Volgens de FIFAIL site ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef Bbs29 het volgende:
Yuichi Nishimura schijnt de scheidsrechter te worden tijdens Nederland - Brazilie. (volgens een braziliaanse site)
Urugauy - Frankrijk 4:3 (waarvan bij URU 2xdezelfde dus rood)quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoe deed ie het in de vorige wedstrijden? Kaartentrekker of niet?
Gio gaat het zwaar krijgen... En Kuyt ook inderdaad... Hopelijk wisselt van Marwijk Kuijt voor Afellay/Elia in de tweede helft als die Maicon een beetje moe isquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh juist beter Gio wordt toch door iedereen voorbij gelopen nu heeft ie geen tegenstander en kan ie af en toe opkomen en hoeft ie maar af en toe in te grijpen. Als ik Dunga was had ik Robinho Gio helemaal kapot laten maken waardoor Kuyt een soort van veredelde linksback wordt en Maicon op links niks te vreze heeft.
Kuyt heeft zat conditie en plakt zich vast aan Maicon. Denkt dat die Maicon helemaal gek van hem wordt en daardoor misschien wel zijn beheersing verliestquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gio gaat het zwaar krijgen... En Kuyt ook inderdaad... Hopelijk wisselt van Marwijk Kuijt voor Afellay/Elia in de tweede helft als die Maicon een beetje moe is
Roodje voor brasil!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef crv het volgende:
[..]
Urugauy - Frankrijk 4:3 (waarvan bij URU 2xdezelfde dus rood)
Paraguay - Nieuw Zeeland 2:1
Spanje - Honduras 0:2
Zou me niets verbazen. Voor het continu hakken op Robben of zoals ik zei Maicon die gek wordt van Kuytquote:
Lyon heeft toch al eens tegen Bayern gespeeld dit jaar, 1/2 finale CL meen ik?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je weet dat Bastos bij Lyon op het middenveld of in de aanval speelt?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef marcodej het volgende:
"Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen. Met het balbezit voor Johnny Heitinga. Johnny Heitinga speelt de bal. Heel goed naar Arjen Robben....Arjen Robben... Arjen Robben neemt de bal aan! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! WOAHOAHOAWOOH! JOHNNY HEITINGA SPEELT DE BAL NAAR ARJEN ROBBEN, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN NOG OFFICIEEL 20 SECONDEN! ARJEN ROBBBEEEEN...2-1!!!"
Volgens mij rent Maicon gewoon door Affelay heen hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gio gaat het zwaar krijgen... En Kuyt ook inderdaad... Hopelijk wisselt van Marwijk Kuijt voor Afellay/Elia in de tweede helft als die Maicon een beetje moe is
wordt niks, geen KUYTquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef F.M.D. het volgende:
Mijn opstelling voor vrijdag. Lekker aanvallend met al onze beste spelers!
-----------------------Stekelenburg------------------------
------------------Heitinga-------Mathijsen------------------
Van der Wiel----------------------------Van Bronckhorst
------------Van der Vaart-------Van Bommel-------------
----------------------------Sneijder---------------------------
------Robben-------------------------------Van Persie------
---------------------------Huntelaar---------------------------
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef marcodej het volgende:
"Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen. Met het balbezit voor Johnny Heitinga. Johnny Heitinga speelt de bal. Heel goed naar Arjen Robben....Arjen Robben... Arjen Robben neemt de bal aan! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! WOAHOAHOAWOOH! JOHNNY HEITINGA SPEELT DE BAL NAAR ARJEN ROBBEN, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN NOG OFFICIEEL 20 SECONDEN! ARJEN ROBBBEEEEN...2-1!!!"
Deze scheidsrechter viel mij in de eerste wedstrijd op omdat hij er zo goed het oog in had. Hopelijk gaat hij dat ook in deze wat grotere wedstrijd doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef crv het volgende:
[..]
Urugauy - Frankrijk 4:3 (waarvan bij URU 2xdezelfde dus rood)
Paraguay - Nieuw Zeeland 2:1
Spanje - Honduras 0:2
Mag ik vragen wat mensen leuk vinden om zulke "opstellingen" te postenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef F.M.D. het volgende:
Om dezelfde reden dat jij infantiele topics opent in ONZ: gewoon tijdverdrijfquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat mensen leuk vinden om zulke "opstellingen" te postenWat bereik je er mee. Tering.
Dat ook Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:39 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Nigel de Jong is ook een essentiele speler voor vrijdag, keihard kunnen ingrijpen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:40 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jij infantiele topics opent in ONZ: gewoon tijdverdrijf
Lekker nuttig! Hier hebben we wat aan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef F.M.D. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je toch zo nodig een opstelling wilt posten. Post dan een goede.![]()
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
beste spelers??? Ik zie Kuyt er niet tussen staanquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef F.M.D. het volgende:
http://www.nusport.nl/de-(...)asten-dan-kieft.htmlquote:Een voorgevoel dat versterkt werd toen ‘Groentela’ zich bij zijn interviewtafeltje meldde. Met de blik van een verliefde puber kwam hij tegenover ons zitten. Hij zei zich ‘superlekker’ te voelen. Had de juiste ‘vibe’ te pakken. “Alles wat ik op de training aanraak vliegt erin.”
De spits van AC Milan is de teleurstelling over zijn rol als tweede keus achter Robin van Persie te boven. Lang voelde hij zich een kansloze prooi, want een basisplaats verliezen onder bondscoach Bert van Marwijk is lastiger dan ontsnappen van Robbeneiland.
Maar de laatste weken is Huntelaar veranderd in een bloeddorstige jager. The Hunter voelt zich zoals in de eerste maanden van 2009, toen hij bij Real Madrid treffer na treffer aantekende. Waar de bal ook komt, de spits voorvoelt waar hij moet staan en wat hem te doen staat.
Zijn treffer tegen Japan was minder makkelijk dan hij leek, maar Huntelaar handelde zonder na te denken. “Die bal moest vlak langs de paal met terugdraaiend effect. Toen hij mijn kant op kwam wist ik precies wat ik moest doen.”
Het heet topvorm en bij Huntelaar stroomt het door al zijn aderen. Mocht het straks tegen Brazilië weer niet lopen met de vermoeid ogende Wesley Sneijder en de besluiteloze Robin van Persie dan verdient het aanbeveling Huntelaar eens meteen na de rust in te brengen.
Hij heeft bestudeerd waar de Brazilianen kwetsbaar zijn en gevisualiseerd hoe hij daar gebruik van gaat maken. Hij heeft zelfs het geheim van de Jabulani (goede titel voor een nieuwe Indiana Jones-film trouwens) ontrafeld.“Je moet hem ontspannen raken met je lichaam goed over de bal, dan gaat hij allemaal gekke dingen doen in de lucht.”
Wat een luxe probleem ook weer, kiezen we Van Persie, spits van Arsenal, of kiezen we Huntelaar, spits van AC Milan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:57 schreef Jojoke het volgende:
Mocht Van Persie weer niet in goede doen zijn, dan heeft Bert nog een gretige Huntelaar in topvorm op de bank zitten.
[..]
http://www.nusport.nl/de-(...)asten-dan-kieft.html
Afellay is met bal dan ook één van de snelste spelers ter wereld, met de bal aan de voet is er haast geen betere.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij rent Maicon gewoon door Affelay heen hoor.Heb net wat filmpjes van die kerel op Youtube bekeken, dat is niet mis.
![]()
Elia, Robben en Afellay zijn zeker de snelste aan bal. Maar helaas kunnen ze niet alle 3 spelen. Het kan wel dan moet het er zo uit zien:quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:40 schreef Afellay20 het volgende:
[..]
Afellay is met bal dan ook één van de snelste spelers ter wereld, met de bal aan de voet is er haast geen betere.
2004 wel. Maar ja, dat was op een EK. Niet dat dat er toe doet, maar op een WK heeft Nederland dat geloof ik nog nooit gehaald.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:24 schreef boridude het volgende:
ik zie de grote discussies en is allemaal heel leuk om te lezen maar...
ik denk dat het gewoon er op of er onder is. geld voor brazilie en voor nederland.
zolang het maar geen penalties worden. is nederland nooit echt mee geslaagd.
Via strafschoppen toch niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef boridude het volgende:
euh jawel ergens in de jaren 70 / 80 hebben ze voor het laatst van brazilie gewonnen in WK.
maarja dat is natuurlijk niet meer vergelijkbaar nu.
kzei al .... tis voor bijde ploegen, erop of eronder
Dan wordt het dus hoog tijd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef boridude het volgende:
euh jawel ergens in de jaren 70 / 80 hebben ze voor het laatst van brazilie gewonnen in WK.
maarja dat is natuurlijk niet meer vergelijkbaar nu.
kzei al .... tis voor bijde ploegen, erop of eronder
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
In 1974 hebben ze gewonnen van Brazilie! Dat hoorde ik vanavond bij Hugo en Henry.
Echt alles wat je over Nederland verteld geldt in dezelfde mate voor Brazilië.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:10 schreef Bestolene het volgende:
Nederland gaat sowieso scoren, ze scoren altijd. Het is alleen een kwestie van hoevaak Brazilië scoort.
En daarom wordt het een wedstrijd die alle kanten op kan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt alles wat je over Nederland verteld geldt in dezelfde mate voor Brazilië.²
Als het in ons voordeel is maakt me dat he-le-maal niks uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef crv het volgende:
ik hoop alleen niet dat de scheids de wedstrijd beslist
idd minder maar toch, ik haat oneerlijke sportquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als het in ons voordeel is maakt me dat he-le-maal niks uit.
De Fifa is op hun hand, dus tsja, daar vrees ik toch wel voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
De Brazilianen pakken trouwens zelden kaarten. Ze zijn leper dan "wij" en ze hebben een geschiedenis die in hun voordeel spreekt. Alleen Advanced Afellay kan ons redden, met zijn mimiek, creativiteit, durf én lef.²
Maak er dan van Persie van. Robben heeft de techniek niet voor zoiets.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef marcodej het volgende:
Zoals die 0-0 tegen Portugalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt alles wat je over Nederland verteld geldt in dezelfde mate voor Brazilië.²
quote:In any conditions, however, the Oranje and the Canarinho would surely produce football on a far higher plane than anything seen here in England's threadbare victory on 23 June. Today's repeat of the quarter-finals of 1974 and 1994 could hoist the entire tournament, which has yet to produce a really epic contest between heavyweights, up to a different level of entertainment.
maar als die kanarie Tweety heet dan wint ie altijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:45 schreef NorthernStar het volgende:
Vandaag is het zover!
Tijd om de kleine kanarie op te vreten!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:11 schreef crv het volgende:
[..]
maar als die kanarie Tweety heet dan wint ie altijd
De FIFA heeft in al haar wijsheid besloten om een Japanse scheidsrechter aan te stellen. Wanneer leren die lulhannessen het nou eens. Kwartfinales en verder verdienen topscheidsrechters !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef crv het volgende:
ik hoop alleen niet dat de scheids de wedstrijd beslist
Ik vrees ook dat ze niet winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier thuis gaan we ervan uit dat NL dit niet wint.![]()
Maar stiekem hoop je van wel natuurlijk. Moeten we wel beter spelen dan de laatste wedstrijden.
Alle 23?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:33 schreef Bestolene het volgende:
Hij wil daar spelen zodat iedereen kan spelen.
Ik had liever Webb gezien ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De FIFA heeft in al haar wijsheid besloten om een Japanse scheidsrechter aan te stellen. Wanneer leren die lulhannessen het nou eens. Kwartfinales en verder verdienen topscheidsrechters !
Ik ook, hoewel ik die dan liever de finale zie fluitenquote:
een eigen doelpunt is nooit buitenspelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:53 schreef Jivis het volgende:
Ik droomde vannacht dat Joris Mathijsen scoorde. Helaas was het buitenspel.
http://twitter.com/marc1007jansenquote:De #oranje vlaggetjes die het straatbeeld beheersen, beginnen te verkleuren. Ze worden geel. Een voorteken..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |