maar als die kanarie Tweety heet dan wint ie altijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:45 schreef NorthernStar het volgende:
Vandaag is het zover!
Tijd om de kleine kanarie op te vreten!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:11 schreef crv het volgende:
[..]
maar als die kanarie Tweety heet dan wint ie altijd
De FIFA heeft in al haar wijsheid besloten om een Japanse scheidsrechter aan te stellen. Wanneer leren die lulhannessen het nou eens. Kwartfinales en verder verdienen topscheidsrechters !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef crv het volgende:
ik hoop alleen niet dat de scheids de wedstrijd beslist
Ik vrees ook dat ze niet winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier thuis gaan we ervan uit dat NL dit niet wint.![]()
Maar stiekem hoop je van wel natuurlijk. Moeten we wel beter spelen dan de laatste wedstrijden.
Alle 23?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:33 schreef Bestolene het volgende:
Hij wil daar spelen zodat iedereen kan spelen.
Ik had liever Webb gezien ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De FIFA heeft in al haar wijsheid besloten om een Japanse scheidsrechter aan te stellen. Wanneer leren die lulhannessen het nou eens. Kwartfinales en verder verdienen topscheidsrechters !
Ik ook, hoewel ik die dan liever de finale zie fluitenquote:
een eigen doelpunt is nooit buitenspelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:53 schreef Jivis het volgende:
Ik droomde vannacht dat Joris Mathijsen scoorde. Helaas was het buitenspel.
http://twitter.com/marc1007jansenquote:De #oranje vlaggetjes die het straatbeeld beheersen, beginnen te verkleuren. Ze worden geel. Een voorteken..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |