superboris....quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de grappigeUit mijn hotmail-fase heb ik nog een semi-grappig mailadres (mijn voornaam maar dan zonder de ene E en met de letter daarna 3x
).
hehe ik had Melapiequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
superboris..... Username die ik vroeger veel gebruikte
denk het ook, maar beter dan op een hete tennisbaan al je zweet kwijtraken zoals ik zaterdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien zaterdag, maar het zal wel pleurisdruk zijn!
zaterdag college, veel ergerquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk het ook, maar beter dan op een hete tennisbaan al je zweet kwijtraken zoals ik zaterdag
ja joh die blijft bezig met relatiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef Ole het volgende:
Het is niet waar![]()
Gordon alweer verliefd en wil trouwen
jak, kun je niet een keer ertussen uit knijpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jak, kun je niet een keer ertussen uit knijpen?laatste college van de opleiding. ga ik niet skippen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga straks nog de college's missen![]()
![]()
Ik hoop dat onze Zweedse vriend Soderling Nadal uit het toernooi gaat meppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Federer heeft de 1e set verloren van Berdych![]()
(kwartfinale)
zit er een leuk meisje voor je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laatste college van de opleiding. ga ik niet skippen natuurlijk.
ga straks nog de college's missen![]()
hoop ik ook! die gaan dus weer tegen elkaar? hmm wordt leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat onze Zweedse vriend Soderling Nadal uit het toernooi gaat meppen.
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Federer heeft de 1e set verloren van Berdych![]()
(kwartfinale)
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog iets belangrijks?? Ik heb net nog ff gezien dat P naar Schotland gaat () maar dat was nog in het topic daar voor..
Whisky dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVerder niets interessants in dat andere topic
Oh... en ik heb geld uitgegeven aan ons favoriete geldbestedingsonderwerp
![]()
Soms wel. geen vaste plaatsen. en ben daar om kennis op te doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit er een leuk meisje voor je?
Oh gezelligquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVerder niets interessants in dat andere topic
Oh... en ik heb geld uitgegeven aan ons favoriete geldbestedingsonderwerp
kan ik vanavond nog mooi ff de BTW terugvragen bij ome belastingdienst
![]()
En ze willen een startersafspraak hebben
Oftewel...er komt een meneer van de belastingdienst bij mij thuis ouwehoeren
![]()
Fotografie jaquote: