gedraag je eerst maar eens als user, als je uberhaupt ooit kans wil maken om mod te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik mod ben of een andere functie heb ik mij perfect weet te gedragen.
Don´t even go there.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik mod ben of een andere functie heb ik mij perfect weet te gedragen.
Ik hoop voor je dat het ooit zover komt, post gewoon lekker mee en ga de nieuw ingeslagen weg goed bewandelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat zei Paul ook. Dat zei ik ook toen ik server mod werd van mijn clan.quote:
Ja, vandaar ook dit topic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
gedraag je eerst maar eens als user, als je uberhaupt ooit kans wil maken om mod te zijn.
Note +1; valse hoop geven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
gedraag je eerst maar eens als user, als je uberhaupt ooit kans wil maken om mod te zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee?
Zie ik nergens staan.
Altans niet van ons uit.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is een trend, het waait echt wel over. Maar het is allemaal een beetje harder geworden en men is wat persoonlijker, en dat mag soms wel een beetje minder. Al is dat wel internet 2010. En nogmaals, users blijven stuk voor stuk plakken, dus ja, kan het wel veranderen willen of daadwerkelijk veranderen, maar ik zie het probleem niet zo.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wellicht is andersom de betere volgorde als je mod wilt worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
O, nog nooit gemerktquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:42 schreef Biogarde het volgende:
En in mijn geval zal je me nooit kunnen pakken op het feit dat ik je een ban geef terwijl ik op dat moment zelf ook bagger. Bedoel, dat zal ook nooit gebeuren. En ook bij ban-aanvragen van mods kijken we naar het verloop en waarom er genote is. We wijzen net zo goed aanvragen af.
Dat heeft al eens geprobeert, en iedereen vond hem stront irritant.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe eens een maandje net alsof je mod bent, dan zullen wij net doen of we naar je luisteren.
Logisch dat ze niet de zelfde inzicht hebben, daar vind ik dat er mensen moeten zijn met een voorbeeldfunctie vertellen/laten zien hoe het wél is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedere 15-jarige heeft hetzelfde inzicht.... en sommigen komen na 3 jaar FOK! nog niet verder dan "als ik die en die zo en zo noem dan krijg ik een note, maar als die en die mij zo en zo noemt dan is er niets aan de hand"
Kennelijk is het voor sommige mensen wat lastiger om te bepalen wat een grens is dan voor anderen.
Duh Einstein.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit topic kan nu wel dicht volgens mij.
gelukkig bepaal jij dat nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Dat is toch meestal zo, met mods, dat je ze stront irritant vind als je zelf fout bezig bent?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat heeft al eens geprobeert, en iedereen vond hem stront irritant.
En dit ook. Altijd als er wat mensen het niet met je eens zijn en je onder druk zetten is het niet meer leuk en moet het topic dicht...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Er komt sowieso geen nieuwe deel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik bedoel van, hij heeft een week ofzo net gedaan of hij mod was. En dan kwam hij een topic in en ging hij helijk users beoordelen en huilen om een slotje. Dude, je bent geen mod. Dus ga ook niet zo irritant doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch meestal zo, met mods, dat je ze stront irritant vind als je zelf fout bezig bent?
Je hoeft je dan ook niet perfect te gedragen. Het is een forum, geen Noord-Koreaans strafkamp.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik maakte dit topic om aan te geven dat ik mijn FOK!leven wil beteren en ook dat er eens een andere sfeer in de KLB en ONZ komt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
En nu weet ik het zeker; goeie troll AP, echt![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of wilde je jouw lieve kindje SWJ beschermen, trouwens, nu we het daar over hebben, moeten jullie niet eens aan het werk met een of ander SCtje uit ONZ
und yvonne ist über allesquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Er komt sowieso geen nieuwe deel.
yvonne heeft besloten.
Dat merk je pas wanneer ik wel tot bannen overga eiquote:
I.i.g ben ik dan een stuk verstandiger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hoeft je dan ook niet perfect te gedragen. Het is een forum, geen Noord-Koreaans strafkamp.
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik maakte dit topic om aan te geven dat ik mijn FOK!leven wil beteren en ook dat er eens een andere sfeer in de KLB en ONZ komt.
Dat heb je vaak genoeg gezegd, maar je bent nog nooit veranderd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik maakte dit topic om aan te geven dat ik mijn FOK!leven wil beteren en ook dat er eens een andere sfeer in de KLB en ONZ komt.
Dankje, denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat het klaar is dit topic.
Bedankt iedereen die wel serieus kon discussieren
En waarom probeer je het te sturen alsof je mod bent, en ga je op de laatste pagina met nog 35 posts te gaan roepen 'dat het wel op slot kan'. Heb jij helemaal geen ene flikker mee te maken. En Yvonne gaf al aan dat het NA DIT DEEL klaar was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat jij wil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waarom probeer je het te sturen alsof je mod bent, en ga je op de laatste pagina met nog 35 posts te gaan roepen 'dat het wel op slot kan'. Heb jij helemaal geen ene flikker mee te maken. En Yvonne gaf al aan dat het NA DIT DEEL klaar was.
Dus for crying out loud; waaaaaarom ga je zoiets roepen![]()
Denk je echt dat mensen dan zeggen "Nou ok AP, omdat jij het zegt posten we hier niet meer' en dat een mod het gaat slotten omdat jij het zo stellig roept?![]()
En kap eens met die '' overal achter
![]()
Begin nou maar eens met normaal meeposten, en vlieg niet van ultieme baggeruser naar braafste jongetje van de klas heen en weer. Doe nou eens gewoon een tijdje normaal. Bagger niet teveel, maar ga ook niet lopen doen alsof je al mod bent.
Bedankt namens de feestcommissie.
gadverdammequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:00 schreef Skonk het volgende:
Ik wil ook mod worden, KLB kan wel een nieuwe frisse wind gebruiken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ha-ha, nee. Normaal zou ik: "Wat jij wil.![]()
" zeggen. Maar hij ergerde zich aan
![]()
quote:
Het was ook maar een grapje hoor tafelkleedje van mequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat merk je pas wanneer ik wel tot bannen overga ei
Zo kom je er wel jongen. Succes met modden in de toekomst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:05 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Zo kom je er wel jongen. Succes met modden in de toekomst.
Ja, wat zou jij nou in kunnen brengenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:06 schreef D. het volgende:
Ben ik net bijgelezen, is de discussie al voorbij
Nouja, misschien maar goed ook
Het is toch een goede advies hoor. Het kwam hatelijk over, maar neem de moeite om hierover na te denken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |