie staat. Want als het een triootje is, wil de man maar wat graag.. als hij 100% achter monogamie zou staan, zou hij dat afwijzen. Dat doet geen enkele vent.
Dat is natuurlijk de meest stupide conclusie ooit. Ik vind friet lekker, maar van friet wordt ik dik, daarom eet ik het niet. Dat is dus een keuze waar ik niet echt achter sta.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:20 schreef Oksel het volgende:
Goed, we dwalen af. Veel mannen in een relatie willen wel een trio, dus er is een behoefte naar af en toe wat anders, dus kiezen maar weinig mannen voor een monogaam bestaan waar ze echt achter staan.
Die laatste zin dan even buiten beschouwing gelaten omdat ie blijkbaar anders overkomt dan bedoeld... M'n punt was dat jij niet voor anderen kunt denken. Uit jouw (overigens niet erg betrouwbare) poll blijkt zelfs dat een groot deel van de mannen er niet eens behoefte aan hebben als het niet verboden was. Maar als ze dat hier zeggen dan geloof je ze niet omdat jij het idee hebt dat heel veel mensen zoals jou zijn en het met een andere vrouw zouden willen doen. Van het deel dat er wel behoefte aan heeft, heeft waarschijnlijk ook al een aardig deel dit ooit eens besproken met z'n vriendin. Hierdoor wordt de groep waarbij het een probleem zou zijn uiteindelijk redelijk klein, waardoor je niet meer echt van een maatschappelijk probleem kunt spreken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Maar minder dan veel mensen denk of beweren. Denk ik. En dat wordt ook aangetoond met de poll op pagina 1. Dat willen mensen Lienekien (oid) niet inzien, denk ik?
Je laatste zin is overigens natuurlijk nogal.. kinderachtig. Alsof je tegen een klein kind praat.
Als het niet bespreekbaar is in je relatie, dan is je relatie niet in orde...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
En ruim 50% van de mannen hier geeft hetzelfde aan. Ik denk dat het een diepgeworteld "probleem" is. En dat daardoor veel meer mannen vreemdgaan. Stel dat het wél bespreekbaar zou zijn binnen een relatie. Dat men er wel over durft te praten, dat de vrouw het zou accepteren, dat dit best zou kunnen schelen in het kapot gaan van relaties door vreemdgaan.
Overigens zie ik nu dat je poll helemaal niet kloptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
En ruim 50% van de mannen hier geeft hetzelfde aan. Ik denk dat het een diepgeworteld "probleem" is. En dat daardoor veel meer mannen vreemdgaan. Stel dat het wél bespreekbaar zou zijn binnen een relatie. Dat men er wel over durft te praten, dat de vrouw het zou accepteren, dat dit best zou kunnen schelen in het kapot gaan van relaties door vreemdgaan.
Met bespreekbaar bedoelt 'ie waarschijnlijk dat de vrouw het zou accepteren. Wil je dan zeggen dat je de relatie niet orde vindt als de vrouw het niet accepteert?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:05 schreef tsjas het volgende:
[..]
Als het niet bespreekbaar is in je relatie, dan is je relatie niet in orde...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:45 schreef Oksel het volgende:
Ik denk dat veel mannen het eigenlijk wel zouden WILLEN, maar het niet WILLEN vanwege het pijn doen van gevoelens van hun partner.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met bespreekbaar bedoelt 'ie waarschijnlijk dat de vrouw het zou accepteren. Wil je dan zeggen dat je de relatie niet orde vindt als de vrouw het niet accepteert?
Al gaan ze vreemd, dan nog willen ze waarschijnlijk geen open relatie, omdat hun vrouw dan ook van anderen mag snoepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:07 schreef Oksel het volgende:
Okay, jullie hebben mij overtuigd.
Mannen zijn monogame wezens, en slechts een enkeling heeft zijn oerdriften niet onder controle. De rest geniet ervan keurig in het keurslijf te zitten van de huidige samenleving, en zou nooit buiten de deur willen eten.
Wat vinden jullie er trouwens van dat er zo'n hoog percentage mannen vreemdgaat binnen een relatie?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef Oksel het volgende:
Stel dat het wél bespreekbaar zou zijn binnen een relatie.
Dat dus. Het niet bespreekbaar kunnen maken omdat de vrouw boos wordt, aan zichzelf gaat twijfelen, etc. etc.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat je kunt bespreken dat je bepaalde gevoelens en behoeftes hebt. Daar schort het vaak al aan.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al gaan ze vreemd, dan nog willen ze waarschijnlijk geen open relatie, omdat hun vrouw dan ook van anderen mag snoepen.
Waarom is het nou weer gelijk de schuld van de vrouw?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dus. Het niet bespreekbaar kunnen maken omdat de vrouw boos wordt, aan zichzelf gaat twijfelen, etc. etc.
Omdat de partner, vrouw, al boos / teleurgesteld / etc. zou zijn dat je als maar er uberhaupt aan DENKT!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou het NIET bespreekbaar zijn in een relatie. Al vind je het fijn om een keer per maand in een luier rond te lopen of jezelf in te smeren met sambal, alles moet bespreekbaar zijn.
Omdat ik dat denk. Niet iedereen is zo open-minded als jij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer gelijk de schuld van de vrouw?Misschien schamen sommige mannen zich er wel voor, of zijn ze bang dat hun vrouw dan hetzelfde wil.
Daar gaat dit topic niet over. Het gaat niet over uitvoeren, maar over de wens, de drang, en het verbergen hiervan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Zo hypocriet zijn veel mannen. Ze willen zelf wel maar hun vrouw mag niks.
Dat is een aanname. Plus. Het is iets dat jou bezigoudt, dan is de parrtner maar boos, so be it.quote:Omdat de partner, vrouw, al boos / teleurgesteld / etc. zou zijn dat je als maar er uberhaupt aan DENKT!
Jij hebt het bespreekbaar gemaakt, toch? En je keuze gemaakt? Vindt je dat het onderwerp nu in je relatie van tafel is, of ga je er met je vriendin over praten als je de wens en drang voelt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over. Het gaat niet over uitvoeren, maar over de wens, de drang, en het verbergen hiervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |