Wat wel zo is dat crewleden ook vaak klote opmerkingen in een topic zetten en/of mee doen met bashen. Als crewlid heb je toch een voorbeeldfunctie, vind ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iets leuk is, waarom zouden wij niet mee mogen doen?
Zijn wij opeens geen user?
Jullie mogen zeker wel meedoen, jij wordt toch al vaak gemistquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen. Wat o.us laatst ook zelf zei over AP: hij baggert als een idioot en luistert dan naar niks, maar als hij in de FB jammert dat iemand hemt bashed dan moet het wel binnen 5 minuten weg zijn en genote.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ja, dat maakt hem een goede FA vind ik zelf. Ook al ben ik niet altijd eens met zijn manier van denken.
Het maakt de strekking van dit topic wel minder geloofwaardig, daar bio dus net zo hard aan gebash en getroll mee zou kunnen doen, ware het dat hij een FA is en nu meer op zijn passen let.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit dus, zoals SWJ die Paul basht, hoe erg paul ook is, dat hoort gewoon niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie mogen zeker wel meedoen, jij wordt toch al vaak gemist![]()
Maar het bashen en trollen vind ik persoonlijk dat de crew dat niet echt kan maken.
Beetje lullig als je ziet dat crew dat doet en diezelfde crewuser geeft jou er een ban/note/waarschuwing voor.
Zo bedoelde ik het meer
Klopt, maar ook wij hebben onze grenzen in het denken als crew. Maak jij mij voor de zoveelste keer uit voor autist, dan ga ik niet op m'n handen zitten (al kan ik dat prima, maar heb ook m'n grenzen).quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat crewleden ook vaak klote opmerkingen in een topic zetten en/of mee doen met bashen. Als crewlid heb je toch een voorbeeldfunctie, vind ik.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen. Wat o.us laatst ook zelf zei over AP: hij baggert als een idioot en luistert dan naar niks, maar als hij in de FB jammert dat iemand hemt bashed dan moet het wel binnen 5 minuten weg zijn en genote.
Ik snap dan ook wel dat je als user denkt 'Bekijk jij het nu ook maar even'. Beetje hoge bomen vangen veel wind idee. Hij zoekt zelf veel de aandacht, dus is het logisch dat hij niet alleen positieve aandacht krijgt.
Blijkbaar is dat de bedoeling dan ook niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie?
Wat hebben users eraan als een FA keihard meedoet? Dat geeft ook geen drang om te stoppen.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit dus, zoals SWJ die Paul basht, hoe erg paul ook is, dat hoort gewoon niet.
Biogarde noemt mij ook een mongool.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Context hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Biogarde noemt mij ook een mongool.Als ik AP een mongool noem, is mijn post gelijk weg.
Maar wel, bio ftw.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat crewleden ook vaak klote opmerkingen in een topic zetten en/of mee doen met bashen. Als crewlid heb je toch een voorbeeldfunctie, vind ik.
Jij bent ook een mongool en AP niet. Die heeft meer weg van een autist.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Biogarde noemt mij ook een mongool.Als ik AP een mongool noem, is mijn post gelijk weg.
Maar wel, bio ftw.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig voor een gewone user, die kennelijk moeite heeft zelf de grenzen te bepalen tussen wat wel en niet kan een mod of FA ook dingen ziet roepen die op de grens zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie?
Wat hebben users eraan als een FA keihard meedoet? Dat geeft ook geen drang om te stoppen.
True. Laatste keer in KLB FB was ook best wel "mongool".quote:
Blijkbaar ja, daarom komt er ook geen veranderingen. Dat blijkt weer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat de bedoeling dan ook niet?
Krijg ik nog wel een samenvatting?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef yvonne het volgende:
Maar het topic is wel rond, deel IV is niet echt nodig.
Idd, gewoon DirkH global mod maken met ban rechten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef yvonne het volgende:
Maar het topic is wel rond, deel IV is niet echt nodig.
AP laat het jullie graag zien hoor, hoe hij dat dan ziet. Maak hem blauw en hij zal je de voorbeeldfunctie tonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, daar is ie, de beroemde voorbeeldfunctie.
Dan word het heel snel heel stil denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Idd, gewoon DirkH global mod maken met ban rechten.
Ik geef slechts een voorbeeld hoor, dat was precies waar huppel op doelde en dat geeft ze ook te kennen in haar reactie daarop, hoef je niet meteen op je teentjes te zijn getrapt als ik het meest voor de hand liggende voorbeeld in mijn geval naar voren haal...quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, daarom komt er ook geen veranderingen. Dat blijkt weer.
Ach, ze moeten het zelf weten igg.
Zoeen reactie zou ook niet meer mogen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AP laat het jullie graag zien hoor, hoe hij dat dan ziet. Maak hem blauw en hij zal je de voorbeeldfunctie tonen
Krijgt de aanvragende mod dan ook een negatieve note?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:42 schreef Biogarde het volgende:
En ook bij ban-aanvragen van mods kijken we naar het verloop en waarom er genote is. We wijzen net zo goed aanvragen af.
Aub niet zeg, kan ik hem niet meer bashen. Samen met Paul.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Idd, gewoon DirkH global mod maken met ban rechten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geef slechts een voorbeeld hoor, dat was precies waar huppel op doelde en dat geeft ze ook te kennen in haar reactie daarop, hoef je niet meteen op je teentjes te zijn getrapt als ik het meest voor de hand liggende voorbeeld in mijn geval naar voren haal...
Klopt ja, maar sommige dingen kan je makkelijk zien dat ze te ver gaan. Daar hoef je geen genie voor te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig voor een gewone user, die kennelijk moeite heeft zelf de grenzen te bepalen tussen wat wel en niet kan een mod of FA ook dingen ziet roepen die op de grens zijn.
Als die user dan net over die grens gaat kan ik me dat wat makkelijker voorstellen dan wanneer er geen crew meedoet. Een beetje als een politieauto die 130 rijdt op de snelweg.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Krijgt de aanvragende mod dan ook een negatieve note?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Maarre, nu snap ik het niet meer, wat is nou precies het probleem dan? We zijn er allemaal over eens dat de lijn harder is geworden en dat we daar vrij weinig aan gedaan kan worden?
Nee, wel de boodschap waarom niet en wat te veranderen en/of hoe te kijken. Krijg je uiteindelijk goede mods van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Krijgt de aanvragende mod dan ook een negatieve note?
Ik weet zeker dat als ik mod ben of een andere functie heb ik mij perfect weet te gedragen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AP laat het jullie graag zien hoor, hoe hij dat dan ziet. Maak hem blauw en hij zal je de voorbeeldfunctie tonen
trololllooollooolloooolooooquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik mod ben of een andere functie heb ik mij perfect weet te gedragen.
zoiets ja, kortom: geen probleem, tenminste, niet iets dat opgelost kan wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Maarre, nu snap ik het niet meer, wat is nou precies het probleem dan? We zijn er allemaal over eens dat de lijn harder is geworden en dat we daar vrij weinig aan gedaan kan worden?
Doe eens een maandje net alsof je mod bent, dan zullen wij net doen of we naar je luisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik mod ben of een andere functie heb ik mij perfect weet te gedragen.
Of wilde je jouw lieve kindje SWJ beschermen, trouwens, nu we het daar over hebben, moeten jullie niet eens aan het werk met een of ander SCtje uit ONZquote:
Ja, maar niet iedere 15-jarige heeft hetzelfde inzicht.... en sommigen komen na 3 jaar FOK! nog niet verder dan "als ik die en die zo en zo noem dan krijg ik een note, maar als die en die mij zo en zo noemt dan is er niets aan de hand"quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ja, maar sommige dingen kan je makkelijk zien dat ze te ver gaan. Daar hoef je geen genie voor te zijn.
Het is allemaal subjectief, wat wel kan en wat niet kan, dat geld voor iedereen natuurlijk.
och nee aub niet. Maar iets minder grof mag toch wel. Er is vast wel een gulden middenweg te vinden ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil met alle liefde de mods de opdracht geven KLB net zo serieus te maken als bijvoorbeeld R&P, maar mijn god, zo is FOK! niet. Zelfs in LIF lopen bagger en uitlachtopics.
Leer er gewoon mee omgaan. Je mag de grens best opzoeken, maar accepteer dat er grenzen zijn. Crewleden zijn ook users, doen ook mee en als er ergens wat te halen valt staan we ook vooraan. Maar vergeet dan niet dat daar nooit, maar dan ook een nooit een ban uit voortkomt, want hey, we zitten er zelf ook in te baggeren.
gedraag je eerst maar eens als user, als je uberhaupt ooit kans wil maken om mod te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Don´t even go there.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het ooit zover komt, post gewoon lekker mee en ga de nieuw ingeslagen weg goed bewandelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat zei Paul ook. Dat zei ik ook toen ik server mod werd van mijn clan.quote:
Ja, vandaar ook dit topic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
gedraag je eerst maar eens als user, als je uberhaupt ooit kans wil maken om mod te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |