Gordon lijkt mij een moeilijke man, daar alles 11 jaar van moeten slikken...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Met Adriaan heeft ie 11 jaar een relatie gehad ..Was zijn grote liefde.
ik heb ook maar gehoord of het waar is weet ik niet..Gordon heeft dat zelf eens verteld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Pippi het volgende:
Gordon lijkt mij een moeilijke man, daar alles 11 jaar van moeten slikken...
Er is vast al zo'n topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Och.. voordat je het weet, klopt de topictitel alweer...
dat moet inderdaad vast 11 weken zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef JaneDoe het volgende:
gordon 11 jaar met 1 persoon? ikgeloof er niks van
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Stroekie het volgende:
toch niet dus
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_was_weg__.html?p=5,1
quote:’Chemie Gordon en Raoul was weg’ Van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon is weer vrijgezel. De zanger-presentator en geliefde Raoul gaan ieder hun eigen weg, heeft familie gisteren bevestigd. De reden; de chemie tussen de twee zou over zijn.
Het is, volgens familie van Gordon, al een aantal weken uit tussen de blonde krullenbol (42) en zijn 16 jaar jongere vriend. Het Holland’s Got Talent-jurylid en model Raoul onmoetten elkaar vorig jaar.
Gordon vertelde een aantal weken geleden in 100 % NL Magazine nog dat er een trouwpartij in zou zitten als hij en Raoul volgend jaar nog bij elkaar zouden zijn.
Gordon vertelde eerder in deze krant dat hij eigenlijk drie grote liefdes heeft gekend: Patrick, Adriaan en Bartho. De zanger: „De anderen waren misschien troostberen. Mannen waarvan ik wel heel veel heb gehouden, maar die te snel op een andere relatie volgden. Daarom heb ik het met Raoul rustig aan gedaan.”
In Sander, Raouls voorganger, dacht Gordon ook de ware gevonden te hebben: „Ik geloof echt dat ik de liefde van mijn leven te pakken heb. Hij is nog liever dan de liefste man met wie ik twaalf jaar samen was, Patrick. Met alle mannen daarna is het misgegaan.”
Voor Sander probeerde Gordon het met José uit Spanje. Maar volgens de zanger kon hij niet trouw zijn. Bartho, die hij via Rita Verdonk leerde kennen, ’kon de druk niet aan.’ Gordon is weer alleen, maar wel een ervaring rijker voor zijn nieuwe tv-programma dat gaat over de liefde.
Hij is een beetje een kruizing tussen Leonardo Dicaprio, Orlando Bloom en Jude Law.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lijkt die acteur wel, kom, hoet heet 'ie.
Van Titanic of zo?![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:23 schreef Ole het volgende:
Ah mooi, hoeft de TT toch niet veranderd te worden
Maar verder doet hij al anderhalf jaar geen uitlatingen over zijn privélevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Pippi het volgende:
Raoul en ik hebben het juist heel erg leuk en super naar ons zin. Helaas voor alle mensen met hun gifpen is onze relatie nog springlevend en meer dan dat zeggen we er niet over”.
Zou hij ons bedoelen
Nog een maandje of zo...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Och.. voordat je het weet, klopt de topictitel alweer...
quote:wo 25 jan 2012, 13:32
Gordon wil nog steeds trouwen met Raoul van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon heeft zich verzoend met zijn ex Raoul. De zanger heeft grootse plannen.
Gordon riep in 2010 al: "Als Raoul en ik bij elkaar blijven, dan gaan we trouwen." Begin 2011 gingen ze uit elkaar. Nu zijn ze verzoend, meldt weekblad Story.
De zanger vertelt: "Onze liefde is voor eeuwig. Ik wil dolgraag met Raoul trouwen." De 43-jarige Gordon heeft zijn 16 jaar jongere vriend nog niet officieel gevraagd.
Kan ie samen met Sinead in therapiequote:Op woensdag 25 januari 2012 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las laatst dat Gordon vermoedt dat hij een bipolaire stoornis heeft.
Nou. Dat lijkt me een redelijk goede diagnose.
Nieuw format! Celebrtiy Therapyquote:
alles bij elkaar dan toch zeker?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:14 schreef Ole het volgende:
Nu bij Boulevard. Ze gaan niet trouwen... Wel 27 maanden bij elkaar
quote:'Gordon gaat trouwen'
Laatste update: 14 februari 2012 10:43 info .AMSTERDAM - Gordon en zijn vriend Raoul van der Heijden gaan trouwen. Volgens De Telegraaf heeft de vriend van de zanger bekendgemaakt dat ze in het huwelijksbootje stappen.
Foto: ANP De 43-jarige artiest liet al meerdere malen weten dat hij het wel zag zitten om de echtgenoot te worden van het 24-jarige model.
''We hebben er nu tweeënhalf jaar op zitten en ik denk dat we alles wel meegemaakt hebben. Goede en slechte dingen'', zo vertelde de zanger eind vorige maand. Toen zei hij ook nog dat ze niet van plan waren om snel het jawoord uit te spreken.
Klassejongen
In 2010 dacht hij ook al dat Raoul misschien de ware voor hem was. ''Ik ben niet eens zo'n voorstander van het huwelijk, maar ik zou het toch willen. Zeker met Raoul. Het is een klassejongen. Hij is leuk, en hij brengt heel veel vreugde in mijn leven. Hij is voor mij een oase van rust en stabiliteit.''
De mannen kennen elkaar sinds 2009.
Dus dan is hij 27/28 nuquote:wo 04 aug 2010, 12:10
’Chemie Gordon en Raoul was weg’ Van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon is weer vrijgezel. De zanger-presentator en geliefde Raoul gaan ieder hun eigen weg, heeft familie gisteren bevestigd. De reden; de chemie tussen de twee zou over zijn.
Het is, volgens familie van Gordon, al een aantal weken uit tussen de blonde krullenbol (42) en zijn 16 jaar jongere vriend. Het Holland’s Got Talent-jurylid en model Raoul onmoetten elkaar vorig jaar.
Ja. Hij schijnt wel een miljoentje of tien op de bank te hebben staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet wat een jongen van mijn leeftijd met Gordon moet. :s Mannelijke golddigger?
Ja Olleke dat zag ik te laat en ik had geen zin in een leeg veldjequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Ole het volgende:
Eeh Haaibaaike. Kijk eens een paar posts boven je?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Olleke dat zag ik te laat en ik had geen zin in een leeg veldje![]()
Hoe hij zich voordoet is ook gewoon een act, IRL schijnt het best een beschaafde man te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:45 schreef Greys het volgende:
Er zijn toch ook zat vrouwen van achter in de 20 die op mannen van in de 40 vallen?
Ik vind het niet zo heel raar eigenlijk.
En het zal best geen makkelijke man zijn, maar ik snap best dat er zat jongens/mannen op Gordon vallen hoorWij maken hem niet 24/7 mee, mss is ie thuis wel hartstikke lief
Het is geen model, maar echt vreselijk afstotelijk vind ik hem nou ook weer niet om te zien.
In een heterorelatie heb je het sexeverschil dat spanning geeft, in de homorelatie heb je in plaats daarvan het leeftijdsverschil. Is mij ooit uitgelegd door een homosexuele collega. Dus misschien is het geen gold digger maar gewoon een lieve man die een leuke relatie wilquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet wat een jongen van mijn leeftijd met Gordon moet. :s Mannelijke golddigger?
quote:AMSTERDAM - Gordon heeft zijn liefde Raoul van der Heijden bedrogen.
Raoul heeft op Facebook geschreven dat Gordon hem heeft bedonderd. "Van een super weekend in Milaan naar een bom die ontploft... Zal er niet te diep op in gaan maar doet pijn om erachter te komen dat je (ex)vriend vreemd gaat. Terug naar vrijgezel!"
'Goor' had donderdag in de Baja Beach Club in Rotterdam net iets te veel gedronken en maakte toen een grote fout.
Raoul en Gordon hadden al zo'n twee jaar een knipperlichtrelatie. Goor was er zeker van dat Raoul de ware was voor hem, want de zanger heeft namelijk meerdere keren in de media geroepen dat hij met Raoul in het huwelijksbootje wilde stappen
quote:Relatie Gordon definitief uit
AMSTERDAM - De wilde avond die Gordon donderdag beleefde heeft zijn relatie geen goed gedaan. Het is definitief over tussen hem en Raoul.
Dit bevestigt Mirjam de Raaf, de belangenbehartiger van Gordon. "Ze hebben er een punt achter gezet. Meer details wil hij er niet over kwijt."
Afgelopen donderdag had Gordon het iets te gezellig in de Rotterdamse Baya Beachclub en papte hij aan met Terry Overkleeft. Het bleef niet alleen bij zoenen, vertelt Terry aan De Telegraaf. "Gordon nam me mee naar zijn hotel en daar zijn ook wat dingen gebeurd. Laat ik het erop houden dat we een gezellige avond hebben gehad..."
Raoul en Gordon hadden zo'n twee jaar een knipperlichtrelatie. Goor was er zeker van dat Raoul de ware was voor hem, de zanger heeft namelijk meerdere keren in de media geroepen dat hij met Raoul in het huwelijksbootje wilde stappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |